درخشان می گوید در بازی با آرژانتین،شاگردان کروش عملکرد فوق العاده ای داشتند.

مرتضی رضایی:حمید درخشان؛او همان کارشناسی بود که در یکی از برنامه های تلویزیونی از عملکرد کروش انتقاد کرد و وقتی پای بازی با آرژانتین به میان آمد گفت:«یکی باید دیماریا را بگیرد.»البته او و بقیه دوستانش که مهمان این برنامه بودند هرگز فکرش را نمی کردند که صدا آنها روی آنتن باشد.وقتی با درخشان تماس گرفتیم او در حال ورزش کردن بود:«آمده ام ورزش تا اعصابم کمی آرام شود.»

این کار به خاطر بازی های تیم ملی که نیست؟

نه،به خاطر سلامتی خودم است.وقتی به آدم فشار بیاید بهترین راهکار برای خروج از این فشارها ورزش کردن است.

نظر شما درباره بازی های تیم ملی در جام جهانی چیست؟شاگردان کروش عملکرد خوبی مقابل نیجریه و آرژانتین داشتند.

به نظر من هم خوب بودند.ما در فاز دفاعی خوب ظاهر شدیم و در واقع در مقابل تیمی مثل آرژانتین بهترین عملکرد را داشتیم.کروش روی بار روانی تیمش کار کرده بود و کاملا مشخص بود که آنها از لحاظ ذهنی هم آماده این بازی بودند.من بازی را دیدم.ملی پوشان تمام فاکتورهای مهم یک سیستم دفاعی را راعایت کردند.

شما در آن برنامه معروف(که به عنوان کارشناس شرکت کرده بودید) یکی از منتقدان تیم ملی بودید.

من هنوز هم همان نظر را دارم و هیچ تغییری در نظرم ایجاد نشده است.من می گویم در فاز دفاعی مقابل آرژانتن عالی بازی کردیم اما برای فاز حمله چه تدارکی دیده ایم؟اگر در بازی با بوسنی کار گره بخورد آیا کروش راهی برای خروج از این بحران دارد.

یعنی شما می گویید که مقابل بوسنی هم با همین شیوه بازی می کنیم؟

نمی دانم،اما ما در این بازی باید گل بزنیم.ما تا الان یک روی سکه را دیده ایم.در بازی با بوسنی باید گل بزنیم.می خواهم عملکرد کروش را در فاز حمله هم ببینم تا نظر کلی ام را بدهم.در مجموع این دو بازی که او تیمش عملکرد خوبی داشته اند.

فکر می کنید ایران به مرحله بعد صعود می کند؟

فوتبال یک فاز نیست.می توان امیدوار بود.اما ما فقط فاز دفاعی تیم کروش را دیده ایم و نمی دانیم او برای حمله چه تدارکاتی دیده است.باید ببینیم که در بازی با بوسنی چه اتفاقی می افتد.در هر صورت من هم مثل هر ایرانی از صعود تیم ملی کشورم خوشحال می شوم.

 

 

251 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 361837

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 220
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رهگذر A1 ۰۳:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    9 1
    واقعا آدم تعجب می کنه دنیا برای کروش و تیم ملی کف زدن این آقا می گه می خواهم عملکرد کروش را در فاز حمله هم ببینم تا نظر کلی ام را بدهم
  • ahmad IR ۰۴:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    6 1
    خدایی درخشان مظلومی قلعه نوعی رو با امثال گل محمدی و مهدوی کیا... مقایسه کنید
  • محسن A1 ۰۵:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    8 0
    آقای درخشان . خود شما چه کارنامه درخشانی توی فوتبال دارید که آقای کروش باید خودش را به شما تابت کند. چرا شما مربی های ایرانی واقعییت رو قبول نمیکنین که کروش تیم رو به جام جهانی برد و جایی که همه میگفتید زنگ تفریح تیم های دیگه هستیم بلای جونشان شدیم.
  • saeid IR ۰۵:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    7 0
    با همه احترام به آقای درخشان ولی خدمت شما عرض کنم که هیچکدام از مربیان داخلی قادر به آماده سازی تیم در این حد نبودند.بازیکنی که تا چهل روز پیش قادر به دویدن 5 کیلومتر در طول بازی نبود الان براحتی 10 کیلومتر دوندگی انجام می دادند.شما انتظار داشتید ما جلوی آرژانتین با سیستم هجومی بازی کنیم و آنها را به لاک دفاعی ببریم.آدم باید اندازه داشته هایش توقع داشته باشد هرچند ازلحاظ موقعیت حمله خیلی بهتر از آنها بودیم.یکی از بزرگترین دستاوردهای آقای کیروش مقابله با بازیکن سالاری بود.اکثریت مردم از بازی و نشان دادن غیرت بازیکنان راضی و خشنود هستند.
  • مهدی US ۰۵:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    1 1
    آقای محترم شما نیمه دوم بازی با آرژانتین خواب بودی ؟ ندیدی ایران تو زمین آرژانتین خیمه زده بود ؟
  • مرتضی A1 ۰۵:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    2 0
    همچین انتقاد می کنه آدم نگاه نکنه تیتر رو فکر می کنه مثلا الکس فرگوسن داره نقد می کنه آخه مربی حسابی مربی با دانش خودت رو یه بار تو آینه نگاه کن چند تا تیم داشتی تونستی 2 سال فقط توش دوام بیاری امیر قلعه نوعی و دایی هم با این همه دبدبه و ... اینجوری حرف نمی زنن که تو منتظری فاز 2 هم ببینی برو مومن
  • رضا A1 ۰۵:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    1 0
    حقیر...
  • بی نام IR ۰۵:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    0 2
    خب فاز دفاعیشون خیلی خیلی به چش میاد ما اینقدر تیم بدی نیستیم که تو لاک دفاعی چادر بزنیم ما یه مربی تهاجمی میخوایم.....تیم های دیگه رو نگاه کنید چقدر زیبا بازی میکنند وچقدر روحیشون دربرابر تیم های بزرگ بزرگه که رو دربازه اونا حمله میکنند ما یه تیم ترسو مهر خوردیم
  • فرهاد A1 ۰۵:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    2 0
    فاز خودت دقیقا چیه؟ فز مترتو بگیر دستت تا فاز تو فاز نشی فاز جان
  • مهدی IR ۰۵:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    1 0
    نمی دونم چرا اینقدر در مقابل قبول واقعیت مقاومت می کنید. یعنی ایران درمقابل آرژانتین حمله نکرد؟؟؟ شما نیمه دوم بازی ایران آرژانتینفیفا رو دیدی؟......... اصلا شما خوبی خخخخخ
  • حسام A1 ۰۵:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    2 0
    برو بابا تو همون برو سرمربي شاهين بوشهر شو
  • روحيه A1 ۰۵:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    26 0
    گربه وقتي دستش به گوشت نرسه معلومه كه ميگه بو كيده
  • بی نام A1 ۰۵:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    1 0
    شما تا حالا باید آب شده باشی رفته باشی تو زمین از شرم. حالا تازه مدعی تر شدی؟. واقعا ببین ما چقد بدبختیم که درخشان و دایی و قلعه نویی و هاشمی نسب و خداداد و.. امثال اینا پیشکسوت هامون هستن.
  • بی نام IR ۰۵:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    2 0
    هرچند یک پرسپولیسی هستم و از دوران بازیگری اقای درخشان خاطرات خوبی به خاطر دارم اما متاسفانه ایشان بسیار ریاکار هستند.
  • بی نام A1 ۰۵:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    2 0
    آره ورزش کن حمید خان خوبه برات، کاملا مشخصه که اصلا با صعود تیم ملی مشکلی نداری و از موفقیت کروش بال در میاری
  • بی نام IR ۰۵:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    2 0
    موقعيت هاي گل ما توي اون بازي از آرژانتین بيشتر بود اونوقت اين آقا ديگه چي رو ميخواد ببينه تا نظر كلي رو بده؟؟؟ اصلا نظر كلي ايشون به چه دردي مي خوره؟؟
  • امیر IR ۰۵:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    این همونیه که میخندید به تیم و میگفت من نمیدونم کی میخواد جلو آرژانتین بازی کنه؟ باز کارشناس شد؟ عجب
    • بی نام IR ۰۶:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
      41 2
      اره امیر جان خودش بود داشت میخندید، درخشان فکر می کنه اگر کیروش بره، اون را جاش میگذارند
    • بی نام IR ۰۶:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
      29 2
      خوش میاد بسنی رو پر گل ببریم بعد دوباره باهاش مصاحبه بشه نه این همشون همینند. مگه قطبی نبود مظلومی گفت اگر زود تر از یک سال اخراج نشد من دیگه مربی گری نمیکنم؟ الان 4 ساله مربیه.
    • befermatooo A1 ۰۸:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
      19 1
      آره همونه . خوشم میاد که کسی تحویلش نمیگیره
    • بی نام IR ۰۹:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
      23 1
      من مهنىس عمرانم با 2سال سابقه سوال كردن از این آقا،مثل اینه که از من راجع به طراحی سازه برج ایفل نظر بخوان و من اونارو نقد کنم
    • بی نام A1 ۱۲:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
      3 0
      واقعا..قاضی رو به کدخدا راه نمیدادن سراغ این و اونو میگرفت.......:
    • مهدی IR ۱۹:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
      9 1
      فقط برای امثال درخشان و مظلومی و قلعه نوعی اظهار تاسف میکنم، همین، کساییکه بزرگترین افتخارشون فرستادت تیمهای تحت هدایتشون به دسته دو هستش، و از فوتبال فقط سیستم علی اصغریش رو میفهمن و بس، لطفا بزارید درمورد کیروش مردم نظر بدن. از شما هم میخوام که نظرات من رو هم بزارید لطفا
  • بی نام IR ۰۵:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    2 0
    ما منتظر بودیم که شما تایید کنید که تیم ملی فاز دفاعیش خوب بوده.....یه موقع از تنگ و تا نیفتید ها اون وقت میگن کم آورد
  • طولابي A1 ۰۵:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    14 1
    نظر امثال شما و اون برنامه معروف و جديدا ً ناصر فرياد شيران ، مطمئنا ً پشيزي براي مردم فهيم و فوتبال شناس واقعي نه تنها ارزشي نداره ، بلكه بيش از پيش هويت و چهره واقعي و سطح سواد امثالهم به مردم شناسانده ميشود
  • بی نام A1 ۰۵:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    2 0
    همه شده اند کارشناس یکی به من بگه کی به اینا لقب کارشناسو میده؟فقط فاز رو یاد گرفته
  • ali EU ۰۵:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    1 0
    تو ام بورو یاد بگیر فاز دفاعیو بد بیا نظر بده
  • بی نام IR ۰۵:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    2 0
    اینا با سیستم علی اصغری فوتبال بازی می کردن حالا این نمایش عالی جلوی آرژانتین و ضد حمله های بی نقص ایران رو میگن فاز دفاعی ؟؟ باید بره به نرمش روزانه اش برسه
  • از مشهد IR ۰۵:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    1 0
    من متاسفم که یک جزء در باره یک کل نظر می دهد .
  • محمدرضا A1 ۰۵:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    2 0
    آقای درخشان دیگر بس است، در تمام برنامه های تلویزیونی شرکت کردید تا حداقل یک تیم به شما بدهند که ندادند، چرا بیخودی از تیم ملی ایراد می گیرید؟ شما به فکر منافع و جیب خود هستید نه تیم ملی و منافع ورزش ملی. همه دیدند ایران بهترین بازی خود تاریخ هود را انجام داد و کیروش نقطه ضعف همیشگی تیم ملی که همان دفاع بود را ترمیم کرد
  • بی نام IR ۰۵:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    2 0
    اگه تیم دست تو بود که کیسه بوکس بودیم .....
  • بی نام IR ۰۵:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    2 0
    فوتبالیست خوبی بود اما سواد کارشناسی و مربیگری نداره.
  • بابک A1 ۰۵:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    4 0
    آقای درخشان حالا که بعد از مدتها یک نفر توانسته بدون نام های بزرگ و فقط با اتکا به جوانان یک افتخار بزرگ برای این سرزمین رقم بزند که همه دنیا را به تمجید و اذعان توانمندی ایرانیان وادار نماید چرا ما همش بدنبال انتقاد نابجا و تخریب روی می آوریم سابقه شما به عنوان بازیکن موفق بر همگان روشن است امادر سمت مربی افتخار شما چیست که خودتان را همتراز مربی بزرگی مثل کیروش میدانید که از او انقاد میکنید بهتر نیست که همه ما یار دوازدهم تیم ملی باشیم به امید موفقیت تیم ملی
  • سعید US ۰۵:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    2 0
    خبر آن لاین پیام منو درج نکردی..من فقط گفتم نظر این آقا برای کسی مهم نیست..
  • سعید A1 ۰۵:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    2 0
    شما به موفقیت تیمهایی که دستته در فاز حمله ببخش
  • امیر A1 ۰۵:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    2 0
    یک کاره دیگه هم میشه کرد . شما چند بار خونه تنهایی بازی رو نگاه کن . فکر کنم قسمت حمله های ایران و موقعیت های گل رو ندیدی ولی من بازم میگم شما بیا بشو مربی تیم ملی ، جان خودم قهرمان جهان میشیم .
  • بی نام IR ۰۵:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    2 0
    این کیه؟
  • سپهر A1 ۰۵:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    2 0
    قهرمان واقعی کسیه که بجای دنبال کردن منافع و اغراض شخصی به فکر منافع ملی باشه. خودخواهی و کوته فکری تا چه حد؟ نیمه دوم بازی با آرژانتین رو ندیدی؟؟؟ فقط فاز دفاعی بود؟ باز خوبه دفاع رو نمیتونند زیر سوال ببرند.
  • بی نام US ۰۵:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    2 0
    آقاي درخشان شما مربي هستيد شما بايد سالها كار كنيد و كلاس بريد تا بتوانيد در مورد امثال آقاي كيروش و تيمش اظهار نظر كنيد مربيان پر مدعاي ايراني از اينكه مي بيند تيم كيروش علي رغم كمبود امكانات خوب بازي مي كنه خيلي ناراحت هستند
  • محمد A1 ۰۵:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    2 0
    خیلی رو داره یکی به این آقا بگه مرد باش و بیا بگو من و بقیه دوستام که هرهر می خندیدیم اشتباه فکر می کردیم.
  • بی نام A1 ۰۵:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    2 0
    ما حتی یک مربی در ایران نداریم که بتواند تیم ملی را در جام جهانی که چه عرض کنم، در بازی های غرب آسیا هم درست هدایت کند. اگر در جام ملت های سال 96، آن تیم با میلی کهن نتیجه های خوبی گرفت، نه به خاطر دانش فوتبالی او، بلکه به خاطر همدلی بازیکنان بود، منتها میلی کهن به خودش گرفت
  • محمد A1 ۰۵:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    2 0
    سر حرف اشتباه ایستادن هنر نیست .
  • پرسپولیسی IR ۰۵:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    2 0
    بسه دیگه آقای درخشان، با همین غرور بیجاتونه که یه تیم درست و حسابی ندارین. اگه شما درخشان، مظلومی، روشن، قلعه نوعی .... مربی میشدین که الان اصن جام جهانی نرفته بودیم. یک پرسپولیسی
  • بی نام IR ۰۵:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    2 0
    شما اگه سر حرفت نبودي كه مربي ايراني نبودي عزيزم
  • گیلانی A1 ۰۵:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    2 0
    من یه سوال از آقای درخشان و درخشان هایی که این روزها مخافت خودشون رو با کیروش با تهمت دفاعی بازی کردن تیم ایران ابراز میکنن دارم اونم اینه که اولا اگر ایران دفاعی بازی کرد چرا اون همه موقعیت گل داشت؟؟ دوما سابقه درخشان شما ها در مقابل تیمهای بزرگ چیه؟ کدوم تیم بزرگ رو یک هیچ بردید که اینقدر بازی ایران رو زیر سوال میبرید؟؟
  • بی نام A1 ۰۵:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    2 0
    محض اطلاع جناب درخشان از طرف فیفا بازی ایران و آرژانتین هجومی ترین بازی جام جهانی تاکنون اعلام شد. فکر کنم آقای درخشان وقتی دو ضربه سر خطرناک و یک تک به تک و یک پنالتی گرفته نشده و یک کرنر که با فاصله کمی از دروازه آرژانتین گذشت پخش میشد در حال ورزش بودند
  • افشین IR ۰۵:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    1 0
    باز این بی تیم مونده؟
  • مریم IR ۰۵:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    2 0
    اینا چه اعتماد به نفسی دارند آخه
  • امیرحسین A1 ۰۵:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    1 0
    خه یکی نیست بگه آقای درخشان شما و امثال شما کجا فوتبال ما هستید که در مورد مربی بزرگی چون کروش اظهار نظرمیکنید؟؟؟الکس فرگوسن از او تمجید کرده، کی ازشما تمجید کرده؟؟؟
  • بی نام A1 ۰۵:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    1 0
    ما فازهای تیم های شمارو هم دیدیم.
  • احسان IR ۰۶:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    2 0
    بابا رو که نیست ماشاالله سنگ پاست. حالا که بازی با آرژانتین گذشت حرف از فاز دفاعی و بازی بوسنی می شه والله خجالتم خوب چیزیه
  • حمید A1 ۰۶:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    2 0
    شما فسیل ها دیگه تاریخ مصرفتون خیلی وقته که گذشته شما با فوتبال روز دنیا فاصله زیادی دارید و چون کیروش زمین تا آسمون با امثال شما فاصله داره بهش حسودی میکنید
  • بی نام A1 ۰۶:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    2 0
    ما در برابر آرژانتین خصوصاً در نیمه چند حمله بسیار خوب داشتیم. جناب درخشان. ضمن اینکه شما داشتید تیم ملی را تمسخر میکردید نه اینکه نظر میداید؟
  • بی نام IR ۰۶:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    1 0
    اینهمه مربی اومد و رفت اما تیم ملی هیچوقت فاز دفاعی نداشت تا اینکه کیروش بالاخره آن را درست کرد و بازی هدفمند را به بچه ها یاد داد.
  • بی نام A1 ۰۶:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    1 0
    جوری می گویید من من که انگار مورینیو هستن ایشون .شما جزو همان مافیای فوتبال ما هستید که در ان برنامه گوشه ای از باطنتون رو شد امیدوارم با حمایت اقای دکتر روحانی کیروش در ایران بماند تا فوتبال هم همانند والیبال بدون حاشیه و با حضور مربی با کلاس جهانی به رشد و شکوفایی خود ادامه دهد .انشالله
  • hosseinh A1 ۰۶:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    1 0
    آقای درخشان سعی کنید بیشتر از این خودتان را مقابل مردم قرار ندهید.
  • lمجید IR ۰۶:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    1 0
    جناب درخشان شما نمیخواد تو چیزی که تخصص ندارید صحبت کنید. آقای کروش بهتون ثابت کردن که هم میشه مسی و گرفت هم دیماریاروو
  • سعید IR ۰۶:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    1 0
    امثال این آقا هنوز متوجه نشده اند که تا موقعی علم و دانش کافی در مورد موضوعی ندارید، اظهار نظر نکنید. این آقا و امثال این آقا حوصله چهار تا کتاب خواندن در مورد علم روز مربیگری ندارند و فقط فکر میکنند بلد هستند. نظر شما اصلاً مهم نیست.
  • مهدیار A1 ۰۶:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    3 0
    چرا عده ای صداقت ندارند و جلوی دوربین وطن پرست می شوند و با خاموش شدن دوربین سربازان وطن تیم ملی را مسخره می کنند ؟ غافل از اینکه گاهی میکروفون روشن است صداقت؟ ریا؟.............
  • امین IR ۰۶:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    3 0
    از حسودی دارن میمیرن میگه فقط یه روی سکه رو دیدیم ، دِ آخه مرد ناحسابی شما همون سکه هم ندارید که حالا بخواید یه رو داشته باشه
  • حسام A1 ۰۶:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    2 0
    ظاهرا حمید درخشان در زمان حملات متعدد تیم ایران خواب بود که می گوید در فاز حمله تدارک نداشتیم
  • حمید IR ۰۶:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    1 0
    اصلا ما نظرات امثال شما رو اصلا قبول نداریم مهم کارشناسان خارجی هستند که عملکرد کی روش را همه تحسین میکنند ................. امثال تو توی لیگ ایران حرفی واسه گفتن ندارید حالا درباره کی روش و جام جهانی نظر میدید.............
  • حسام IR ۰۶:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    1 0
    آقای درخشان اگر بگی اشتباه کردم درباره کیروش و تیم ملی چیزی ازت کم نمیشه ، اصرار بر اشتباه بدترین کار ممکن است...
  • بی نام RO ۰۶:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    1 0
    این افراد هیچ جایگاهی در بین مردم ندارند و دیگر حنایشان رنگی ندارند درود بی کی روش متعصب
  • سهیل IR ۰۶:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    3 0
    آدم کم بسیار حسود و کم سوادیه. برای پیشرفت فوتبال ایران باید امثال درخشانو کنار گذاشت
  • مهدی IR ۰۶:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    1 0
    اینا منتظربودن تا ب قول خودشون گلباران شیم...بعدش بیان شرو ع کنن به من گفتم و دیدی گفتم تو برنامه های ورزشی........ خدا بزرگه اقای درخشان.......
  • بهمن A1 ۰۶:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    1 0
    حمید خان متاسفانه باید بگم : آب قطعه...
  • بی نام EU ۰۶:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    1 0
    اینو میثم منیعی شاهین بوشهرو نابود کردند
  • امید A1 ۰۶:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    1 1
    ضرب المثلی میگه: کل اگر طبیب بودی، سر خود دوا نمودی. آقای درخشان شما اگه مربی بودی، تیمهای خود را از سقوط نجات میدادی. آدم حرصش میگیره ایشون میاد در مورد عملکرد کیروش نظر میده. شما برو بازیهای تیمهای لیگ یک را آنالیز کن. یه ضرب المثل دیگه میگه: هرکی دور از گوده گود زورخانه یا تشک کشتی فنش بسیاره. آقا نشسته پای تلوزیون میگه لنگش کن
  • علی A1 ۰۶:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    1 0
    داخل خونه آقای درخشان ایشون رو قبول ندارند
  • علی IR ۰۶:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    3 0
    اصلا لازم نیست شما نظر بدی، مردم خودشون صد برابر از شما کارشناس تر هستند، اما در قضاوت هاشون حسادت و خشم راهی نداره که البته در قضاوت شما این موضوعات موج می زنه.
  • بی نام A1 ۰۶:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    0 0
    مثه اینکه شما بازی رو ندیدین.فاز حمله ایران چندین موقعیت گل 100 بود که قوچان نژاد و دژاگه داشتن و پنالتی که گرفته نشد حرفی نداشتی بزنی فقط یه چیزی پروندی تا ضایع نشی.
  • اشکان FI ۰۶:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    1 0
    "در بازی با بوسنی باید گل بزنیم.می خواهم عملکرد کروش را در فاز حمله هم ببینم تا نظر کلی ام را بدهم." ماهم چقدر منتظریم که نظر "کلی " شمارو بدونیم
  • بی نام IR ۰۶:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    0 1
    اماده کردن روحیه بازیکنان به لطف بازی در مقابل نیجریه بوداونجا داشتیم سکته میکردیم 15 20 دقیقه اول بازیارژانتین به لطف هم طرازی بلکه قدرت بیشتر نیروی جسمانی بود بهتر شدیمنیجریه ارژانتینو میبره ما هم حذف میشیم
  • sami A1 ۰۶:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    1 0
    الان مثلا علم فوتبالی این آقا ار کیروش بیشتره؟ میشه شما مث ما فقط بیننده باشی؟
  • ali IR ۰۶:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    2 0
    درخشان جان تو اصلا حرف نزن
  • p A1 ۰۶:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    1 0
    درخشان كارشناس شده ....
  • پوريا A1 ۰۶:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    1 0
    اين اقا جزو مافياي فوتبال ايران .خودش چه افتخاري كسب كرده؟ خبر لطفا چاپ
  • بی نام IR ۰۶:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    1 0
    آخه تو کی هستی که بخوای از تیم کیروش انتقاد کنی؟
  • بی نام FR ۰۶:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    1 0
    بعضیا تخصصشون انداختن تیمها به رده های پایین تره اونوقت اظهار نظر هم میکنن
  • بی نام US ۰۶:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    1 0
    عجب كارشناس پرروئي،
  • ایرانی A1 ۰۶:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    1 0
    شما که از رو نمیری
  • کامران RO ۰۶:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    2 0
    آقای درخشان این جمله معروف را هرگز فراموش نکنید با حمله به بزرگان انسان کوچک بزرگ نمیشود.
  • بی نام IR ۰۶:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    1 5
    با اینکه ازش خوشم نمیاد، ولی داره درست میگه، تیم ملی ما مقابل تیمهای ضعیفتر یا هم رده خودش مشگل داره
  • پینوکیو A1 ۰۶:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    3 0
    هر سوالی ازش پرسیدن 10 بار تکرار کرده که ما فقط فاز دفاعی کیروش را دیده ایم، کیروش فاز حمله ای اش را هم شخصا به شما نشان خواهد داد، حسادت نکنید. باشه آقای درخشان تو خوبی.
  • بی نام IR ۰۶:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    1 0
    آقای درخشان اول اندازه خودت رو ببین و بعدش نظر بده
  • عادل IR ۰۶:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    2 0
    آقای درخشان خوب بهتر نبود همان موقع می گفتيد نمی دانمممممم چرا بهتر از خودتان را نمی توانيد ببينيد کروش روی خيلی ها رو کم کرد .....
  • بی نام IR ۰۶:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    1 0
    هنر ودرايت اين اقا در كارنامه مربيگريش كاملا روشن است
  • بی نام IR ۰۶:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    1 0
    تو پرسپولسی نیستی آقای درخشان,فقط ادعا داری,نه پرسپولیس نه ایران تاحالا هیچ سودی از تو ندیدن
  • مهدی A1 ۰۶:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    1 0
    جناب درخشان بس کنید. فوتبال ما سال هاست با امثال شما کارشناسان به این روز افتاده است. فقط ادعا
  • بی نام A1 ۰۶:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    2 0
    فاز خود شما چی بود که جلوی دوربین یک چیز میگفتید و پشت دوربین چیز دیگه؟
  • بی نام AU ۰۶:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    1 0
    عجب رویی داری تو
  • بی نام EU ۰۶:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    3 0
    بابا واقعا زشته بسه شرم و حيا هم بد چيزي نيست والا اخه اين جناب اقاي درخشاني خودشون در تيم تحت مربيگيري خودشون چه اقدام مهم و حرفه اي انجام دادند ؟ اصلا نه ايشون همه مربيهاي ليگ ما در مسابقات جام باشگاههاي اسيا چه گلي به سر باشگاه و اين ملت زديم كه حالا با اين همه غرور و قيافه كسي كه در لول و كلاس اون هم نيستند رو به اين شكل نقد ميكنند ؟؟؟ جناب درخشان شما لطف كنيد همين فاز دفاع رو در تيم خردتون شكل بديد بعد بياين اظهار فضل كنيد بابا ولمون كن تو رو خدا ، تو اصلا اندازه اين حرفا نيستي چه حرفايي كه راجب همين تيم ملي در بازي ارژانتين زديد خجالت خوب چيزيه
  • بي نام IR ۰۶:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    1 0
    نه حميد خان ميخواستي 90 دقيقه روي دروازه تيم آرزانتين حمله كنيم دركل بازيهاي ملي كه ما يادمونه اين دو بازي فقط داراي تاكتيك و برنامه بود
  • علی IR ۰۶:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    2 0
    خبر آنلاین هم بیکار میره با کسی که هنوز اطلاعات مربیگریش قدیمی از فوتبال روز سر در نمیاره گزارش میگیره بابا مربیان ایران چشم دیدن یکی بالاتر از خودشان را ندارن یکی نیست به این آقایان بگه کدوم مربی ایرانی با تیم ملی موفق بوده و چند تا قهرمانی آسیا را گرفته یا همچین صحبت میکنن که همیشه با مربی ایرانی 10 تا 10 گل میزدیم به تیمهای مقابلمون بابا حسودی تا کی بزارید تیم ملی پیشرفت کن حتما میخوان کورش بله خودشون بشن سر مربی کل دنیا از بازی ایران تعریف میکنن این آقا هنوز سر حرف قبلیش ،بس آقا بس
  • علی IR ۰۶:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    1 0
    آقای درخشان عزیز و دوستانشما نمی تونید یک تیم دسته دومی را جمع کنید اونوقت.........
  • بی نام IR ۰۶:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    1 0
    دیروز تو تلویزیون دیدمش تعجب کردم باعث خجالت هستند این آقایون اگه خودش تیم دستش بود کلی کلاس میزاشت یه کمی از رونالدو یاد بگیرد که مث یه مرد اومد گفت پرتغال تیم درجه دو هست درود به شرف این بزرگ مرد فوتبال دنیا شجاعت حرف زدن رو ندارید پشت پرده حرف نزنید
