سوسیچ: گل زدن برای ایران حیاتی است/ امیدوارم ایران تدافعی بازی نکند!

مهر نوشت:

سرمربی تیم ملی فوتبال بوسنی با اشاره به دیدار تیمش برابر ایران گفت: امیدوارم هر دو تیم بازی تهاجمی را به نمایش بگذارند. این را می دانیم که گل زدن برای ایران حیاتی است و امیدوارم آنها دفاعی بازی کنند.
سافت سوسیچ در نشست خبری قبل از دیدار تیمش برابر ایران در سالن کنفرانس ورزشگاه فونته نوا شهر سالوادور ضمن بیان این مطلب افزود: ما بازی سختی را پیش رو داریم. ایران نمایش خوبی در دو دیدار گذشته داشت. آنها در دیدار برابر آرژانتین نمایش خوبی داشتند و وقتی دیدند حریف خوب بازی نمی کند، این تیم ایران بود که برتر نشان داد.
وی با بیان اینکه امیدوار است ایران در دیدار فردا تدافعی بازی نکند گفت: هر دو تیم برای بردن به میدان خواهند آمد. ایران برای رسیدن به مرحله بعد نیاز به برد دارد و گل زدن برای این تیم حیاتی است. برای ما هم همین طور است. با اینکه ما از دور مسابقات کنار رفته ایم اما می خواهیم در این دیدار هم به پیروزی برسیم.
سرمربی تیم ملی فوتبال بوسنی تاکید کرد: برای ما یک گل هم کافی نیست و اگر بتوانیم گل اول را بزنیم تلاش می کنیم تا آنجایی که می توانیم گل های بیشتری را بزنیم. امیدوارم ایران هم مثل دیدارهای گذشته تدافعی بازی نکند و طوری رفتار کند که هر دو تیم یک بازی تهاجمی را به نمایش بگذارند.
سوسیچ در پاسخ به این پرسش که شما فکر می کنید از بین نیجریه و ایران کدام تیم لیاقت بیشتری برای صعود دارند گفت: من نمی خواهم طوری صحبت کنم که اگر فردا ایران بود برخی ها فکر کنند ما با آنها ساخت و پاخت کرده ایم. ما بهترین بازیمان را به نمایش خواهیم گذاشت و امیدوارم هر تیمی که بهتر است به مرحله بعدی صعود کند.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 362022

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امیر A1 ۱۸:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    0 0
    این را می دانیم که گل زدن برای ایران حیاتی است و امیدوارم آنها دفاعی بازی کنند. بالاخره امیدواره تدافعی بازی کنند یا نه ؟؟؟
  • بی نام RO ۱۹:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    0 0
    زرشک
  • بی نام A1 ۱۹:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    0 0
    عباس معصومیه ؟؟
  • ایرانی US ۱۹:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    0 0
    آقا نفری صد هزار تومن به بازیکنات میدم گل نزنید به خودتم دویست تومن البته قسطی
  • بهروز IR ۰۰:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
    0 0
    اين بابا از اول تو فاز نبود مثل بقيه تيمهاي گروه٠٠ولي نيجريه و آرژانتين فهميدن ايران يعني چي ولي اين بنده خدا هنوز نفهميده و صحبت از گلهاي زياد مي كنه ٠٠يكي اينو بيدارش كنه
  • بی نام A1 ۰۳:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
    0 0
    حالا اگر قطر يا عربستان بودن تيم و مربي و بازيكنها كه هيچ بلكه كل كشور بوسني رو يكجا ميخريدند
  • بی نام A1 ۰۳:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
    0 0
    "گل زدن برای ایران حیاتی است و امیدوارم آنها دفاعی بازی کنند." "وی با بیان اینکه امیدوار است ایران در دیدار فردا تدافعی بازی نکند" بالاخره اين آقا چي گفت؟
  • بی نام A1 ۱۱:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
    14 1
    بوسنی سوراخ سوراخت می کنیم