چاپ سیزدهم «پرسش‏‎ها و پاسخ‏‌های دانشجویی» آیت‌الله‌ جوادی آملی منتشر شد.

به گزارش خبرآنلاین، دفتر بیستم «پرسش‌‏ها و پاسخ‏‌های دانشجویی» با عنوان «توصیه‏‌ها، پرسش و پاسخ‏‌ها در محضر آیت‏ الله جوادی آملی»، از سوی دفتر نشر معارف به چاپ سیزدهم رسیده است.

این مجموعه سخنرانی‏‌ها، توصیه‏‌ها و پاسخ‏‌های مفسر و حکیم فرزانه، آیت‏ الله جوادی آملی، به پرسش‌‏های دانشجویان شرکت کننده در همایش «کوثر» نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‏ها در سال‏های ۱۳۷۷ تا ۱۳۸۱ در مشهد مقدس است که پس از ویرایش و فصل‏‌بندی چاپ و منتشر شده است.

در این کتاب به 95 پرسش در موضوع‏هایی چون تحریف قرآن، نزول قرآن، تعلیم اسما، عالم ذر، ثقل اکبر و ثقل اصغر، نقش استاد اخلاق، صراط مستقیم، راه کشف و شهود، چلّه نشینی، استغفار ائمه(ع)، هدف از خلقت، قضا و قدر، جبر و اختیار، علم معصوم، گناه فرشتگان، معراج پیامبر(ص)، عقل زنان، خلقت شیطان، تفاوت اساسی زن و مرد و موضوعات دیگر پرداخته شده است.

چاپ سیزدهم این کتاب در 187 صفحه و با قیمت 5000 تومان از سوی دفتر نشر معارف چاپ و منتشر شده است.

مجموعه کتاب‏‌های «پرسش‏ها و پاسخ‏های دانشجویی» (تاکنون در 48 جلد) توسط نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها و دفتر نشر معارف انتشار پیدا کرده است. آنچه این کتاب‌ها را از انواع مشابه برجسته می‏‌سازد طبقه‏‌بندی موضوعی، توجه به شبهات و سوالات روز، پاسخگویی بلیغ و بر اساس نظرات علما و مراجع عظام می‏‌باشد.

آنطور که مرکز خبر حوزه گزارش داده، این کتاب‏‌ها در عین حال این که دانشجویی نام گرفته، اما برای هر ذهن پرسشگر و برای پاسخ به شبهات در اکثر محیط‏‌ها مناسب می‏‌باشد. با توجه به بمباران اطلاعاتی دشمنان اسلام ناب و شبهه‏‌افکنی روز افزون آنها مطالعه چنین کتاب‏هایی که حجم کم، بیان ساده و حتی قیمت اندک دارد به همه و خصوصاً فعالان فرهنگی حوزه جوان و نوجوان توصیه می‏‌شود.

6060

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 361684

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۸:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
    6 0
    من یک بار یک شبهه ای پرسیدم اینقدر زیبا اینقدر منطقی و عالی جواب دادن من و دوستام واقعن لذت بردیم خدا حفظشون کنه
  • بی نام IR ۱۸:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
    7 0
    باید برنامه تلوزیونی بذارن دانشجوها با علما صحبت کنن و سوالاتشونو راحت بپرسن
  • آرش IR ۰۳:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
    9 0
    والله مقام علمی ایشون آنطور که باید شناخته نشده است. در علوم متعددی صاحب نظر هستند. ادب و متانت ایشون هم زبانزد است. کاش حوزه از اینطور علما بیشتر داشت.
  • احمد یاداور IR ۰۵:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
    3 1
    حتما شنیدید که بعضی نادانان خود سر به ایشون هم بی حرمتی کردن وایشان هم دیگر نماز جمعه را نمیخونن