روزنامه آرمان در گفت وگو با فریدون مجلسی دیپلمات بازنشته ایرانی از قول وی نوشت:

*در دوران آقای احمدی‌نژاد، ایشان شناخت زیادی از سیاست خارجی، قدرت خارجی و ... نداشت، تنها یک تصوراتی از جامعه ایران داشت. مثل دیدگاه یک جوان روستایی که وارد شهر می‌شود و شهر به نظرش مثل یک دریا و بسیار بزرگ است. دولت قبل با این دیدگاه به جهان نگاه می‌کرد.

* ایشان را من حتی به عنوان سیاستمدار هم نمی‌توانم قبول داشته باشم برای اینکه اگر سیاستمدار بود بلافاصله با آن همه درآمدهایی که در طول تاریخ 3 هزار ساله ایران کم نظیر است، یک تغییری در اوضاع کشور به وجود می‌آورد نه اینکه با این منابع ، در زمستان انجیر وارد کنند و در بهار انگور بیاورند.

*آقای روحانی با یک سیاست صحیح، دولت خود را متعهد کرد به عقلانیت. مردم هم دیدند عقلانیت بر سیستم اجرایی کشور حاکم شده است. حتی آنهایی که رأی دادند، باور نمی‌کردند که این شعار در عمل محقق شود. فکر می‌کردند که این هم یک شعار است و روش کار دولت اعتدال ادامه مسیر قبلی است.

*کسانی که می‌گویند زمان شاه از حالا بهتر بود لابد در زمان شاه منتفع بودند.

*ما امیدوار هستیم که یک روزی گروه‌هایی که  همواره خود را طلبکار می‌دانند، به تدریج دوران بازنشستگی‌شان فرا برسد و گروه‌های جدیدی که در یک سیستم درست آموزش دیده‌اند، بیایند که بتوانند در پرتو اخلاقیات، سیاست‌های درست را تقویت کنند. سیاست باید متکی به اخلاق باشد، اخلاق از انسان فرهیخته برمی‌آید. ممکن است انسان فرهیخته بی اخلاق هم باشد ولی انسان نافرهیخته نمی‌تواند اخلاق‌مند و اخلاق مدار باشد.


*افرادی که می‌گویند فساد ناشی از ماهواره است، مشخص نمی‌کنند منظورشان کدام فساد است. ماهواره مگر مردم را تشویق به شیشه کشیدن می‌کند؟ مگر مردم را تشویق به اعتیاد می‌کنند؟ مگر تشویق به دزدی می کنند البته ماهواره آسیبهای خاص خود را دارد همچنان که هر ابزار تکنولوژی هم مزایا و معایب خود را دارد. اینکه یک معضل را تنها به یک علت گره بزنیم کمکی به حل مساله نمی کند.

*چند روز پیش آقای شجونی گفت آقاي روحاني برود.برود و بگذارد همان وضعیت ادامه پیدا کند. مگر رئیس جمهور چه گفته که با آن مخالفت می‌کنند؟  می‌گوید اولاً ما با دنیا سر جنگ نداریم. اگر ما با دنیا سرجنگ داشته باشیم، دنیا هم با ما سرجنگ دارد. مسلم است که دنیا با ما سرجنگ دارد. مگر شاخ و دم دارد خسارت زدن و آسیب رساندن و تخریب؟ آقای روحانی مسیر را با تمام این دست اندازها طی می‌کند. ما می‌بینیم که برخی  نمی‌گذارند وهر روز دنبال بهانه می گردند.
17302

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 362596

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 67
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۳:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۸
    از سیاست داخلی و اقتصاد هم
  • بی نام IR ۰۳:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۸
    81 9
    کسانی که می‌گویند زمان شاه از حالا بهتر بود لابد در زمان شاه منتفع بودند. پ نه پ متضرر بودن و تعریف میکردن
  • خرازين A1 ۰۴:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۸
    معلومه دوره احمدي نژاد پست دلخواه نگرفتي واز سوز حرف مي زني.
    • بی نام A1 ۱۹:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۸
      14 1
      شما گرفتین؟ نه
  • بی نام IR ۰۴:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۸
    زنده باد احمدی نژاد شماحسودان نمیتونید تحملش کنید.
  • بی نام A1 ۰۴:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۸
    9 33
    عجب ...
  • بی نام IR ۰۴:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۸
    اقای دیپلمات فراموش کردی وقتی فتنه ای افتاد در........ روستا زادگان دانشمند به وزیری پادشاه رفتند احمدی نژاد روستا زاده باسواد وفکرش مافوق افرادی مثل شما ها ی خارج نشین بود خوب برو تحقیق کن بعد توی جامعه تفرقه بنداز وحکومت کن
  • ناشناس IR ۰۴:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۸
    این دیپلمات عزیز که هم اکنون هم در دولت فعالیت دارند بفرمایید اگه ایشون از سیاست خارجی چیزی بلد نبودن چرا دنیا با ایشون مخالفت میکرد چرا همه دشمنان داخلی و خارجی دست به دست هم دادن تا احمدی نژاد رو ازصحنه سیاست کنار بزنن مگه نه این بود احمدی نژاد آرمان های امام رو زنده کرد لابد امام هم از سیاست خارجی چیزی سرش می شد ، آقای دیپلمات مصلحت اندیش ، اگر احمدی نژاد اندکی از این عقب نشینی های ارباب های عزیزت رو می کرد الان بهش میگفتن قهرمان سیاست خارجی ، ما دوران احمدی نژاد عزت واقعی در سیاست خارجی داشتیم نه امروز که به واسطه باج دادن مثلا دلمون رو خوش کردیم روابط داریم و هیچکس جز آقایون ، منفعتی از این ارتباط خوب نبرده
  • احمدی IR ۰۴:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۸
    189 1
    بنام خدا سلام برادر مجلسی شما که این قدر شهامت و جسارت داشتین چرا این حرفها را همان موقع نمی گفتین؟
  • بی نام IR ۰۵:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۸
    ببخشید ایشان راجع به چه چیزی می دانست که حالا در سیاست خارجی بداند؟
    • بی نام IR ۰۶:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۸
      17 74
      شما چي ميداني كه بخواهي اظهار نظر كني كه او ميدانست يا نمي دانست ؟؟؟؟ بعضي ها نان به نرخ روز ميخورند
  • سکوت A1 ۰۵:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۸
    احمدی نژاد از هیچ چیز هیچی نمی دانست. سیاست خارجی که جای خود داره.
    • باقری IR ۰۶:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۸
      احمدی نژاد سیاست خارجی را بهتر ازهمه میدونست فقط مرعوب قدرتهای خارجی نمیشد . سخنانش را با نام خدا بالاترین قدرت وبنام منجی عالم بشریت شروع میکرد نه بنام " بسمه الاوباما والصدیقین" درزمان او 8نفراز مرزبانان را دزدیند درکمت از 24 ساعت از ترس ازاد کردند ودردولت فعلی بعد از 45روز انهم باکشتن یکی از انها وبا وساطت عبدالحمید ازاد شدند . دولت قبل ریگی را ازاسمان کشیدند پایین ولی دولت فعلی به انها باج داد . واما در مورد ماهواره باید بگویم ماهواره یکی ازابزارتهاجم فرهنگیست
    • بی نام A1 ۰۶:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۸
      یاد دوره احمدی نژاد بخیر که بورس رونق داشت و مردم همه سهام میخریدیم و چرخه ی فعالی داشت.الان با سیاستمداری بورس فلج شده و همه میخواهند از شراکت سهام شرکتها فرار کنند.این یعنی بزرگترین ضعف اقتصادی کنونی که ما میبینیم.دولت داره از جیب مردم تغذیه میکنه. دوره احمدی نژاد اینطور نبود و بورس و فعالیت شراکتی مردم بیشتر بود.ولی الان همه فقیرتر شدند
    • ایران آزاد A1 ۰۶:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۸
      اگه سواد اینه که نوکر قلدرها باشیم و حاضر نشویم که از مظلومان در برابر ظالمان دفاع کنیم، ما بی سوادیم.
    • اهوازی IR ۰۷:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۸
      عادت کردیم کسی که قدرت دارد از او تعریف می کنیم و وقتی قدرتی ندارد او را می کوبیم و وقتی مرد از او تعریف می کنیم که ادم خوبی بود ولی مثلا مشاورین خوبی نداشت بیاییم واقع گرا باشیم و مسائل را آن گونه که هستند درک کنیم
    • بی نام A1 ۰۷:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۸
      پیشرفتهایی که در دولت قبل داشتیم شاید هیچگاه نتونیم مانند آن را به دست بیاریم. پیشرفتهای علمی و همچنین ورزشی. بهترین نتیجه تاریخ را در المپیک کسب کردیم. اگر این دولت تونست مانند اون رتبه در المپیک را به دست بیاره اونوقت حرف شما درست.
    • وحید A1 ۰۷:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۸
      دوستان اصولگرا ناراحت نباشید فقط 3 سال دیگه صبر کنید...
    • افشار NL ۰۷:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۸
      16 89
      میخواستم همین نظر رو بنویسم دیدم عین همین رو نوشتین جالب بود
    • پارسا RO ۰۷:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۸
      75 8
      جناب باقری این اتفاق ربودن مرزبانان و تحویلشون در کمتر از 24 ساعت در دوره محمود دقیقا کی اتفاق افتاد ؟ مرد حسابی مرزبانان رو در دوره محمود خان ربودن و تک تک شون رو به شهادت رسوندن . امارتون همیشه برعکسه
    • دانشجو IR ۰۸:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۸
      9 64
      سیاست خارجی یعنی توکل بر خدا نه بر ابرقدرت که این مهم را دولت قبل با علم یقین درک کرده بود . دولت قبل سیاست خارجی اش این بود که ان چیز را که غرب دارد ماهم باید داشته بشیم ومیگفت چرا باید غرب و اسرائیل هسته ای باشد ولی ما نباشیم . چرا باید انها بتوانند هرموقع که خواستند از تاسیسات هستهای ما بازدید کنند ولی به کارشناسان هسته ای ما اجازه ندهند حتی ازدستشوئی تاسیسات انها بازدید کنند .چرا باید ایران اسامی دانشمندان هسته ای را دراختیار غرب بگذارد تا هروقت خواستند انها را ترور کنند . ایران وایرانی به جایی رسیده بودند که تمام کشورهای اسلامی به ان حسادت می کردند و جرات نمی کردند به ایران چپ نگاه کنند ولی الان راحت اهانت میکنند و میگویند ما داریم ایران راراست ازمایی میکنیم
    • باقری IR ۰۹:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۸
      26 8
      سلام وعرض ارادت آقا پارسا . حسینعلی شهریاری نماینده سیستان در جلسه علنی 19فرورین سال جاری گفت: در مورد آزادی مرزبانان گروگان گرفته شده مسائلی مطرح می‌شود. حرف من این است که آنها خودشان عزیزان ما را می‌برند شهید می‌کنند و بعد می‌آورند. دولت فعلی را مشروع دانسته و دولت قبلی را غیرمشروع و این عملیات‌ها را در آن دولت‌ها به نوعی موجه می‌دانستند متاسفانه مسئولان نیز تنها در تبریک گفتن از هم سبقت می‌گیرند. شهرياري گفت: در دولت قبل استاندار وقت 15 گروگان را ظرف 48 ساعت آزاد کرد و نه تبلیغ و تبریکی گفته شد اکنون این همه تبلیغ برای چیست. ايشان گفتند چرا تمام محرومین را برای سربازی میفرستند و..........................
    • بی نام A1 ۱۰:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۸
      22 7
      با حرفهای جناب مجلسی موافقم. حرف حساب همیشه تلخ بوده است.
    • بی نام A1 ۱۰:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۸
      19 2
      آرزو بر جوانان عیب نیست خطاب به وحید
    • بی نام A1 ۱۰:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۸
      47 5
      بی نام 11:34 پیشرفت های اقتصادی و علمی دوران اصلاحات هم اصلا قابل مقایسه با دولت متبوع شما نیست. در زمان اصلاحات ایران تیم هفدهم جهان بود. اون زمان اقتصاد ایران رشد 8 درصدی در سال داشت. اون زمان ایران با بیشتر کشورها رابطه ای دوستانه برقرار کرده بود و از نظر سیاست خارجی بسیار قدرتمند بود. حالا باز هم سرتون رو تو برف کنید.
    • شهروند. A1 ۱۱:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۸
      45 7
      آقای باقری احتمالا شما وقتی آقای احمدی نژاد سخنرانی میکرد گوش میدادید بنا به صحبت شما دیگر آقایان با نام خدا صحبت نمبکنند؟ اینکه ریگی در چه دولتی دستگیر شد ربطی به دولت ندارد پروژه دستگیری ریگی کاری امنیتی و در سطح ملی بود نه جناحی جناب بی نام یکشنبه 8 تیر 1393 11:22:38 معنای رونق بروس را هم متوجه شدیم دلار هر شب بالا و پایین میشد شما کجا بودین|؟ لابد حالا میگین رونق اقتصادی هم وجود داشت؟ آقای ایران آزاد ما الان نوکر قلدرها هستیم؟ یعنی در زمان احمدی نژاد ما به چین و هند و روسیه اصلا باج ندادیم دیگه درسته؟ یا یادت رفته آقای احمدی نژاد چندبار به سران کشورهای پیشرفته نامه نوشت و در کمال بی احترامی هیچ جوابی دریافت نکردیم اما در این دولت بود که آمریکا خودش با ایران تماس گرفت
    • حمید دهشوری از بم A1 ۱۷:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۸
      15 3
      والا هیچ چی ن می دونس حتی مُرسی را مِرسی می گفت 15 همسایه داریم وزریر خارجه ش می گف 13 تا داریم حضرت آیة الله مجتهدی ره که 60 سال فقط دین و دیانت خونده می فرمود در مظلومیت امام علیع همین بس مثل ماها در باره اش صحبت کنیم حالا یه کسی مث احمدی نژاد میاد در باره امام زمان روحی و ارواح العالمین له الفدااون هم تو سازمان ملل حرف می زنه بعد یه عده بیچاره فکر میکنن این جوری باید حرف زد
    • امیر تبریز اوغلی ضد لنگ وکیسه IR ۱۸:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۸
      4 29
      نکه عالم دهر سیاست خارجی هستید؟نمایندتون رفت سازمان ملل؟؟؟؟؟؟1
    • بی نام IR ۰۶:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۹
      15 3
      بی نام اولی که میفرمایید بورس فعال بود، همون بهتر همچین بورسی تعطیل بشه، چون مردم نقش زیادی در بورس نداشتن، هنوز یادمونه سهام بانک صادرات تو کمتر از 6 ثانیه به کی رسید یا بقیه سهام با ارزش
  • بی نام IR ۰۵:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۸
    190 7
    جالبه وقتی احمدی نژاد بود اگه بهش تو میگفتی همین آقایون شکمتو میدریدند حالا که رفته همه چیزش شده غلط و همین آقایون بهش هرجور ایرادی رو میگیرن
    • بی نام A1 ۰۵:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۸
      182 7
      چرا همون موقع نگفتن این چیزها رو؟؟؟
  • بی نام EU ۰۵:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۸
    سیاست احمدی نژاداین بود که به ابرقدرتها رو وباج نداد تمامی مردم دنیا به خصوص محرومان اوراتمجید می کردند چون اعتقاد به وجود کدخدا درعالم نداشت وامثال افرادخودفروخته ای مثل شمانبود هرچه تغییر وتحول بود دردولت اوبوجودآمد .آقای فریدون اینقدر بی وجدان نباش مردم همه باسوادند وامروز ه روستائیان وشهرهای کوچک بهترازامثال تو درسیاست جلو افتاده ترند لطفا باکم عقلی وجهالتت به شعور ملت توهین نکن؟ ما اگر می خواستیم سلطه کدخدا را اصلا انقلاب نمی کردیم..
    • بی نام IR ۱۵:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۸
      9 0
      شما بیا ایران بعد نظر بده . شاید جزو 3000 نفزی؟
  • بی نام IR ۰۵:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۸
    51 5
    :؟ من نگرانيم كساني كه بازنشسته شده اند مثل شما اقاي مجلسي بتدريج دوران طلبكاريشا ن شروع بشود كه از اظهارات چنين بر ميايد
  • بی نام IR ۰۵:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۸
    7 49
    هر كسي كه از دكترين نوشته شده توسط خاخامهاى يهود خارج شود بى سواد نا آگاه وغيره است كسى متهم به پوپوليست ميشود قطعا مردمشناس خوبيست و از يك دهات كوچك مردم را اداره نميكند و ضمنا مگر امام از كجا جهان اسلام را اداره ميكرد احمدينژاد هم وقتى در پازل صهيونيسم بين الملل قرا ر گرفت مورد حمايت بي بي سي و امثال ذالك واقع شد شما جر ئت داريد جلوى فرضيه داروين بايستيد متهم به بيسوادى و همه عناوين سخيف ميشويد
  • جواد IR ۰۵:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۸
    11 57
    افرادی مثل فریدون مجلسی اصلا قابل اعتماد نیستن و نشون دادن که هیچ تجربه ای ندارن و الان هم دستور گرفتن که احمدی نژاد رو تخریب کنن.یک تار موی احمدی نژاد می ارزه به صدتا مثل مجلسی.در ضمن آقای مجلسی الان مملکت دست همون جوانهای روستایی اداره میشه .حرف زدن هم بلد نیستید دیپلمات سابقاتفاقا الان جوونهای روستایی وقتی از روی اجبار میان شهر میبینن که بدبخت شهری ها چه جای کثیف و ...زندگی میکنن.
  • علي A1 ۰۵:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۸
    باز هم به روستائيان توهين شد روستايي كه شهيد داده جانباز داده اسارت كشيده واين را هم بدان هيچ موقع محبت احمدي نژاد ازدل روستائيان بيرون نخواهد رفت ميوه روستايي بعد از هشت سال دوباره بيرون ريخته مي شود
    • بی نام IR ۰۷:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۸
      22 1
      اولا فقط روستايي نيست كه شهيد داده، دوما اصلا ربطش به شهيد دادن چيه؟ سوما اتفاقا چون شهيد داده بايد هوشمندانه تر و با فكر و نه از روي احساس عمل كنه و تصميم بگيره و راي بده، ضمنا اگر احمدي نژاد قدمي براي روستاييان و كشاورزي اين مملكت بر مي داشت خيليا طرفدارش مي شدن، انصافا چيكار كرده واسه كشاورزي؟
    • هیدرولوژیست A1 ۲۲:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۹
      1 0
      تنها کاری واسه کشاورزی بایست میکرد و این دولت باید بکنه محدود کردن کشاورزی و وارد کردن محصولات کشاورزی، ما الان بزرگترین سرملیه ملیمون یعنی آب رو داریم در راه کشاورزی هدر میدیم، 27 شهر کشور الان کمبود آب دارن بحدی که نمیشه دست و صورت رو شست، و بجایی اینکه نفت و سایر سرمایه هارو مفت صادر کنیم، باید کارخانه بزنیم و جوونا و کشاورزای امروز کارمندای اونجا شن، ما باید کشوری صنعتی باشیم و فقط در نواحی پر آب کشاورزی کنیم، تا کی باید شاهد پایین اومدن سطح آب و خشک شدن دریاچه ها باشیم؟ تا کی با شعار پوشالی خودکفایی سرماهامون رو به باد بدیم؟
  • بدون نام ۰۶:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۸
    67 2
    مملكت دست كيا افتاده تورو خدا!!!
  • بی نام IR ۰۶:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۸
    13 37
    صب که از خواب پا میشین گیر بدین به این. دیگه به اسمش حساسیت پیدا کردم
  • مرتضی IR ۰۶:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۸
    18 72
    بازم گلی به جمال احمدی نژاد
  • علی A1 ۰۶:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۸
    5 19
    خداوکیلی درقضاوتهاتون خدارا درنظر بگیرید نه منافع شخصی خودتون را.تنها کسی که ایران وایرانی را دردنیا آبرومند کرد احمدی نزاد بود وهیچوقت به زورگویان دنیا سرخم نکرد البته دربرخورد با انها سیاست خوبی هم پیاده نکرد ابرقدرتها دنیا در قبال ایران خیلی قلدری میکنند وبعدازاین بیشتر هم خواهند کرد.
  • بی نام IR ۰۷:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۸
    23 11
    افرین بر دپپلما ت باشعور واگاه
  • روح US ۰۷:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۸
    37 4
    حالا انتقاد از احمدي ن‍اد به جاي خود، اما اين اينكه اين اقا اينطور به احمدي ن‍ژاد حمله كرده و ان طور قربان و صدقه اقاي روحاني رفته بايد ببينيم چرا؟
  • علی رضا A1 ۰۷:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۸
    4 21
    از همون نظری که درباره ماهواره و تاریخ 3000 ساله داده مشخص چقدر بصیرت داره جناب اقای مجلسی ماهواره فرهنگ رو میدزده که نداشتن فرهتگ اسلامی هزار برابر شیشه ضرر داره البته شایدم مردمو ترغیب به شیشه هم کنه احمدی نژاد چون جلو دزد ها و چپاول گریها رو گرفت و یک انقلابی واقعی بود عده ای دشمنش شدن
  • رضا A1 ۰۷:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۸
    7 11
    آقای شهرنشین تو اینقدر کوته فکر هستی که برای نشان دادن سیاست یک دولت که نماینده و منتخب یک ملت بزرگ و متمدن است ، آن را با روستایی مقایسه میکنی . این توهین دو طرفه است دوم : اگر جرات انتقاد داشتید چرا در زمان دولت قبل ، فضل و کمال خود رانشان ندادی تا دولت و ملت از دانش و تجربه شهرِی جنابعالی بهره ببرند.
  • محسن GB ۰۷:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۸
    46 10
    احساس خطر می کنم سایت خبرآنلاین. میدونی چرا؟ از این افرادی که در حمایت از احمدی نژاد کامنت میگذارن احساس خطر میکنم. نمیدونم چرا این افراد نمیفهمن که دوره احمدی نژاد و تفکر احمدی نژادی به سر آمد و به تاریخ پیوست. این دلواپسان چرا به خودشون زحمت نمیدن از اقشار مختلف مردم سوال کنن که کدام دوره را ترجیح میدهند. بنده یک کارمند دون پایه هستم و یک روز این دولت و دولت آقای خاتمی رو به 8 سال احمدی نژاد نمیدهم.
    • بی نام RO ۰۷:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۸
      6 54
      ما یک روز دولت محمود خان رو با هزار سال این دولت ها عوض نمی کنیم
    • حوری IR ۰۷:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۸
      3 16
      زیاد احساتی نشو خطر از جای دیگر است به قول و گفته همین آقایی که شما برایشان کامنت گذاشته ای در دولت احمدی نژاد کلی پول وارد کشورکردند آیا در دولت فعلی و دولت آقای خاتمی هم این طور شد اگر شما کارمند دون پایه هستید نکنه منتظر پست و مقام هستی زیرا همه کارمندها این را می دانند که لا اقل در دوران گذشته با اضافه نمودن حقوق و سایر مزایا بهتر از حالا که هر روز یک مسئله و یا یک قانون جدید را می آوردند و مزایایی را از کارمندان کم و قوانینی را اضافه می کنند زندگی می کردند
    • بی نام A1 ۰۸:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۸
      28 0
      مفتی که کامنت نمیذارن...پولشو میگیرن
    • فرشباف از تبریز IR ۰۸:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۸
      6 40
      اقا محسن هرگز احساس خظر نکن احمدی نزاد رفت ولی تفکر خدایی او هرگز نمی رود . اگر بگویم محرومین جامعه هنوز هم احمدی نزاد میگویند و استقلال وازادی سر میدهند باور نخواهی کرد پس منتظر باش تا روز قدس طنین الله اکبر ومرگ بر امریکای دوستداران ایشان را ببینید .
    • عجب US ۲۰:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۹
      2 0
      پس بگو، تفکرش خدایی بود، همه چی توجیه شد، پس ایشون خودش رو خدا میدونسته
  • بی نام A1 ۰۷:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۸
    5 23
    احمدی نژاد کاری کرد که زبان دشمنان ده متر دراز نشه .اما الان سیاستمون دو پهلو و... .کل دنیا الان به ایران به عنوان یه کشور در حال تسلیم داره نگاه میکنه
    • 619 IR ۰۶:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۹
      9 3
      نه خیر عزیز، الان تمام دنیا به ایران به شکل یک دولت معقول و اهل مذاکره، و مردم ایران رو به چشم انسان میبینه، شما نمیدونم کجائید و چه می بینید، بعنوان مثال در یک سایت بازی با یک فرانسوی بازی میکردم، دقیقا بعد انتخابات، بماند چی در مورد احمدی نژاد میگفت، می پرسید حالا این یکی خوبه؟ دنیال این نیست به ما ها حمله کنه ، خودت ببین، ما ها رو تروریست فرض میکردند و می کنن، حالا کمی بهتر شده
  • محسن IR ۰۷:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۸
    22 7
    کاش ذره ای از ادب و متانت دکتر روحانی در احمدی نژاد وجود داشت کسانی که از سیاستهای احمدی نژاد دفاع میکنند بیان کنند کدام شاخص اقتصادی در دوران ریاست ایشان نرمال شد یا اگر بود مثبت ماند آیا صحیح است وقتی درصد بالایی از جمعیت کشورمان خانه ندارند بریم در ونزوئلا 10 هزار خانه بسازیم آیا دروغ است که احمدی نژاد دولت را با رشد اقتصادی مثبت 8 درصد تحویل گرفت و منفی بالای 5 درصد تحویل داد ب نظر شما هر دولتی که در ایران بر سر کار میاد در مقابل ملت ایران مسئوله یا در مقابل تمام محرومان 5 عالم آیا به اندازه ای که احمدی نژاد در فکر مردم بولیوی بود به فکر مردم ایران بود کسانی که می گویند احمدی نژاد کار خوبی کرد که در مقابل ابرقدرتها ایستاد بگویند نتیجه این ایستادگی و پایداری بجز تحریم و فقر