  • كياني IR ۰۶:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    2 0
    رو كه نيست سنگ پا قزوينه
  • بی نام A1 ۰۶:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    1 0
    رو كه نيست هنوز سر حرفش هست
  • بی نام IR ۰۶:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    2 0
    دروغ میگی . خوشحال نمیشی. اصلاٌ هم خوشحال نمیشی. نه شما و نه دیگر مربیانی که خود را حقیر دیدند.
  • بی نام IR ۰۶:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    0 0
    خبر آنلاین با ما مشکل داری نظر مارو کلا نگاهم نمیکنی چه برسه به اینکه به بخش نظرات اضافه کنی.من که از نظر دادن سرد شدم
  • بی نام A1 ۰۷:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    2 0
    تو اگر بیل زنی باغچه خودت رو بیل بزن ما که از سرمربیگری شما چیزی ندیدیم که اینقدر کیروش رو میکوبی ... یه ذره از گل محمدی یاد بگیر
  • yaser IR ۰۷:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    1 0
    لطفا دیگه حرف زیادی نزنید
  • علی IR ۰۷:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    1 0
    بابا فهمیدیم چقدر سواد فوتبال داری مغلطه دیگه کافیه
  • افشین A1 ۰۷:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    1 0
    شما کلا نظر ندی سنگینتری اسم خودشون رو هم میذارن کارشناس حالا بالاخره فهمیدی کی میخواد دی ماریا رو بگیره یا هنوز نه؟
  • بی نام IR ۰۷:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    1 0
    این کارشناسها باید مواظب خودشون باشن .یه وقت ممکنه کسی اینا رو بدزده و بخواد به زور مربی المانی برزیلی ،الان هم که اسپانیا بدجوری باخته بکنه.
  • بی نام A1 ۰۷:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    0 0
    خیلی اعتماد به نفس داری بابا
  • بی نام IR ۰۷:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    1 0
    اگه شما جای کیروش بودی بخدا تیمت دیدن داشتشما همون برو سریال بازی کن
  • سهراب IR ۰۷:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    1 0
    از چشمم افتاد.اینها بازیکن بودند نه کارشناس.
  • بی نام IR ۰۷:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    1 0
    بیشتر ورزش کن یه موقعی وسط بازی با یوسنی سکته نزنی..
  • بی نام IR ۰۷:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    1 0
    شجاع کسی است که بپذیرد اشتباه کرده...
  • احمد IR ۰۷:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    1 0
    چه اعتماد به نفسی داره آقای کارشناس فاز حمله را هم خواهیم دید... خودتون رو آماده کنید برای کارشناسی بعد از بازی با بوسنی؛ منتها جرأت عذرخواهی هم داشته باشید.
  • آريا IR ۰۷:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    2 0
    "می خواهم عملکرد کروش را در فاز حمله هم ببینم تا نظر کلی ام را بدهم" حالا توي يك برنامه بعنوان كارشناس دعوتت كردن نشونه اين نيست كه واقعا كارشناس فوتبال هستيد. بازي تيمهاي تحت مربيگري شما رو هم قبلا ديديم و اينگونه اظهار نظر در مورد عملكرد كيروش از طرف شما خيلي عجيبه. مثل اينكه برهاني بخواد از شيوه گلزني نيمار يا رونالدو انتقاد كنه.
  • بی نام IR ۰۷:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    1 0
    انتقاد کردی یا توهین؟ واقعا شرم آوره. خدا خوب تو کاسه شون گذاشت و آبروشون رو برد.
  • سعید EU ۰۷:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    0 3
    کاملا حرف آقای درخشان منطقیست .آیا شما متد حمله از تیم ایران دیدید؟ با یازده نفر در شعاع ۴٠ متر دفاع کردن چه استدلالی دارد؟ بعد هم می گویند تیم ما دوندگی داشت مسلم است که تیمی که در مسیر ٩٠ متری می دود گاهی از دفاع کردن غافل می ماند . اگر تیم کی روش راست می گفت باید مثل ژاپن و استرالیا و کره جوانمردانه بازی می کرد . لابد می گویند این هم یک سیستم است . خیلی خنده دار است ...البته اگر راست می گویند از لاک دفاعی بیرون بیایند و در مقابل تیم ضعیف بوسنی باز بازی کنند .
  • بی نام A1 ۰۷:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    1 0
    شما بشین دور دوستات به تیم ملی کشورت تیکه بنداز و بخند
  • یک طرفدارحرف حساب A1 ۰۷:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    1 0
    ما هم کار و نتایج جنابعالی را در چند تیم دیدیم آقای کارشتاس
  • کریم IR ۰۷:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    1 0
    ارزانتین رفت و...رو سیاهی برای کارشناسان موند...
  • احسان A1 ۰۷:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    1 0
    مربي وقتي خودش از حريف كوچكتر باشه چطور ميتونه حريف رو مهار كنه؟؟؟ اگه مي بينيد كيروش تونست آرژانتين رو مهار كنه فقط دليلش اين بود كه از آرژانتين كوچكتر نبود...اين حس به بازيكنان هم منتقل ميشد...اما تصور كنيد مثلا درخشان مربي تيم ملي بود،وقتي كسي خودش از حريف بترسه ديگه واي به حال تيم و بازيكناش...آره خوب بود حمله ميكرديم 6تاي ميشد...حسودي هم حدي داره...كارشناس نما
  • بی نام A1 ۰۷:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    0 0
    اینا همه دندون تیز کردن و دعا می کنن که کروش موفق نشه تا بیان جاشو بگیرن. وگرنه همه میدونن که هیچکدوم از مربی های داخلی یک دهم کروش هم تحول نمیتونستن ایجاد کنن. یعنی وقتی مربی خودش باور نداشته باشه که میتونه فلان تیم رو شکست بده، تیمش هم قطعا پیروز نخواهد شد. مثل این آقایون که تو خواب هم نمیدیدن جلوی آرژانتین اونطوری بازی کنیم...
  • حسن IR ۰۷:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    0 0
    تو خوبی
  • حمید IR ۰۷:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    1 0
    تورو خدا به این آدمهای کوچیک نگید کارشناس آقای درخشان حداقل بگذارید یکی مثل حشمت مهجرانی درمورد کیروش حرف بزنه نه شما شماکه یک فوتبالیست معمولی بودید همین ........لطفا بیخیال باشید آقایان تهیه کننده این آدمهای به قول فوتبالی را کمتر بیارید تو برنامه هاتون اینا چشم دیدن موفقیت تیم ملی رو ندارن
  • بی نام A1 ۰۷:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    1 0
    جناب درخشان شما بهتره هر وقت يك سال توي يه تيم نگهتون داشتن بيايد و كارشناس بشيد
  • وحید زریندی A1 ۰۷:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    1 0
    نقد جناب آقای درخشان راجع به کارلوس کیروش دقیقاْ مثه این میمونه که وزیر اقتصاد بورکینافاسو یا جیبوتی راجع به اقتصاد ژاپن یا آلمان نظر بده و اشکال بگیره . خدا همه ما رو به راه راست هدایت کنه تا بخاطر منفعت طلبی موفقیت دیگران را به سخره نگیریم .
  • alireza A1 ۰۷:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    1 0
    اقای درخشان لطفا ساکت شو و دیگه حرف نزن
  • مرجان GB ۰۷:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    1 0
    اقاي درخشان شما میخواهید بعد بازی نظر بدید؟ این که روشنه منم تیم ایران به بوسنی سه تا گل بزنه میگم من میدونستم تیم ملی فاز حمله قوی داره و اعتقاد داشتم حداقل به بوسنی سه گل میزنه. این که نشد بحث کارشناسی و اظهار نظر. شما بیا با توجه به فاکتور های هجومی تیم مثل گوچی و اشکان نظرت رو بده که ایا تیم ملی توان بردن بوسنی رو در فاز حمله رو داره یا نه. برداشت اماده کردن همون کپی کردن نظرات است.
  • بی نام IR ۰۷:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    1 0
    بابا نمیدونم شما کی میخواین از رو برید
  • بی نام US ۰۷:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    1 0
    این اقا چند وجهی حرف می زند وحرفس این است که اگر خودش بود الان حتما پیروز میسد دیگه دوران این نوع فرافکنی ها مرد اقای محترم
  • بی نام A1 ۰۷:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    1 0
    من كه فكر نمي كنم تو خوشحال بشي از صعود تيم ملي
  • بی نام IR ۰۷:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    1 0
    آقاي كارشناس و با سواد مي شه حمله روي دروازه آرژانتين را براي ما توضيح بدي. حميد جان آرژانتين با مالديو فرق مي كنه كارشناس
  • علی A1 ۰۷:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    1 0
    خواهش می کنم با این به اصطلاح کارشناس؟ ها که تیم ملی خودشون رو مسخره می کنند و همش در حال نق زدن هستند مصاحبه نکنید، خواهش می کنم
  • جوکر A1 ۰۸:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    1 0
    اول بگم که ما جلوی ارژانتین داشتیم بازی میکردیم نه یه تیم درجه 2 یا 3 .و مورد بعدی هم اینه که احتمالا شما بازی رو ندیدید چون اگر دیده بودید متوجه میشدید که ما حملات بسیار خوبی هم داشتیم تازه یک پنالتی هم ما گرفته نشد. کیروش گفته بود بعضی از ادمها دوست ندارن تیم ملی موفق باشه ؟ الان فهمیدم کیا هستن.
  • بی نام IR ۰۸:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    1 0
    اگه از این تیم ها غول نساخته بودیم الان ما با گلهای زیاد تیم اول گروه صعود میکردیم
  • ایرانی حامی کیروش و تیم ملی EU ۰۸:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    1 0
    خوب یکی بگه اگه تو و امثال تو اگه که الان سرمربی تیم ملی بودین پرگل ترین بازی تاریخ جام جهانی رو رقم میزدین ... واسه انتقاد از کیروش به یکی در حد و اندازه ی کیروش نیازه نه یه مربی که به زور و اجبار واسه تیم محلات هم به زور راهشون میدن ... سرمربگیری مربی های ایرانی هم دیدیم ... لازم نیست اصلا شما در مورد آقای کیروش نظر بدین... مهم اینه که تمام دنیا مات و مبهوت بازی ایران قرار گرفته ... و اینم بگم که اگه اون پنالتی داور میگرفت الان شمایی که حزب باد هستی میگفتی فاز تهاجمی تیم عالیه ... پس لطفا خواهشن هیییییییییییییس ...
  • علی IR ۰۸:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    1 0
    کسی که استاد فرستادن تیم های لیگ برتری به لیگ یکه لطفا اظهار نظر نفرمایند
  • علی IR ۰۸:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    1 0
    از این آدم بهتر نبود بیاد برای کی روش نظر بده
  • بی نام IR ۰۸:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    2 0
    فکر میکنم اگر یک مربی دیگر جلوی آرژانتین بود دست کم تا دقیقه 60 دو تا گل می‌خورد.
  • کهزاد EU ۰۸:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    1 0
    اول کارنامه اقای درخشان در سمت های مربیگری باشگاه ها ببینید . بعد نظرشو درمورد کروش بپرسید .
  • بهنام IR ۰۸:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    2 0
    شما هنوز فرق تاکتیک دفاع و حمله در بازی را نمی توانید بفهمید حیف این مملکت که رو امثال شما سرمایه گداری کرد ببین اقا بایک مربی خوب تیم والیبال ما جهانی شده و حالا نوبت فو تبال ما است دیگر فریب شما وامثال ذشما را نمی خوریم
  • آرمن IR ۰۸:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    1 0
    آقای درخـــــــــــــــــــــــــــشان شما چه گلی به سره ما زدی می شه بگی..... آقای درخـــــــــــــــــــــــــــشان شما چه جوری شد که کارشناس شدی آقای درخـــــــــــــــــــــــــــشان الان کاره حرفه ای انجام می دین که به فوتبال ربطی داشته باشه آقای درخـــــــــــــــــــــــــــشان شما چه قدر به ایرامن و مردمش اهمیت میدین آقای درخـــــــــــــــــــــــــــشان هدفت چیه از این حرفا ؟ آقای درخـــــــــــــــــــــــــــشان ..........................
  • بی نام NL ۰۸:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    0 0
    اینجور افراد قبلا با عملکردشون امتحان خودشون رو پس دادن و با این حرفا فقط سنگ خودشون رو به سینه میزنن
  • هادی IR ۰۸:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    0 0
    آقای درخشان به شما تیم تو لیگ ایران بدن سقوط میکنه چه جوری روت میشه راجبه جام جهانی نظر بدی
  • پارسی A1 ۰۸:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    1 0
    فقط با این حرفا محبوبیتتون کم و کمتر می شه که به نظر خوده من انچنانم محبوب نبودین ... واقعا باید تاسف خورد که کسایی می ان از کی روش انتقاد می کنن که یه افتخار مربیگری تو کارنامشون ندارن و فقط کلی ادعا دارن
  • سامان A1 ۰۸:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    0 0
    تو اگه مربی بودی الان تیم داشتی اینقد به این و اون گیر نده فقط ادعا
  • سامان A1 ۰۸:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    0 0
    اقای درخشان شما اگه لالایی بلدی چرا خوابت نمیبره؟
  • بی نام IR ۰۸:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    2 0
    تو این مملکت هرکی که تو فوتبال بازنشست میشه یا کفشاشو آویزون می کنه میشه کارشناس فوتبال؟ نمیدونم چرا این کارشناسا نمیتونن یه تیم محلی رو به جایی برسونن چه برسه به تیم لیگ برتری؟ ولی همه کارشناسن. یکی نیست بهشون بگه خدا وکیلی در حدی هستین که عملکرد کیروش رو کارشناسی کنین؟ اگه میخواین کارشناس بشین برین کارشناسی روزنامه های مطرح دنیا رو ببینین و نظر کارشناسای اونارو بخونین
  • مجتبی غفاری A1 ۰۸:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    1 0
    آقای درخشان عزیز چرا قبول نمیکنید کیروش از شما بهتر و فنی تر و با تجربه های بین المللی است.اینکه شما و همکاران شما بپذیرید کسی آمده به فوتبال این مملکت شخصیت و بزرگی داده و نمایشی ارائه داده که همه کارشناسان خارجی لب به تحسین آن گشوده اند. کاری که شما و همکاران داخلی شما قطعا از آن عاجزند بیائید به جای ایرادهای بنی اسرائیلی بپذیریم که عقب هستید رجوع شود به نتایج شما با تیمهای تان و باید خیلی تلاش کنید لطفا بپذیرید .
  • میثم IR ۰۸:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    0 0
    این همون تیمی است که بیشتر از 1 نیمه نمی توانست بازی کند و خیلی ها از آن قطع امید کرده بودند . این همان مربی است که نشان داد در حمله هم برنامه دارد شاید گل نزد ولی نشان داد گل زدن بدون گل خوردن میخواهد نه اینکه مثل ژاپن 8 تا از برزیل بخورد و تنها یک گل بزند.
  • بی نام IR ۰۸:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    1 0
    اشكال شما و تعدادي از قبلا خوبهاي فوتبال اينه كه دانش فوتبال شما در همان سالهاي بازيتان درجا زده است بزرگترتان كه اصالا نمي داند نقش مربي در بازي چيست . خب اينجا اظهار نظر آزاد است حرفتونو بزنيد .
  • بی نام A1 ۰۸:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    0 0
    یه کلام بگو من هم مثل اکثر کارشناسان در خصوص پیش بینی بازیهای ایران اشتباه کردم اینجوری همراه مردمی، غرور بیجا فقط باعث دوری از مردم میشه
  • بی نام GB ۰۸:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    0 0
    ایشون حتما انتظار داشتند مقابل ارزانتین فاز تهاجمی ایران رو مشاهده کنند
  • بی نام A1 ۰۸:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    0 0
    کاش یه کم از غیرت کیروش پرتغالی و دژاگه دو رگه تو وجود اینا بود...
  • بدون نام ۰۸:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    1 0
    آخي چه فشاري روش بوده اونم به خاطر بازي خوب تيم ملي
  • ســــــــــــــــام IR ۰۸:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    2 0
    عجب رویی داری ها شما ها لیاقت دستیاری کیروش رو هم ندارید.
  • بی نام IR ۰۸:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    0 0
    شاگردان شما تا حالا چند تا از تیم های مطرح جهان ؟ نه ایران را برده اند که اینگونه افاضات میفرمائید
  • بی نام A1 ۰۸:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    0 0
    تو خوبييييييييييييي......
  • بهروز IR ۰۹:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    1 0
    بابا واقعآ که قحط الرجاله . این اقا چرا باید نظر بده ؟ کی گفته ایشون کارشناسه ؟ اتفاقاً سوابق مربی گری ایشون بخوبی کارناشناس بودن ایشون رو تایید می کنه ؟ اگه یه روزی به حال فوتبال کشورمون گریه می کردیم ، دقیقاً به دلیل نظرات آبکی آقایون بود . این همه حرف از حرفه ای گری می زنند و اون همه ناشیگری تو رفتارو عملکردشونه . پیشنهاد میکنم تو زمین ورزشی که الآن دارند تمرکز می کنند کمی هم به واژه من اشتباه کردم و باید در صحبت هام تجدید نظر کنم بیشتر فکر کنند . تو اینجور موارد حداقل خارجی ها به راحتی میتونن معذرت بخوان اما امثال ایشون چی؟ دنیا هم اگرآقای کیروش تایید کنه قطعاً ایشون عاجزه و نمی تونه . شاید آرزو داره خودش مربی تیم ملی بود . پول هنگفت میگرفت و کاری هم نمی کرد .
  • بی نام IR ۰۹:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    1 0
    فازت چيه؟؟
  • بی نام IR ۰۹:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    1 0
    این تو سابقه ی مربی گری اش فقط یه نیم فصل سرمربی داماش گیلان بود که اون هم به خاطر نتایج ضعیف برکنار شد حالا داره درباره کی روش سرمربی سابق رئال مادرید اظهار نظر می کنه؟؟؟؟؟؟
  • بی نام A1 ۰۹:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    1 0
    اخه نه كه خود ايشون هر جا كار كردن موفق بودن
  • منصور A1 ۰۹:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    1 0
    خدا شفات بده از فوتبال فقط انتقاد کردن رو یاد گرفتی
  • کیان A1 ۰۹:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    0 0
    کجای این کارشناسه ؟؟ این دیفلومدیپلم هم نیست به خدا
  • منتقد A1 ۰۹:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    1 0
    ببین آقای درخشان درسته که شما از فاز دفاعی صحبت کردی و چشم روی حملات زهر دار ایران جلوی ارژانتین بستی . درسته که دفاع هم نوعی تاکتیک است و کسی مورینیو رو اینتر رو سرزنش نکرد ، فقط یه چیزی که شما نداری و کیروش داره و اون میشه تفاوت قیمت های شما اینه که کیروش باور داشت اما فک کن شما با این روحیه میخواستی تیم ما رو کچ کنی جلو آرژانتین .
  • ابوالفضل عمروانی A1 ۰۹:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    1 0
    دم کیروش گرم اخه من نمیدونم این ادم های به اصطلاح کارشناس چی حالیشونه شما اصلا در حدی هستی که در باره ی کیروش اظهار نظرمی کنی برید که تیم های دسته سومی و چهارومی هم کسی به شما نمیده
  • بی نام A1 ۰۹:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    0 0
    آقای درخشان لطفا فرافکنی نکنید ، شما در اون برنامه اتفاقا در مورد دفاع صحبت کردید و همینجا هم دوباره تکرار کردید که : مقابل مسی و دی ماریا و ... می خ اهیم چه کنیم . شما و امثال شما در ذهنتون نمی گنجید که تیم ملی بتونه جلوی آرژانتین حمله بکنه . شما حالا که معما حل گشت ، باز هم لجاجت خودتان را دارید و طبق معمول به سبک مربیان ایرانی به جای قبول اشتباه دارید حرف های دیگری می زنید . شما اشتباه کردید . تحلیلتان تا همین جای کار هم اشتباه بود . بازی بوسنی هر چه بشود . هر وقت به اشتباهتان اعتراف کردید ، می توانید اعصاب راحتی داشته باشید و نیازتان به ورزش برای آرامش اعصاب کمتر می شود .
  • حسين رنجبر A1 ۱۰:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    1 0
    تو اگه عرضه داشتي ، يه تيم دسته سومي دستت بود ، توهم مثل بقيه مرباهاي وطني هيچي حاليت نيست .
  • محمد A1 ۱۰:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    1 0
    خیلی رو داره یکی به این آقا و بقیشون که هرهر می خندیدن بگه مرد باشن بیان بگن اشتباه فکر می کردیم
  • احسان IR ۱۰:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    1 0
    اینا همون آدمای بیکاری هستن که دایم ایراد میگیرن.
  • مهدی RO ۱۰:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    4 0
    "دلیل نگرانی و تخریب کارلوس کیروش توسط برخی مربیان ایرانی " چون با آمدن کارلوس کیروش بازیکنان ایرانی فهمیدند: 1 تمرین کردن ، فقط 20 دقیقه دویدن دور زمین و بازی آقا وسط و شوت به سمت دروازه نیست . 2 فهمیدند که بدنسازی و آمادگی جسمانی به معنی تپه های داوودیه نیست. 3 فهمیدن که دفاع کردن، تنها زیر توپ زدن نیست. 4 فهمیدن که دیگر جایی برای قهر کردن و تمرین نکردن نیست. 5 فهمیدن که پیشرفت یعنی تلاش برای رسیدن به قله های جهانی، نه هرساله بستن تیم و حیف و میل کردن بیت المال بمنظور قهرمانی در لیگ. 6 فهمیدن که داشتن امکانات مدرن و بروز دنیا و پوشیدن لباس مناسب و برازنده، حقشان است. 7 فهمیدن که دوره ریش سفیدی و پادرمیانی بسر آمده
  • مجتبی رامسر A1 ۱۰:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    1 0
    عجب رویی داره ......
  • بی نام RO ۱۰:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    1 0
    آره آره همینه که تو میگیبدت هم نمیاد جلوی بوسنی بد ببازیم که شما سر بالا بگیرید متاسفم
  • بی نام A1 ۱۰:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    0 0
    فقط فاز دفاعی یعنی چی؟ یعنی اون همه حمله و موقعیت های صددرصد گل وخطای پنالتی پس چی بود؟همون برو ورزش کن اعصابت آروم شه اعصاب مردم و بااین حرفها بهم نریزی آقای کارشناس
  • محمد A1 ۱۰:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    1 0
    میشه بگی کلا فاز خودت چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟همش فاز فاز فاز
  • رضااااا DE ۱۰:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    155 2
    اقای درخشان شما بزرگترین افتخار مربیگریت مربی بودن تو پیکان تهران بود که با دانش بالاتون باعث سقوط اون تیم شدین.ما بریم مرحله بعد شما میگین شانسی بوده یا بوسنی اصلا عددی نیس تو فوتبال
  • بی نام A1 ۱۰:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    1 0
    شما یکم راهکارهای مقابله با حسادت رو مطالعه کن چون مشخص بود مدتی پیش چطور تیم و سر مربی رو به مسخره میگرفتید
  • بی نام A1 ۱۰:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    1 0
    تمام سهم شما آقای درخشان از مربیگری یا استعفا بوده یا اینکه اخراج شدین یا تیم رو به رده های پایین هدایت کردین خدا رو شکر که شما مربی تیم ملی نبودین و گرنه با تاکتیک های شما مسی آقای گلیش تضمین بود
  • بی نام A1 ۱۰:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    2 0
    این همون نیست که با تعهد مثال زدنیش شاهین بوشهر و برد دسته دوم لیگ
  • بی نام IR ۱۰:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    185 3
    این همه موقعیت گل داشتیم بعد میگه فاز حمله اش رو ندیدم . اسمش رو هم گذاشته مربی .واقعاً که ...
  • کیوان A1 ۱۰:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    165 3
    این آقا از رو هم نمیره با اون حرف ها شرم آور در باره تیم ملی زد
  • دوربان ES ۱۱:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    109 3
    بعد اگر در فاز تهاجمی هم خوب بودیم، شما شهامت معذرت‌خواهی داری؟ متاسفانه امیدوار نیستم. این هم کار خدا بود که شما صدای شما پخش می‌شد و سبب رسواییتون بشه
  • بی نام A1 ۱۱:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    به دور از هر گونه تعصب يكي به من جواب بده ... واقعا به غير از يكي دو موقعيت در برابر آرژانتين در اين دوبازي و 3 بازي آخر دوره مقدماتي به غير از فاز دفاعي البته موفقيت آميز از كارلوس كيروش چه ديده ايم ؟؟؟ آيا تيم سال 1998 با مربيگري جلال طالبي بهتربازي نميكرد ؟؟؟؟؟؟... واقعا كه مردم ساده جوگيري هستيم ..... به نظر كروش كمي مردم ما رو ساده لوح فرض كرده
    • بی نام IR ۱۲:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
      7 2
      از مربيان وطني به جز بازي بدون برنامه در دفاع و حمله و البته بدون موفقيت چه ديديم.
    • زهرا A1 ۱۲:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
      9 1
      البته اون تیم، تیم جلال طالبی نبود. تیم ایویچ بود که در اخرین روزها تحویل جلال طالبی داده شد وگرنه جلال طالبی چندان سابقه درخشانی در مربیگری ندارد. بازیکنان سال 98 همه به نقش ایویج و تمرینات بدنسازی وی اذعان دارند و شاید شرمسار از کاری که کردند و باعث اخراج این مربی شدند.
    • reza A1 ۱۲:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
      4 1
      خیلی بی انصافی درود بر مربی بزرگ وبا دانش هر کس غیر از او بود اصلا امکان نداشت به جام جهانی بریم
    • بی نام A1 ۱۲:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
      5 1
      همینم یه سبکه که ایتالیا سالهاست با این روش کارهای بزرگی میکنه یعنی دفاع و ضد حمله ی همه جانبه .تا قبل از کروش ما هیچ سبک بخصوصی نداشتیم ولی حالا میشه گفت فوتبالمون صاحب سبک شده راستی اقای بی نام حتی اگ تیم 98 بهتر بود که البته اینجوریاهم نیس بلید بدونی نتیجه رو به بازی خوب نمیدن به تاکتیک و موقعیت شناس میدن.چ
    • علیرضا IR ۱۲:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
      6 1
      به دور از تعصب مگوییم اگر کیروش نبود ما مثل سال 2006 6 عدد گل دریافت می کردیم ویا شاید هم بیشتر و مثل الان موقعیت صعود نداشتیم آقای بی نام
    • ایرانی IR ۱۲:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
      3 0
      جوابت تو منفی هات هس خوب نگاه کن شاید بفهمی
    • احمد خان IR ۱۲:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
      4 0
      در سال 98 ظاهرا" زحمات ایویچ فراموشت شده است خدایش رحمت کند ایوچ را .
    • بی نام IR ۱۳:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
      1 1
      تیم ملی با تفکر بازی میکنه برای دقایق بازی برنامه داره
    • بی نام IR ۱۴:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
      3 0
      اون زمان كسى براى بازى كردن تو تيم ملى ناز نمى كرد ، ضمن اينكه اون دوره بهترين دوره فوتبال ايران بود نه الان كه فوتبال نابود شده
    • افشین IR ۱۸:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
      1 0
      من جوابتو میدم شما تو 3بازی آخر مقدماتی از ایران باخت دیدین؟شما تو 3تا بازی آخر جام جهانی چی دیدید؟ به نتیجه امتیاز میدن نه به بازیه خوب،اکی؟
    • بی نام DE ۱۸:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
      3 1
      تیم 98 با این تیم قابل مقایسه است؟ حالا با این بازیکن ها کیروش چیکار میکرد خوشحال میشدید؟ 4 تا به نیجریه، 3 تا به آرژانتین میزدیم؟ اسپانیا، انگلیس، ایتالیا حذف شده اند، تیم ما فقط یه گل خورده و جلوی آرژانتین ضد حمله های خوبی داشتیم. یه خرده فکر کنید ببینید ساده لوح کیه
    • علی IR ۱۹:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
      1 0
      منفی هاتو بشمار
    • رضا A1 ۲۰:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
      3 1
      اولا كه اون تيم ليويچ بود نه جلال طالبي...بعدشم شما بازي تيم ايران با ضعيف ترين تيم المان رو با ارژانتين يكي ميدوني؟؟انتظار داشتي بازي با ارژانتين 90 دقيقه حمله كنيم؟؟چند تا موقعيت گل نبجريه و ارژانتين داشتن؟؟؟حتما به نظر شما اگه مربي ايراني بود 4تا به ارژانتين ميزديم 5تا به نيجريه
    • حامد ابی1 A1 ۲۳:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
      0 1
      با شما موافقم نگران نباش جوابتو موقعی میگیری که انتقادها شروع شود اون روز دور نیس
    • آراز IR ۲۳:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
      4 0
      عزیزم اون تیم جلال طالبی نبود. تیم ایویچ بود. اگر حماقت آن زمان نبود ما صعود می کردیم.
    • بی نام IR ۰۶:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
      2 1
      نه که خوب بازی نمیکرد. به نظرم ساده لوح شما هستید که تشخیص درستی نداری. یعنی شمایید که نمیتونید درست تشخیص بدید که تیم ملی کدام دوره بهتر بوده. ما دیگه بهتر از تیم ملی جام جهانی 98 تیمی نداشتیم. تا الان که با کروش خیلی بهتر از اون تیم هم کار کرده
    • بی نام A1 ۰۸:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
      3 0
      این بازی که ما جلوی آرژانتین بازی کردیم تیم سال1998 هم نمی تونست بازی کنه حتما دوباره برو بازی ایران وآرژانتین رو ببین امیدوارم از این حرفت پشیمون بشی
  • بی نام A1 ۱۱:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    0 0
    حمید خان خاطرات خوبی که باهات داریم رو با این انتقادات الکی خراب نکن
  • بی نام A1 ۱۱:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    206 3
    آقای درخشان : برای فاز حمله چه تدارکی دیده ایم؟؟؟؟؟ اگه چشمت رو باز میکردی میدیدی که تو ضد حملات نفس آرژانتینی ها حبس میشد چرا نمیخواهید باور کنید که کلاس کاریتون به آقای کیروش نمیخوره؟ چرا بجای اینکه از کیروش کار یاد بگیرین، فقط دنبال این هستین که کارشو بد جلوه بدین؟؟؟؟؟
  • بی نام EU ۱۱:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    139 2
    واقعا برای امثال درخشان ها متاسف هستم تا قبل از بازی با آرژانتین ایران رو کیسه گل می دونست حالا برای قبول نظر غیر کارشناسی خودش نیاز به بازی با بوسنی داره این غرور و خودبزرگ بینی بعضی وقتها آبروی آدم رو می بره آقای درخشان
  • بی نام ES ۱۱:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    224 3
    بابا کی به حرف شما واقای مظلومی اهمیت میده شماها که کارنامه تون توی لیگ برتر موجود .چرا راه دور میریم ببینید نظر مردم راجع به کروش چیه وراجع به شما چیه .حسادت خوب نیست
    • بی نام A1 ۱۹:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
      2 22
      چه ربطی به مظلومی داره؟
    • دانشجوی دکترا و مدرس دانشگاه A1 ۲۳:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
      10 0
      سلام امثال آقای درخشان فقط بلدند حرف بزنند،کارنامه این آقایون کاملا" روشنه. این آقایون به جای حسادت و خراب کردن اعضاب همه مردم بهتره برن از استاد کیروش مربیگری یاد بگیرند.من واقعا" تعجب میکنم چرا این افراد نمیخوان بپذیرن که حتی یک درصد از تجربه ودانش مربیگیری کیروش را ندارن؟؟ واقعا" عجیبه بخدا... لطفا" اینقدر روی اعصاب مردم نباشید، همه مردم ایران دارن از فوتبال تیم ملی و هنر مربیگری کیروش لذت مبرند...آقای درخشان اگر شما مربی تیم ملی بودید نه تنها به جام جهانی نیمیرفتیم بلکه اینقدر اعتیارمون را هم در آسیا از دست می دادیم... بس کنید لطفا"...
  • رضا A1 ۱۲:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    3 0
    رو رو برم هی
  • حامد IR ۱۲:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    0 0
    الیکی میگه
  • بی نام RO ۱۲:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    3 0
    این آقا برای کارشناسی فوتبال دستی هم مناسب نیست تا حالا چه کارنامه درخشانی داشتند آقای درخشان؟؟؟
  • بی نام IR ۱۲:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    2 0
    بابا كجاي اين درخشان كارشناس 1
  • بی نام A1 ۱۳:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    2 0
    شما نميتوني يه تيم رو يه فصل كامل تو ليگ نگه داري اون وقت داري كارشناس بازي در مياري؟؟
  • بی نام A1 ۱۳:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    3 1
    واقعا متاسفم برات درخشان قشنگ تابلوِ از رو حسادت اين حرفا رو ميزني
  • هادی AE ۱۴:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    0 1
    دوستان عزیز دقت کنید ایراد آقای درخشان و نگرانی ایشون همین فاز دفاعی بود نه فاز حمله. شهامت داشته باش آقا حمید. بعدم در فاز حمله میخواستید چکار کنن که نکردن 5 موقعیت عالی رو خلق کردن از موقعیت خود ارژانتینیا خیلی بهتر بود. زنده باد کی روش و تیم ملی.
  • هادی AE ۱۴:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    0 0
    دوستان عزیز دقت کنید اتفاقا نگرانی ایشون در برنامه همین فاز دفاعی بود نه حمله. بعدم در فاز حمله باید چکار میکردن که نکردن 5 موقعیت عالی گلزنی از موقعین خود آرژانتینا سرتر بود. شهامت داشته باش آقا حمید. زنده باش کی روش و تیم ملی.
  • بی نام A1 ۱۵:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    1 0
    برو دلال . با دلال بازی شاهین را نابود کردی
  • بی نام GB ۱۷:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    0 0
    ما فکر می کنی کی هستی؟یک کمی مطالعه بد نیست عزیز شکست خورده تخریب کن
  • بی نام FI ۱۷:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    0 0
    این آقایون مثلا کارشناس اگه واقعا چیزی از دانش فوتبال و مربی گری میدونستند که تا بحال پدر همه رو درآورده بودن. خوب که چیزی حالیشون نیست مردم از هر کارشناسی خبره ترند لازم نسیت امثال این آقایون که تو زنجیره مافیای فوتبال جا دارند درباره کیروش و تیم ملی نظر بدهند
  • بی نام A1 ۱۸:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    0 1
    فازت چیه؟
  • صمد IR ۲۰:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    0 3
    دور از انصاف است به بزرگان فوتبالمان بی احترامی کنیم تیم ما به لبنان باخت جلو ارژانتین نتیجه نگرفت ولی خوب ظاهر شد کیروش مربی فوق العاده ایست .خوب ظاهر شدن تیم ما نتیجه تیم هست نه تنها کیروش. نتیجه لیگمان مرییان زحمت کش لیگ بازیکنان زیرک وباتکنیک مربی باهوش.خواهشا توهین نکنید
  • بی نام IR ۰۳:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
    1 1
    حسود حسود هرگز نیاسود
  • بی نام A1 ۰۸:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
    1 0
    آقای درخشان چشم هات رو بازکن و واقعیت رو ببین
  • محسن RO ۱۹:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
    1 0
    الان بعد از بازی با بوسنیه معلوم شد کی راست میگه