فارس نوشت:

محمد حسین قاسمی تهیه کننده فیلم سینمایی شیار 143 درخصوص دیدار مقام معظم رهبری با عوامل این فیلم و به تعویق افتادن اکران عید فطر گفت: دیدار با مقام معظم در تاریخ 26 خرداد دیداری بسیار خوب و صمیمی بود، ایشان فیلم شیار 143 را پسندیدند و رهنمودهایی را در راستای دفاع مقدس و سینما به ما عرضه کردند.

وی افزود: مقام معظم رهبری فیلم را به لحاظ کارگردانی، بازیگری و به خصوص موضوع آن را بسیار پسندیدند و نگاه دقیق و تخصصی نسبت به شیار 143 داشتند.

قاسمی اظهار داشت: این دیدار باعث در آمدن تمام خستگی‌هایی که در راستای تولید این اثر بر تن و جانمان نشسته بود، شد.

وی ادامه داد:‌ در خصوص ظرفیت سینما و موضوع دفاع مقدس صحبت‌هایی کردند که امیدوارم بتوانیم در این سیر حرکت و عمل کنیم.

قاسمی در ادامه به تعویق افتادن اکران فیلم تصریح کرد:‌ قرار بود شیار 143به دلیل استقبال بی نظیر مردم و رسانه‌ها درعید فطر اکران شود که متأسفانه به دلایل نامعلوم این اکران به پاییز موکول شد و پیگیری‌های ما هم به نتیجه‌ای نرسید.

قاسمی در مورد تولیدات بخش خصوصی عنوان کرد: مادر بخش خصوصی فعالیت می‌کنیم و اگر دوستان و مسئولان از این بخش حمایت نکنند به طور حتم تولیدات و پرداختن فیلمسازان با محوریت موضوعی این اثر با مشکل مواجه خواهد شد.

وی با اشاره به استقبال مردم از این اثر بیان کرد:‌ با توجه به استقبال بی نظیری که از این فیلم شد مردم و سینماداران مشتاق به اکران عمومی این اثر بودند در این راستا با یکی از پخش کننده‌ها قرارداد بستیم و مدنظر این بود که بهترین زمان برای اکران به فیلم اختصاص داده شود، اما پس از اکران نشدن فیلم در عید نوروز، عید فطر را برای نمایش شیار 143 در نظر گرفتند که آن هم در زمان تعیین اکران‌ها بدون هیچ دلیلی تغییر کرد و اکران به پاییز موکول شد.

وی ادامه داد:‌ شیار 143 فیلم ارزشی است که موفق به دریافت سیمرغ بهترین فیلم از نگاه مردم، سیمرغ بهترین بازیگر زن، کاندید 5 سیمرغ و دریافت جایزه بخش تجلی اراده ملی شده است و همچنین 40 تقدیر در مجامع مختلف و سازمان‌های مردم نهاد را به خود اختصاص داده است و با موضوعیتی که فیلم دارد فکر نمی‌کنم شایسته این همه کم لطفی از سوی مسئولان باشد.

قاسمی درخصوص حیات این فیلم گفت: اکران، حیات فیلم است و شیار 143 با پرداختن به موضوع مادران شهید یک همبستگی را بین اقشار مختلف جامعه ایجاد کرد حتی این فیلم در اکران خارج از کشور توانست نگاه‌های بسیاری را به خود جلب کند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: مطمئن هستم این فیلم در هر زمانی که اکران شود از استقبال خوبی بهرمند خواهد شد چون حامیان خوبی چون مردم را دارد، این موضوع وظیفه و دغدغه‌ام بود و اگر کسی هم در خود وظیفه‌ای احساس کند از اکران این فیلم حمایت خواهد کرد.


4545

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 361995

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =