خانه ملت نوشت:

یکی از طراحان استیضاح وزیر نیرو، گفت: قرار است با هماهنگی رییس مجلس در هفته جاری نمایندگانی که خواستار استیضاح وزیر نیرو هستند جلسه ای را با چیت چیان داشته باشند.

نادر قاضی پور، در این باره که آیا نمایندگان از استیضاح وزیر نیرو منصرف شده اند یا خیر، گفت: قرار است با هماهنگی رییس مجلس در هفته جاری نمایندگانی که خواستار استیضاح وزیر نیرو هستند جلسه ای را با چیت چیان برگزار کنند.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تاکنون چندین جلسه با وزیر نیرو داشته ایم اما به نتیجه ای نرسیدیم، گفت: منتظریم که رییس مجلس زمان برگزاری جلسه را اعلام کند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: استیضاح وزیر نیرو در صورت عدم برگزاری این جلسه و یا قانع نشدن نمایندگان از توضیحات چیت چیان پس از تعطیلات یک هفته ای مجلس اعلام وصول خواهد شد.

 

23231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 362519

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • توسیوند A1 ۱۳:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۷
    0 0
    متاسفم
  • کارمند IR ۰۸:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
    0 0
    وزارت نیرو از آن دسته وزارت خانه هایی است که نیاز به یک خانه تکانی اساسی در روش های مدیریتی است.،بعضی مدیران این وزارت خانه نزدیک به یک تا دو دهه درپست خودجا خوش کرده اند.تکلیف شرکت های زیرمجموعه و وابسته مشخص نیست .ادعای خصوصی شدن می کنند اما از دولت بودجه می گیرند.عدم توجه به کارشناسان و تنها براساس سلیقه های مدیران رفتارکردن از دیگر اشکالات در این وزارت خانه است.با جداشدن شرکت های وابسته وزیرمجموعه از نظارت دقیقی بر عملکرد آن ها نمی شود.