صعود مقتدرانه بلژیک با شکست دادن کره جنوبی / الجزایر با تساوی مقابل روسیه به مرحله بعد رفت

الجزایر با تساوی مقابل روسیه به مرحله بعدی جام جهانی رفت. بلژیک هم با شکست دادن کره جنوبی، با 9 امتیاز مقتدرانه صعود کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ میزبان جام جهانی آینده، حتی نتوانست از گروهش صعود كند. روسیه كه میزبانی جام جهانی 2018 را برعهده دارد، در آخرین مسابقه خود در مرحله گروهی به مصاف الجزایر رفت و از این تیم فقط یك امتیاز گرفت. روس ها كه در دقیقه 6 توسط الکساندر کوکورين به گل رسیدند، تصور می‌كردند كه الجزایر را به راحتی شكست خواهند داد و راهی مرحله بعد می‌شوند. اما این رویایی بیش نبود. روسیه كه از دو مسابقه قبلی‌اش تنها یك امتیاز آن هم از كره جنوبی گرفته بود، باید حتما الجزایر را شكست می‌داد تا به مرحله بعد برود. اما این تیم آفریقایی مقابل روسیه خوب ظاهر شد و گل خورده را در دقیقه 60 توسط اسلام السليماني جبران كرد. این گل تضمین‌كننده صعود الجزایر بود چراكه با كسب تساوی، هیچ تیمی موقعیت الجزایر را تهدید نمی‌كرد و آن‌ها با خیال راحت به مرحله بعد می‌رفتند.
در دیگر مسابقه این گروه كه به صورت همزمان برگزار می‌شد، كره جنوبی به مصاف بلژیكی رفت كه هر دو مسابقه قبلی خود را برده بود. بلژیكی‌ها كه صعودشان قطعی بود، در دقیقه 45 با اخراج استيون ديفور 10 نفره شدند اما این مسئله تاثیری در عملكرد آن‌ها نگذاشت. بلژیك در دقیقه 78 توسط يان فرتونگن دروازه كره را باز كرد تا با همین گل، 9 امتیازی شود و با اقتدار به مرحله بعد برود.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 362309

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =