۰ نفر
۹ تیر ۱۳۹۳ - ۰۷:۰۳

تسنیم نوشت:

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر با اشاره به سوء‌استفاده‌هایی که در چند سال اخیر از سوی کلاهبرداران می‌شود، گفت: همه اعزام‌های کادر درمانی حج و عتبات عالیات، فقط از طریق این مرکز و بدون دریافت هیچ وجهی انجام می‌شود.

سید علی مرعشی رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر با اشاره به سوء‌استفاده‌هایی که در چند سال اخیر از سوی کلاهبرداران می‌شود، بار دیگر تاکید کرد: همه اعزام‌های کادر درمانی حج و عتبات عالیات، فقط از طریق این مرکز و بدون دریافت هیچ وجهی انجام می‌شود.

مرعشی با بیان این مطلب یادآور شد: چند سالی است که در آغاز فرآیند انتخاب پزشکان حج، کلاهبرداران از اشتیاق این گروه زحمتکش جامعه برای انجام مناسک حج سوء‌استفاده می‌کنند و گاه کلاهبرداریهایی نیز انجام می‌شود.

او گفت: روز گذشته، تعدادی از پزشکان با دفتر مرکز زشکی حج و زیارت تماس گرفته و اعلام کردند گروهی با ادعای این که پرسنل این مرکز هستند به آنها اعلام کرده‌اند که برای اعزام به حج انتخاب شده‌ و درخواست واریز وجه کرده‌اند.

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر گفت: ما بلافاصله پس از اطلاع، این موضوع را از طریق حراست جمعیت، سازمان حج و زیارت و بعثه رهبر معظم انقلاب پیگیری کردیم، اما شایسته است جامعه پزشکی نیز همکاری لازم را داشته و در صورت هرگونه تماس، شماره پیامک یا تلفنی مربوط به سوء‌استفاده‌کنندگان را در اختیار ما قرار دهند و فقط با مراجعه به سایت مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر یا تماس با این مرکز از روند اعزام‌ها کسب اطلاع کنند.

او گفت: مسیر رسمی و قانونی هر گونه اعزام فقط از طریق مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر است و خدمات پزشکان و پیراپزشکان در حج کاملا داوطلبانه بوده و هیچ وجهی بابت اعزام یا خدمات آنها در حج دریافت نمی‌شود.

 

23231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 362848

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =