۰ نفر
۲ تیر ۱۳۹۳ - ۰۲:۰۳

اعتماد نوشت:

حميدرضا جانباز، مشاور وزير نيرو با تاكيد بر اتخاذ تدابيري از سوي وزارت نيرو براي جلوگيري از جيره‌بندي شدن آب در كشور گفت: با اين حال، مشتركان آب بايد در اين بخش همكاري كنند.

وي با تاكيد بر اينكه در تابستان امسال جيره‌‌بندي آب نداريم ،گفت: با توجه به اينكه در چند سال اخير با مشكل كم‌‌آبي مواجه بوده‌‌ايم اما در تامين آب شرب مشتركان هيچ وقفه‌يي به‌ وجود نيامده است و با همكاري مشتركان، جيره‌‌بندي آب صورت نمي‌گيرد. مشاور وزير نيرو با اشاره به اينكه آب شرب مشتركان با تدابير در نظر گرفته‌ شده، تامين مي‌شود اظهارداشت: در صورت همكاري مشتركان و با توجه به تدابير اجرا شده، تابستان امسال جيره‌‌بندي آب نخواهيم داشت.

وي درباره اجراي شبكه فاضلاب در برخي از شهرهاي منطقه فلاورجان اصفهان نيز بيان داشت: مقرر شد اجراي شبكه فاضلاب در دو شهر كليشاد و ابريشم با استفاده از روش سرمايه‌گذاري بيع متقابل در دستور كار قرار گيرد كه در اين طرح، نيروگاه برق اسلام‌آباد اصفهان به‌ عنوان سرمايه‌گذار معرفي شد. به‌ گفته جانباز، با بررسي‌‌هايي كه ظرف يك ماه آينده صورت مي‌گيرد، اجراي شبكه دو شهر بهاران و پيربكران و احداث تصفيه‌ خانه در اين منطقه با استفاده از روش سرمايه‌گذاري BOT اجرايي مي‌شود.

 

17302

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 361699

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مجتبی A1 ۰۴:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
    4 1
    کرمان که اصلا آب نداریم
  • ملت A1 ۰۶:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
    4 0
    در کرمان که میزان بارندگیش در امسال زراعی دوبرابر میانگین سالانه بوده آب بشدت جیره بندی شده و ملت دچار مشکلات جدی شده اند معلوم نیست اگر این بارندگیهای خوب نمیشد مسولین بیکفایت چه میکردند؟
  • امیر A1 ۱۰:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    3 0
    با سلام حدود یک هفته هست که در اکثر مناطق کرج مانند رجایی شهر ، عظیمیه،فردیس و ... آب کلا قطع میباشد و در 24 ساعت شبانه روز یکی دو ساعت آب با فشار خیلی پایین وصل میشود. و وقتی پیگیر میشویم از مسئ.لان یا جوابگو نیستند و یا میکویند به علتکمبود آب در تهران آب کرج تا مدتی قطع خواهد ماند با تشکر