نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی در افتتاح اولین مرکز تخصصی مغز و اعصاب کرج اعلام کرد: طرح های اجرایی که از سوی متولیان امر بهداشت و درمان در کشور ارائه می شود باید استمرار داشته باشد چرا که دل نگرانیم به اعتماد مردم لطمه وارد شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین اولین مرکز فوق تخصصی مغز و اعصاب شهید دکتر پاک نژاد با حضور نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی، نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی و بسیاری از پزشکان و مسئولان ارشد استانی در کرج افتتاح شد.

دکتر محمد رضا تابش نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی در آیین افتتاحیه این مرکز گفت: محور جامعه توسعه یافته انسان سالم است، دولت تدبیر و امید به سلامت مردم و همچنین وضعیت محیط زیست که با زندگی مردم عجین شده است اهمیت زیادی می دهد.

تابش با اشاره به طرح ارائه شده از سوی وزیر بهداشت، گفت: امیدواریم طرح دکتر سید حسن هاشمی مبنی بر اینکه بیماران با مراجعه به مراکز درمانی باید 10 درصد هزینه را پرداخت کنند استمرار داشته باشد.

 

با اتکا به نیروهای مستعد داخلی ایرانی آزاد و آباد خواهیم ساخت

او در ادامه گفت: دل نگرانیم که به اعتماد مردم لطمه وارد و امیدواریم طرح های که از سوی متولیان امر بهداشت و درمان در کشور ارائه می شود استمرار داشته باشد چرا که طرح پزشک خانواده وزیر بهداشت دولت دهم به مرحله اجرا نرسید.

تابش در پایان گفت: با اتکا به نیروهای مستعد داخلی و با اعتماد به آنها ایران را آزاد، آباد و هم تراز با شأن تاریخی ملت ایران می سازیم

 

عضو شورای عالی حفاظت محیط زیست در ادامه گفت: دولت باید با قاطعیت با افرادی که به حق عمومی مردم تجاوز می کنند و رودخانه را آلوده می کنند برخورد کند و در مقابل ساخت و ساز های غیر مجاز که توسط برخی از افراد سودجو در حریم و بستر رودخانه انجام می شود برخوردهای لازم انجام شود.

تابش در جواب سوال دیگری مبنی بر اینکه آلودگی هوای کرج در بسیاری از روزها به مرز بحران می رسد آیا بنزین یورو 4 در این کلانشهر توزیع شده است یا نه، گفت: در هفته گذشته در 4 شهر بزرگ کشور از جمله کرج بنزین یورو 4 توزیع شده است.

او در پایان با اشاره به توزیع بنزین یورو 4 در کرج، گفت: با توجه به اینکه استان البرز یک استان صنعتی است باید آلاینده های کارخانجات صنعتی کنترل شود در این صورت می توان امیدوار بود که وضعیت آلودگی هوا ساماندهی شود و مردم روزهای پاکی را در آینده شاهد باشند.

 

231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 362175

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =