لاندن دوناوان اعتراف کرده که در زمان برگزاری بازی دوستانه آمریکا و آذربایجان به این خاطر که می دانسته جایی در فهرست 23 نفره کشورش برای رفتن به جام جهانی ندارد علیه این تیم موضع گرفته بود.

به گزارش خبرگزاري خبرآنلاين؛ یورگن کلینزمن در کمال ناباوری همه نام دوناوان را از فهرست خط زد و به خاطر این کارش با واکنش های اعتراضی زیادی در سرتاسر آمریکا روبرو شد. دوناوان در مصاحبه خودش با لس آنجلس تایمز گفته:« باید کاملا روراست باشم. وقتی بازی تیم را با آذربایجان می دیدم با خودم داشتم فکر می کردم که دلم نمی خواهد بازی تیم خیلی هم بدون من خوب پیش برود. با خودم می گفتم اگر تیم یک بر صفر ببرد و اصلا خوب بازی نکند من حتما دلم خنک می شود.» دوناوان که در جریان جام جهانی برای ESPN به عنوان تحلیلگر فوتبال کار می کند می گوید روز بعد از بازی آمریکا و آذربایجان از خواب بیدار شد و بعد از دیدن برد 0-2 تیمش حسی کاملا متفاوت داشت و از این که ته دلش از تیم ملی کشورش حمایت نکرده بود حس بدی پیدا کرده بود:« این جور فکر کردن اصلا خوب نیست. به بهتر شدن حال من که کمکی نکرد. به حال تیم هم مفید نبود. تیم به انرژی و روحیه مثبت نیاز دارد. »

آمریکا بدون حضور دوناوان از گروهش صعود کرده و این بازیکن هم به همکاری خودش با تیم لس آنجلس گلکسی ادامه خواهد داد. او گفته اولین روزهای بعد از خط خوردن از تیم ملی به او خیلی سخت گذشته:« خیلی ناراحت، عصبانی و سرخورده بودم. روزهای بدی داشتم. همه ما ورزشکاران مغروریم و فکر می کنیم که حضورمان به درد تیم می خورد. وقتی به ما فرصت حضور را نمی دهند نظاره گر بودن فعالیت دیگران بسیار دشوار است. زندگی بی عیب و نقص نیست. اما همه ما می دانیم نسبت به چیزهایی که اهمیت دارد چطور واکنش نشان بدهیم. من نمی خواستم اجازه بدهم که این حس سرخوردگی بر من غلبه کند.»

252 43

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 363147

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =