ایسنا نوشت:

«اینجا شهر دیگریست» روی پرده سینماها رفت.

فیلم سینمایی «اینجا شهر دیگریست» به کارگردانی احمدرضا گرشاسبی و تهیه‌کنندگی سعید سعدی توسط موسسه پخش فیلم «آفتاب عالمتاب» ویژه ماه مبارک رمضان با سرگروهی سینما «فرهنگ» روی پرده سینماهای کشور رفت.

اکران عمومی فیلم سینمایی «اینجا شهر دیگریست» از امروز، چهارشنبه، یازدهم تیرماه مصادف با چهارم ماه مبارک رمضان به سرگروهی سینما فرهنگ آغاز شد.

در "اینجا شهر دیگری است" با حضور داریوش ارجمند، و بازی بازیگرانی همچون پژمان بازغی، پریوش نظریه ، هومن برق‌نورد، علیرضا کمالی‌نژاد ، فرخ نعمتی و... به ایفای نقش‌های اصلی می‌پردازند.

فیلمنامه «اینجا شهر دیگری است» توسط حمید امجد نوشته شده و داستان فیلم زمان پس از ضربت خوردن حضرت علی علیه‌السّلام را روایت می‌کند و ظلم‌هایی که به ایشان از سوی افراد مختلف روا شده در فیلم دیده می‌شود. فیلم از شب ضربت خوردن حضرت‌علی تا زمان شهادت را به تصویر خواهد کشید و قصه در مدت زمان 48 ساعت می‌گذرد. داستان حول محور چهار شخصیت اصلی می‌گذرد که یک زن و سه مرد آن را ایفا خواهند کرد.

«اینجا شهر دیگری است» به تهیه کنندگی سعید سعدی و با مشارکت بنیاد سینمایی فارابی تهیه و تولید شده است و اکران عمومی این اثر بر عهده موسسه پخش و توزیع فیلم «آفتاب عالمتاب» است.

در حالی اکران این فیلم از امروز آغاز شده است که خبری از آن در جلسه شورای صنفی نمایش اخیر نبود.

 

45231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 363311

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =