رئیس فدراسیون فوتبال می‌گوید در صورت عدم توافق با کروش، با یک مربی ایرانی قرارداد می‌بندند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ رئیس فدراسیون فوتبال كه امروز با وزیر ورزش و مدیران باشگاه‌های لیگ برتری جلسه داشت پس از این جلسه گفت: «دستمزدی كه كروش قبل از جام جهانی می‌خواست زیاد شده. او قبل از جام جهانی پیشنهاد قرارداد 16 میلیارد تومانی داده بود و حالا این رقم افزایش پیدا خواهد كرد. اگر بخواهیم با او قرارداد ببندیم باید به ما بودجه بدهند و كمك‌مان كنند. كروش در حال حاضر در تهران است و با او مذاكره می‌كنیم. احتمالا فردا با كروش جلسه می‌گذاریم و او هم رسما اعلام نكرد كه می‌خواهد برود. ما از عملكرد كروش راضی هستم و دوست داریم قراردادش را تمدید كنیم. البته شرط‌ هایی هم داریم.»
كفاشیان در مورد عمل نكردن آژانس هواپیمایی طرف قرارداد فدراسیون به قول‌هایش و بی‌نظمی در اعزام تماشاگران و خبرنگاران به برزیل گفت: «این آژانس به تعهداتش عمل كرده و مشكلی وجود ندارد. آن‌هایی كه انتقاد می‌كنند باید مستندات و مدارك خود را ارائه دهند. بر اساس گفته و حدس افراد نمی‌شود قضاوت كرد. ما بخشی از پول آژانس را نداده‌ایم و اگر این اظهار نظرها درست باشد این پول را به آن‌ها نمی‌دهیم.»
رئیس فدراسیون فوتبال در مورد آینده كروش گفت: «او گزینه اول فدراسیون است. كسی بهتر از او نیست. ولی اگر نتوانیم با او به توافق برسیم به گزینه‌های داخلی فكر می‌كنیم چراكه سرمربی خارجی نیاز به زمان دارد تا با جو تیم ملی و ایران آشنا شود. ما از كروش خواسته‌ایم كه یك دستیار ایرانی را در كنار خود قرار دهد. ما به دنبال تمدید قرارداد یك ساله با كروش نیستیم. به دنبال همكاری چند ساله با او تا جام جهانی بعدی هستیم. البته باید اول حساب كتاب كنیم و بعد تصمیم نهایی را بگیریم.»
كفاشیان در مورد اینكه بازیكنان ایران از پرداخت نشدن پاداش فیفا ناراحت هستند گفت: «مگر ما باید این پول را به بازیكنان پرداخت می‌كردیم؟ فدراسیون برای تیم ملی هزینه كرده. فیفا به ما پول داده كه ما باید آن را جایگزین هزینه‌های انجام شده كنیم. نباید پولی كه فیفا داده را به بازیكنان بدهیم.»
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 362555

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 9
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۶:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۷
    85 2
    منظورت فرکی هستش دیگه که بصورت خود جوش فولاد رو ول کرد مگه نه؟
  • رضا A1 ۱۷:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۷
    49 2
    تو این چند ساله که اصلا پول حیف و میل نشده؟؟ خب داداش من اگه میخوای پیشرفت کنی باید خرج کنی دیگه. با ماچ که نمیاد مربی بشه. ینی نه فقط کی روش که هر مربی خارجی دیگه بیاد پول زیاد میگیره. از مربی ایرانی هم هیچ خیری نمیرسه. تعارف که نداریم. فوتبال ما هزارسال مونده تا حرفه ای بشه.
  • میلاد A1 ۱۷:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۷
    104 9
    مافیا داره آخر سر کار خودشو میکنه ...
  • بی نام IR ۱۷:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۷
    19 5
    16 میلیارد تومان؟
  • بی نام IR ۱۷:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۷
    82 5
    فقط کیروش فقط کیروش
  • aliasghar A1 ۱۸:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۷
    96 8
    پولی که فیفا به عنوان دست مزد به بازیکن ها داده یعنی باید بهشون پرداخت بشه راستی شما نمیخوای بری؟
  • قلی A1 ۲۰:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۷
    31 2
    باسلام فکر می کنم پاداشی که ایران از صعود به جام جهانی کسب کرد بیشتر از این 16 میلیارد باشه. حالا شما فکر کنید که یک مربی داخلی می خواید بزارید و بعد 4 سال هزینه برای تیم ملی آخرش تیم به جام جهانی صعود نکنه بعد برید یه مربی خارجی بیارید، پس همین الان کیروش رو نگه دارید با صعود ایران به جام جهانی 2018 فکر کنم همه چی حل شه و این 16 میلیارد جبران شود.
  • فرزاد IR ۰۷:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۸
    3 37
    فقط حسين فركي
    • بی نام A1 ۱۳:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۸
      3 1
      ایشون باید با عصا راه بره جلوی کی روش