ایسنا نوشت:

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه ضمن تشریح برنامه های ماه مبارک رمضان با تاکید بر خدمت رسانی ویژه به شهروندان گفت: تمامی کارکنان شرکت واحد اتوبوسرانی به منظور خدمات رسانی مطلوبتر به روزه داران در ماه مبارک آماده باش کامل هستند.

پیمان سنندجی با اعلام این خبر گفت: با توجه به اینکه ماه مبارک رمضان امسال مصادف با تیرماه شده است و روزه‌داری در این فصل ساعات طولانی را شامل می‌شود، بنابراین خدمات‌رسانی بهتری باید برای شهروندان صورت گیرد و در همین راستا آماده سازی 500 دستگاه اتوبوس برای خدمات‌رسانی در بعدازظهرها برای سهولت تردد شهروندان فراهم شده است.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران همچنین گفت: تقویت خطوط منتهی به بازار در راستای کاهش ترافیک عصرگاهی و منتهی به زمان افطار یکی دیگر از اقدامات ما خواهد بود که برای این منظور اتوبوس‌های دارای کولر و سیستم سرمایشی مناسب در نظر گرفته شده است.

سنندجی با بیان اینکه شرکت واحد اتوبوسرانی تهران به منظور رفاه حال شهروندان برنامه‌ریزی وسیعی در ماه مبارک دارد، گفت: ضمن خدمت رسانی مطلوب به شهروندان در طول این ماه، در ایام قدر و مناسبت های این ماه نیز اتوبوس به تعداد کافی به مقصد اماکن مذهبی در نظر گرفته می شود.

او گفت: به تمامی رانندگان اعلام شده است که باید در حین جا‌به‌جایی مسافر حتما کولرها اتوبوس را روشن نگه دارند و در صورت اعلام تخلف اعمال قانون در مورد آنها صورت می‌گیرد.

 

17231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 361766

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۸:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
    11 0
    یکی بیاد بوشهر اعمال قانون کنه دمای 40 درجه بدون کولر توی اتشکده نشستی
  • بی نام A1 ۰۸:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
    16 0
    باز شعار دادن شروع شد رانندگان روشن نمیکنند و کاری از دست مسافران برنمیاد و شما هم هیچ کاری نمیتونید بکنید
  • بی نام IR ۰۸:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
    9 0
    بیشتر اتوبوسها توی تهران کولر ندارن
  • حسین A1 ۰۹:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
    5 3
    فقط تهران؟ بقیه شهر ها روزه نمیگیرن؟
  • حسین A1 ۰۹:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
    10 0
    یعنی ما مردم فقط تو ماه رمضون گرما اذیتمون میکنه؟