محمود گودرزی وزیر ورزش گفت این وزارتخانه به صورت مستقیم وارد بحث تمدید قرارداد کروش نمی شود.

 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛ محمود گودرزی وزیر ورزش معتقد است بهترین نهاد تصمیم ساز برای انتخاب سرمربی تیم ملی ، فدراسیون فوتبال است. او که به برنامه گفت و گوی ویژه خبری رفته بود ، این نظر را درباره تمدید قرارداد با کارلوس کروش داد و گفت:« اگر از من مشورت بخواهند می‌گویم فدراسیون باید قبل از هر چیز عملکرد 3 سال و چند ماهه کروش را بررسی کنند و آن وقت با مطالعه درباره ادامه همکاری با این مربی تصمیم بگیرد.»

او درباره بحث مبلغ قرارداد سرمربی و حاشیه های تمدید قرارداد کارلوس کروش هم گفت:« دستمزد مربی ها همه جای دنیا یک عرفی دارد. نباید این اتفاقات اسیر هیجانات ژورنالیستی شود. ما بزودی جام ملتهای اسیا را در پیش داریم. جایی که باید به مصاف تیم های خوبی مثل ژاپن ، کره و تیم میزبان برویم.باید سریع برای تیم مان تصمیم بگیریم. این تنها توصیه ما به فدراسیون فوتبال است البته آنها هر تصمیمی که بگیرند برای مان محترم است.»

وزیر اصرار داشت نمی خواهد نقشی در بستن قرارداد سرمربی تیم ملی داشته باشد و حتی گفت فدراسیون برای بستن قرارداد کروش نیازی به کمک مالی وزارت ورزش هم ندارد؛«وضعیت اقتصادی فدراسیون فوتبال خوب است. آنها برای 2 سال حدود 160 میلیارد تومان برای تبلیغات قرارداد بسته‌اند و نزدیک به 8 میلیون دلار هم از فیفا بابت حضور در جام جهانی پول گرفته‌اند که حدود 20 میلیارد تومان می‌شود. بنابراین فدراسیون توان پرداخت دستمزد ‌کروش را دارد ولی باید برای این مربی با تحقیق لازم ، قیمت واقعی را بپردازند. باز هم می‌گویم ما نباید تابع تصمیمات وضعی و مثلاً تشکیل کمپین‌ها در حمایت از یک مربی شویم. باید بررسی علمی و تحلیلی کنیم و بعد تصمیم بگیریم.در کل آنچه به ورزش ما کمک می‌کند دور بودن از هیجانات لحظه‌‌ای در ورزش است.»
4141

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 362972

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =