۰ نفر
۱ تیر ۱۳۹۳ - ۰۵:۰۹

تسنیم نوشت:

منابع امنیتی از درگیری‌های شدید میان تروریست ها در استان صلاح الدین و تشکیل نیروی عشایری با هدف تامین صحرای مرزی با عربستان سعودی خبر دادند.
به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از شبکه السومریه، یک منبع آگاه در استان صلاح الدین اعلام کردند: درگیری های شدیدی میان تروریست های گروه موسوم به دولت اسلامی عراق و شام و بقیه گروه های مسلح در استان صلاح الدین رخ داده است.
این منبع بیان کرد: داعش یکی از تروریست های وابسته به گروه دیگر را بازداشت کرد و تصاویر یک خودرو سوخته متعلق به گروه مسلح را نمایش داد.
منبع مذکور که نامش را ذکر نکرد افزود: درگیری های شدیدی اخیرا میان گروه‌های مسلح در صلاح الدین شامل نقشبندیه، جیش انصار سنت و جیش الاسلامی با گروهک داعش رخ داده است.
از سوی یک منبع وابسته به عملیات الرافدین در ذی‌قار اعلام کرد: عشایر استان های ذی‌قار و المثنی نیرویی متشکل از 1500 نفر با هدف تامین امنیت صحراهای السماوه و الناصریه تشکیل داده اند.این نیرو با هماهنگی دفتر نوری المالکی نخست وزیر عراق و فرماندهان عملیات الرافدین و ذی‌قار و المثنی صورت گرفته است.
این درحالی است که کمیته امنیتی در شورای استان ذی‌قار از نفوذ افراد مسلح به اراضی عربستان سعودی به داخل منطقه صحرایی در منطقه خضرالمای میان مرزهای کویت و عربستان سعودی خبر داده بودند.

5252

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 361539

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =