خانه ملت نوشت:

عضو ناظر مجلس در ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی گفت:در جلسه این ستاد نماینده بانک مرکزی گزارشی در خصوص آخرین وضعیت تسهیلات غیرجاری شبکه بانکی کشور، ساماندهی مطالبات معوق شبکه بانکی و اقدامات صورت گرفته در خصوص مشتریان بدحساب کلان ارائه کرد.

عزت الله یوسفیان ملا در تشریح جزئیات شب گذشته جلسه ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی گفت: مهمترین مباحثی که در جلسه این ستاد مطرح شد مربوط به مسائل بانکی و راهکارهای وصول سریع معوقات بانکی بود.

نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بانک مرکزی موظف به اتخاذ تدابیری شد که هیئت وصول معوقات بانکی کار خود را سریع تر آغاز کند، گفت: در این جلسه نماینده بانک مرکزی گزارشی در خصوص آخرین وضعیت تسهیلات غیرجاری شبکه بانکی کشور، ساماندهی مطالبات معوق شبکه بانکی و اقدامات صورت گرفته در خصوص مشتریان بدحساب کلان ارائه کرد.

عضو ناظر مجلس در ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی با بیان اینکه میزان 80 هزار میلیارد تومانی معوقات بانکی تایید شد، گفت: زمین خواری از دیگر موضوعات مهمی بود که در جلسه ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی مطرح و مقرر شد بعد از بررسی های کارشناسی بیشتر در این خصوص، موضوع مذکور در جلسه بعدی ستاد پیگیری شود.

لازم به ذکر است معاون اول رئیس جمهور، معاون اول قوه قضائیه، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، وزرای اطلاعات، دادگستری، امور اقتصادی و دارایی، رئیس کل بانک مرکزی، دادستان تهران، رئیس کل دیوان محاسبات کشور و نمایندگان مجلس شورای اسلامی که عضو این ستاد هستند در جلسه ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی حضور داشتند.

 

23231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 363059

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۲
    0 0
    سلام ما یک شرکت پیگیری و وصول مطالبات هستیم که از نزدیک با برخی مسایل در این ارتباط مستقیما برخورد داریم خیلی از مسایل که مطرح میکنند در واقع ایطوری نیست ووووووووووووو.......