    • بازاری IR ۰۸:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۸
      15 4
      خدا خیرت بده محسن جان و به اقای روحانی هم سلامتی وتندرستی ولی فکر کنم مسکن مهر یکی از بزرگترین افتخارات دولت قبل است . دومیلیون مسکن مهر برای محرومین کم نیست . دولت قبل 750تن شمش طلا خریده ودخیره کرده که الان تبدیل به سکه میکنند ومیفروشند باور نداری تونت سرچ کن ان شااله بدبینی شما باعث نمیشه ان را کتمان کنی . ودر مورد بولیوی و.............باید بگم بهتر نیست معلوماتمان راببریم بالا تا مورد تمسخر قرار نگیریم . ما در ایران سه قوه داریم ومستقل و رئیس جمهور رئیس قوه مجریه است وان را اجرا میکند که در مجلس تصویب شود . نه روحانی ونه رئیس جمهور دیگر نمیتواند از خودش قانون بگذارد وریالی هزینه کند اگر چنین بود صدای نمایندگان مخالف که دنبال نقطه ضعف میگردند گوش فلک را کر میکرد
  • مهدي A1 ۰۸:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۸
    8 27
    درود بر احمدي نزاد
  • منم A1 ۰۸:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۸
    3 21
    مخالفم....
  • ایمان IR ۰۸:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۸
    11 4
    من ازسیاست چیز زیادی نمی دانم فقط یک اصل مسلم وکلی در دنیای امروزیعنی سال 2014میلادی را همه به اجماع قبول کرده اندو هر کس آن را نپذیرد باید در سلامکت عقلی او شک کردوآن اینکه تندروی از هیچ گروه و فرقه ای ودر هیچ کجای دنیا دیگرپذیرفته نیست
  • بی نام A1 ۰۹:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۸
    8 26
    احمدی نژاد کاری کرد که زبان آمریکایی ها دراز نشه
  • رضا A1 ۰۹:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۸
    7 14
    از اینکه احمدی نزاد را متهم به صهیونیسم کنیم کار دشمنان و مزد بگیران است ،این حرف را همان کسانی میزنند که کنفرانس ضد یهود در تهران را در این دولت لغو کردند برای ای خوشامد امریکا در مذاکرات و در عوض اسراییل با ساخت فیلم سیبصد2مارا نتنها صلح طلب بلکه فراتر از آن وحشی جلوه دهند
    • پیمان A1 ۱۹:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۸
      20 3
      کنفرانس ضد یهود؟مگر ما نازی و طرفدار هیتلر هستیم؟
  • كهگيلويه محروم و با عزت A1 ۰۷:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۹
    6 20
    كس كه به ياد محرومان و مستضعفان بود احمدي نزاد بودند. دوباره بيا اي احمدي ن‍ژاد كه ما منتظريم
  • مهدی A1 ۰۹:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۹
    7 2
    گویا عزمی وجود دارد تا عده ای به طور گسترده و تکراری به نفع احمدی نژاد کامنت بگذارند .
  • بی نام A1 ۱۶:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۹
    0 2
    آقای احمدی نژادم مثل همه آدمها یک سری کارهای خوب داشت و یک سری اشتباه و اینهم طبیعیه اما دولت الکترونیک بسیار خدمت بزرگی بود که ایشون انجام دادن. الانم آقای روحانی عزیز خیلی خوب کار کردن گرچه این مسایل بحثهای یارانه اگر نبود بهتر بود
  • بی نام A1 ۱۸:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۹
    0 0
    آقای فریدون مجلسی چرا در زمان ریاست جمهوری احمدی نژاد این حرف هارو نمی زدی ؟