ملی پوشان والیبال ایران بعد از پیروزی برابر لهستان از این اتفاق بزرگ در تاریخ ورزش ایران گفتند.

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین ؛ ملی پوشان والیبال ایران بعد از بازی درخشان در برابر لهستان و کسب 3 امتیاز کامل این مسابقه برای اولین بار در تاریخ ورزش ایران توانستند ، در یک نورنمنت رسمی جهانی توانستند به مرحله نهایی صعود کنند. رقابتی به بزرگی لیگ جهانی والیبال ، آن هم در دومین سال حضور والیبال ایران در این تورنمنت ارزشمند. بعد از این موفقیت ملی پوشان ایران از این روز و از این اتفاق بزرگ گفتند. 

کواچ سرمربی موفق تیم ملی ایران بعد از این بازی در جمع خبرنگاران با ستایش بازی شاگردانش گفت:«تمام بازیکنان من اینقدر خوب بازی کردند که حریف نتوانست کاری انجام دهد پس نباید بگوییم لهستان بد بازی کرده است. برعکس این تیم امشب عالی بود. بخصوص در سرویس‌هایش فوق‌العاده کار کرد. اما ما آن‌ها را شکست دادیم. » ایسنا درباره صحبت های سرمربی تیم ملی بعد از این بازی از قول کواچ می نویسد:«ابتدا اینکه باید بهتر و بهتر شویم. به این دلیل که برای من مهم است به عنوان سرگروه به مرحله بعد صعود کنیم باید تلاش کنیم تا نتیجه خوبی در دو دیدار برابر لهستان که در کشور حریف برگزار می‌شود، به دست آوریم. نکته دیگر این است که باید طرز تفکر من و بازیکنانم یکی شود. اینکه بازیکنانم بدانند هیچ وقت به پایان کار نرسیده‌ایم. ضرب‌المثلی هست که می‌گوید یک تیم زاده شده تا برنده شود اما من این را قبول ندارم چرا که باید برای پیروزی تلاش کنیم. »

فرهاد ظریف لیبروی همیشه موفق تیم ملی هم درباره این بازی غرورانگیز گفت:«واقعا نمی‌دانم چه بگویم. فکر می‌کنم این لحظات برای همیشه در ذهن مردم بماند. این افتخار ایران است که با اقتدار به دور نهایی لیگ جهانی صعود کرد و هیچ اما و اگری نگذاشت. »

فرهاد قائمی بازیکن گنبدی تیم ملی که امسال نقشی بسزا در موفقیت تیم ملی والیبال داشته هم از حس شیرین این دقایقش به ایسنا گفت:«مردم عزیز ایران در همه شرایط ما را حمایت کردند. روزهایی که می‌باختیم هم یار ما بودند واز ما حمایت می‌کردند خوشحالم که شرمنده مردم نشدیم و دل آن‌ها را شاد کردیم. همین خوشحالی و شادمانی مردم است که بیش از هر چیزی برای من ارزشمند است. »

عادل غلامی هم دیگر ملی پوشی بود که بعد از بازی برای خبرنگاران سخن گفت :«این پیروزی را به همه مردم ایران تبریک می‌گویم. به همه آن‌هایی که هر روز مسابقه به سالن آمدند و چه آن‌هایی که از تلویزیون و رسانه‌ها بازی‌های والیبال را تعقیب کردند. آن‌هایی که ما را دعا کردند و با حمایت‌هایشان توانستیم این موفقیت را به دست آوریم. ان‌شاءالله که در لهستان هم بتوانیم نتایج خوبی را تکرار کنیم. » ملی پوشان کشورمان بعد از 6 پیروزی متوالی و غرور انگیز در تهران باید به مصاف لهستان بروند . این بار در زمین این کشور . بچه ها به دو پیروزی در این بازی ها فکر می کنند. جایی که می تواند سبب شود ایران برای اولین بار به عنوان تیم اول از گروهش صعود کند.

4141

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 362781

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 24
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام RO ۲۰:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۸
    احسنت به این میگن روحیه جنگندگی نه مثل اون ترسوها مقابل بوسنی
    • بی نام ES ۲۲:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۸
      متاسفم برات كه فرق از نفس افتادن و بيرمق شدن رو با ترسو بودن نميفهمي
    • مهدي ۲۳:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۸
      109 6
      سطح فوتباله كشور همونه و خواهد بود تا وقتي ليگ خوصوصي نشه
    • بی نام IR ۰۷:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۹
      10 0
      دیشب بازی کاستاریکا رو دیدی معنی از رمق افتادن و بفهم دیدی چطوری به آب و آتش زدن .............
  • بی نام A1 ۲۰:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۸
    50 3
    پنج پبروزی به برزیل یکیشو باختیم میشه 4 تا متوالی
  • بی نام ES ۲۱:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۸
    يكي از چندين عامل موفقيت تيم ملي واليبال نبود مربي هاي بي مصرف و پرمدعا و رانت خوار داخليه
    • مهدی IR ۲۳:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۸
      خواهشا دیگه حرف مفت نزنید. اگه امثال کارخانه ها و عطایی ها و مدنی ها نبودن معلوم نبود سرنوشت والیبالمون چی میشد پس به خاطر موفقیتی که حاصل کار همه اهالی والیباله خودمون رو تحقیر نکنیم
    • فرشید A1 ۰۳:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۹
      کارخانه و پیمان اکبری برا والیبال خیلی زحمت کشیدن دستشون درد نکنه والیبال را متحول کردن
    • سعید A1 ۰۴:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۹
      23 1
      این یک مقایسه با فوتبال بود نه تخریب امثال عطایی ها و معدنی ها فوتبال ما با این همه پول به کجا رسیده بعداز صعود به دور نهایی مسابقات به هر بازیکن 9میلیون دادن که اگه به فوتبالیها میدادن قهر میکردن فوتبال ایران باید از اول نگاشته شود بدون هیچ یک از این مسئولین و 90درصد این بازیکنان و مربیان به والیبال و والیبالیستها،به بسکتبالیستها و بسکتبال افتخار میکنیم ولی این فوتبال چیزی ندارد به جز ادعا و پولهای میلیاردی که البته هیچ حق این بازیکنان بی کیفیت است
  • علی A1 ۲۱:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۸
    سرمایه گذاری تو والیبال جواب داد انشالله هم تو همه ورزشها بتونیم سرمایه گذاری داشته باشیم تا جوابشو آینده ای نچندان دور ببینیم مخصوصا ورزش پر طرفدار فوتبال
  • بی نام IR ۲۲:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۸
    جوگیر نشین به فکر مرحله نهایی باشید نه سرگروهی
    • بی نام A1 ۰۰:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۹
      3 21
      موافقم...اگه واقعی نگاه کنیم بدون تعصب و جو زدگی میبینیم این امتیازا بیشتر نتیجه بازی با تیم دوم ایتالیا بود و بازی خیلییی ضعیف لهستان شاید تحت فشار جو ورزشگاه..اینقد که لهستانیا بد بازی میکردن من حرص میخوردم هر چند که در اصل خوشحال میشدم ولی بازی با برزیل توی ایران وحشتناک بود ایران دفاع سالم چندانی نداشت نمیدونم شاید واسه قد بلند برزیلیا بود برزیلیا جای خالی ها رو پر میکردن..ضربه هایی رو مهار میکردن که من با ذوق اینکه خوابید تو زمینشون بلند می شدم ولی بعد میدیدم گرفتن ...کار ایرانیا قابل تحسینه ولی نقص زیاد دارن مهمترینش از دست دادن سرویسها و عقب انداختن پاسها که باعث میشه در برابر تیم های بلند قد خراب کنن و سرعتشون رو هم کند میکنه.تاثیر تماشاچی ها رو هم نباید نادیده بگیرن
  • بی نام US ۲۳:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۸
    85 12
    شگفتی کدومه؟ شگفتی یعنی یه تیم ضعیف بیاد تیم قوی رو ببره،ولی والیبال ما الان دو،سه ساله خودش رو به عنوان یکی از قدرتهای والیبال دنیا تثبیت کرده و اصلا بردهاش مصداق شگفتی نیست.
    • بی نام IR ۰۴:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۹
      21 1
      با شما موافقم ،ما مدتهاست كه در سطح اول دنياي واليبال بازي مي كنيم حتي اگر قهرمان بشيم شگفتي نيست چون اصلا دور از دسترس نيست و بچه هاي باغيرت واليبال ميتوانند براي غرور زخ خورده ملت ايران مرهمي باشند
  • مجید A1 ۲۳:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۸
    46 24
    بنظرم بازی با لهستان رو واگذار کنیم تا لهستان بیاد بالا . لهستان به مراتب اسونتر از برزیل خواهد بود .تازه سال دیگه هم برزیل در زیر گروه بازی خواهد کرد و یکی از حریفان قدر ایران هم برای سال اینده حذف خواهد شد . سرگروهی فایده ای نداره .
    • آدرین IR ۰۳:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۹
      9 5
      نکته جالبی بود
    • ناشناس A1 ۰۵:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۹
      16 1
      انقدر کوچیک می کنین خودتونو که کم میارین. تیم وقتی باهم بازی می کنه جواب می گیره. نه مثل فوتبالیست ها که هرکدومشون واسه خودشون بازی می کنن و دیگری رو نمی بینن. توجه داشته باش تیم یعنی گروه نه یک نفر
  • سید US ۲۳:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۸
    91 7
    کاش باقی به اصطلاح ورزشکاران که پولهای میلیاردی می گیرند نیز کمی از این بچه های پاک و پر تلاش یاد بگیرند. کاش ما هم قدر این والیبالیست ها رو بدونیم. ارزش بازی و برد اینها، بهیچ وجه کمتر از فوتبال نیست، ولی خیلی ها تلاش می کنند که والیبال دیده نشه و بزرگ نشه و طرفدار نداشته باشه. چرایی ش رو نمی دونم.
  • رسول IR ۰۳:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۹
    9 1
    با نظر مجید موافقم. لهستان حریف آسانتری هست و به همراه تیم دوم گروه ب در مرحله نهایی با ما بازی خواهدکرد. البته دیدن نام پرافتخار ایران در جدول لیگ جهانی بالاتر از تیمهای ایتالیا و برزیل و لهستان خیلی غرورانگیزه. از همه والیبالیستهای عزیز تیم ملی و کادرفنی و مسئولین کاردان فدراسیون متشکریم.
  • بی نام A1 ۰۳:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۹
    19 2
    با شما در پرشها پریدیم ؛ با دادن امتیاز آه از نهاد کشیدیم و با بردن هر ست از ته دل فریاد کشیدیم بازی شما فوق العاده زیبا بود و از اینکه یک بازی قشنگ را به نمایش گذاشتید بسیار بسیار .......... لذت بردیم .
  • بی نام IR ۰۵:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۹
    10 0
    اگر در فوتبال هم نخبه ها رو از تمام کشور جمع کنیم پیروزیم. اما فوتبال همش شده پارتی بازی و سیاست
  • والیبال دوست IR ۰۵:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۹
    11 0
    فقط میتونم بگم دم همشون گرم و امیدوارم شهرام هم خیلی زود حالش خوب بشه شهرام سومین مصدوم تیم ملیه
  • بی نام A1 ۰۹:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۹
    11 0
    بچه ها مچکریییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییم......
  • بی نام IR ۱۰:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۹
    8 6
    جون مادرتون اینقدر یک دو سه نگید ...