هادی غفاری در مصاحبه با خبرآنلاین،در باره چهره های سیاسی متعددی اظهارنظر کرد.

وي در بخشي از اطهاراتش در باره حجت الاسلام حميد روحاني گفت:

اخیرا مد شده آقایی دائم سخنرانی می کند، در انقلاب اندازه نوک سوزن جان نکنده است، یک سیلی  نخورده، یک تو برای انقلاب نشنیده است. این آقا گفته بود هادی غفاری دنبال فرصت می گردد، دنبال پست و مقام است. خب آدم دانا من بعد از آنکه احمدی نژاد رای آورد مخالف احمدی نژاد شدم، بعد از آنکه کروبی و موسوی رای نیاوردند طرفدار و حامی شان شدم، من اگر فرصت طلب بودم فورا در دامن احمدی نژاد می افتادم، امروز که دفاع از موسوی و کروبی نه نان دارد نه نام، پس من ادم فرصت طلبی نیستم، اتفاقا ضدفرصت‌طلبی هستم. آدم کاسب کاری نیستم.


وي همچنين در مورد آيت الله مصباح گفت:

ایشان در مدرسه حقانی تفسیر قرآن می کردند. آدم ملا و متدینی است. بیشترین مسئولیت ایشان در دوره قبل از انقلاب این بود که نظریات شریعتی را نقد کند. در حالی که شریعتی تمام توان و تلاشش این بود که در جامعه خیزشی برپا کند ایشان در مدرسه شریعتی را نفی می کرد. آدم ملایی است، آدم فلسفه فهمی است، نمی گویم فیلسوف است، چون ما که فلسفه خوانده ایم به کسی فیلسوف می گوییم که دارای نظریه فلسفی باشد. این آقا هم فلسفه را بلد است اما صاحب نظریه فلسفی نیست. علامه طباطبایی و ملاصدرا فیلسوف بودند چون نظریه فلسفی داشتد.

 

متن کامل مصاحبه را اينجا بخوانبد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 362029

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 16
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۸:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    5 35
    اقای غفاری الان خبر های مهم عربستان وداعش است .لطفا ایران را در نظر داشته باشید ایران مهم است .همه به ایران فکر کنید هر چیزی هم هست کنار بگذارید نگذارید کل مردم ایران سیلی بخورند .
  • بانوی ایرانی... IR ۱۹:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    45 10
    از زبان سرخت خوشمان آمد...
    • تبریزی IR ۰۶:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
      21 22
      لطفا کمی تاریخ انقلاب را مطالعه کنید . این غفاری کسی است که هویدا را بدون محاکمه به قتل رساند وشخصا به هویدا شلیک کرد و ساواک را روسفید کرد
    • بانوی ایرانی... IR ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۶
      23 4
      ممنون از پیشنهادتون.خانوم یا آقای تبریزی من کتابی پیدا نکردم.اسم کتابی تو ذهنتون هست که بخونم در مورد ایشون؟
  • بی نام A1 ۱۹:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    23 5
    یغنی کسانی که سیلی خوردن باید الان میلیاردر بشن؟؟؟
  • کیهان خوان A1 ۱۹:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    16 39
    آقای غفاری همیشه به تندروی مشهور بودند چه در اول انقلاب چه در حالا . آقای غفاری قبلا خود را قهرمان خوانده بودند به نظر من صحبت های کسی که خود را قهرمان می داند کمی ....... آقای غفاری سیلی خوردن برای انقلاب خوب است ولی خیلی ها که برای انقلابسیلی خوردند حالا در صف ضد انقلاب هستند مثل منافقین آقای غفاری احمدی نژاد هرگز به آدمی مثل شما هم توجهی نمی کرد انقدر خودتان را به او نچسبانید در ضمن کسی که برای چند بار برای نمایندگی رد صلاحیت شده شایسته گرفتن پست است ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • بی نام A1 ۲۰:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    19 6
    هر کسی یک روز زمان شاه رفت زندان به همه چیز رسید
  • معتمد اریا IR ۲۰:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    7 37
    جناب هادی خان اگر دست وپای احمدی نزاد هم می افتادی بعید بود بهت شغلی بده چون ایشان وملت ایران هنوز جریان سلاحهایی را که بدوم مجوز درزیر زمین مسجد جمع کرده بودی و قصد اشوب داشتی را فراموش نکرده اند. واما ایت اله مصباح جایی نگفته که به من فیلسوف بگید که شما ناراحتید .این متخصصین وکارشناسان هستند که تشخیص میدهند فردی به درجه اجتهاد یا .....................رسیده یانه . کدام مجتهدی گفته بعد از این به من بگید ایت الله یا فیلسوف
  • محمدرضا IR ۲۰:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    3 29
    آقای حمید روحانی از طرف امام تنها کسی بودند که ماموریت نوشتن تاریخ انقلاب با نامه مستقیم ایشان را داشتند.این نامه صفحه اول مجموعه کتب ایشان نیز آمده با امام نیز همه جا بوده اند. شاید کمتر شناخته شده باشند ولی از خیل زیادی که در آن دوران کاری کوچک بر دوش داشته و حالا ادعای بزرگی می کنند ومنت بر سر مردم می گذارند خاکی تر وبی منت تر هستند.
  • فاطیما IR ۲۱:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    7 17
    کاروزندگی ندارید جناب غفاری این روزا سوژه شدی ها
  • آذرشهري A1 ۰۳:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
    7 21
    موضوع سلاحهاي مكشوفه از مسجد هادي غفاري چه بود؟ كارخانه جوراب ستارهاستار لايت سابق چگونه در اختيار ايشان قرار گرفته است؟ منتشر كنيد تا جواب بدهند.
  • بهمن A1 ۰۴:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
    35 4
    جالب بود پس الان آقاي مصباح سر سفره دكتر شريعتي نشسته است و اين بنده خدا را انكار مي كند
    • باقری IR ۰۶:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
      11 23
      هادی غفاری از روحانیون مشهور جناح چپ در دهه 60 است که در آن سالها به رفتارها و مواضع افراطی شهرت داشت. او از جمله نمایندگانی است که در مجلس اول به "معین فر" و "صباغیان" حمله کرده و آنها را مورد ضرب و شتم قرار می دهند. ایشان پس از انتخابات 88 از انبار مسجدی که او امامت آن را به عهده داشت تعدادی اسلحه کشف شد. او همچنین در آن زمان طی یک سخنرانی به رهبر معظم انقلاب توهین کرد. هادی غفاری در 20 اسفند 58 طی سخنرانی خود در حمایت از دانشجویان پیرو خط امام که جلوی لانه جاسوسی ایراد شده است، با حمله به نمایندگانی که در خط غیر امام و به نفع آمریکا قدم بر می دارند آنها را تهدید به ترور در مجلس کرده است
  • بی نام A1 ۰۴:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
    12 10
    افراطی.
  • بی نام A1 ۱۳:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
    12 3
    اگر سیلی قیمت داره پس جون جوانهای ما چند می ارزه .من همسرم رفت جبهه جنگ یک ریال هم نگرفته عضو هیچ کجا هم نیستیم فقط گاهی عکس ها برایمان خاطره است .65 سالهشه میگه داعش جرات داره به خاک ایران نگاه کنه .اقای محترم بچه های اقا زاده ها کجا هستند وقتی به خیابان می رویم اینجا غربت نشین هستیم .ایران را ما نگه داشتیم . نه غارت گران که دودستی به قدرت وپول ومقام چسبیدن وبدان که حقیقت پیروز است و مردم می دانند .
  • بی نام A1 ۱۲:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۵
    3 18
    اقای غفاری امروز برای اسلام وانقلاب ودفاع از ولایت چه کار کردی