روزنامه رسالت در سرمقاله خود با اشاره به اینکه منظور رئیس جمهور از بیان جمله"حالا یه وقت کاری شد چیزی بود، بگذریم تمام کنیم. هی می‌خواهیم کش بدهیم و بادش کنیم" وقایع سال88 است نوشت:

*در فتنه 88 اصل نظام و ارزش‌هاي الهي انقلاب و از همه مهم‌تر امام بزرگوار (ره) مورد هجوم، اهانت و تمسخر قرار گرفتند. منافقين، سلطنت‌‌طلب‌‌ها، بهايي‌ها و سرويس‌هاي امنيتي كشورهاي اروپايي 8 ماه امنيت و آرامش مردم را سلب كردند. با تردستي و هنرمندي از گوگوش تا سروش را كنار كروبي و موسوي و برخي كساني كه شرم دارم نام آنها را ببرم قرار دادند و مرتكب بي‌شرمانه‌ترين و وقيحانه‌ترين برخوردها با مردم، راي ملت،‌جمهوريت و اسلاميت نظام شدند. آيا به عنوان يك حقوقدان مي‌توانيم مردمي را كه در 9 دي به خيابان‌ها ريختند و اين مفاسد سياسي و آلودگي‌هاي وابستگي به اجانب را شستند، بگوييم؛ "برخي سرشان را به پشت گرفته‌اند و راه مي‌روند؟" يعني ما حق نداريم به تاريخ پشت سرمان نگاه كنيم و ببينيم چه فجايعي رخ داده است و چه كساني به اين مملكت خيانت كردند و استقلال و شرف مملكت را مي‌خواستند بفروشند؟ يعني حتي پنج سال گذشته را فراموش كنيم!؟ چرا؟

*اين توصيه‌هاي اخلاقي،‌ سياسي اما غيرحقوقي سربسته و رمزآلود در حوزه سياست، آن هم در پاسخ به يك سئوال اقتصادي را در يك صورت مي‌توان پذيرفت. آن هم در شرايطي كه سران فتنه متنبه شده باشند و موتور فتنه را خاموش كنند. اما كسي كه كمترين هوشمندي را داشته باشد مي‌داند كه آنها و حواريون داخلي و خارجي آنها منتظر فرصت براي باز توليد فتنه جديد هستند. آقاي روحاني مگر همين شعارهاي ضدانقلابي و موهني را كه در ميتينگ سياسي جشن سالگرد انتخاب رئيس‌جمهور در تهران و شهرستان‌ها دادند نشنيده است؟ آنها از موضع دروغ بزرگ تقلب در سال 88 كه به نظام و به ملت بستند ذره‌اي كوتاه نيامده‌اند. آنها خود را طلبكار و ملت را بدهكار مي‌دانند. آيا رئيس‌جمهور محترم به عنوان يك حقوقدان مي‌توانداين بدهي دروغين را از جيب ملت پرداخت كند؟
اگر اين خبط عظيم صورت بگيرد بايد منتظر سيل بنيان‌كن مردم در خيابان‌ها بود كه براي هزارمين بار شعار مرگ بر فتنه‌گر را به گوش فلك برسانند.

17302

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 361292

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۴:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    100 4
    آقای رسالت متاسفانه شما و دوستانتان قانون را فقط به نفع خوذتان باشد می خواهید ، میشود بفرمایید منظورتان از سیل بنیان کن مردم در خیابان چیست ؟ تهدید به خیابان آمدن و بنیاد کردن چه مفهومی دارد ؟ آیا فقط شما مجاز به خیابان آمدن و سیل بنیان کن راه انداختن دارید ؟ آیا مخالفان شما نیز مثل شما اجازه دارند به خیابان بیایند نه اینکه سیل بنبان کن که کاملا مفهوم هرج و مرج و بی قانونی میدهد راه بیاندازند بلکه فقط درآرامش و بر اساس حقوق مسلم خود در قانون اساسی پشتیبانی خود را از ریس جمهور نظام جمهوری اسلامی اعلام نمایند.
    • بی نام IR ۰۵:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
      5 0
      منظورش ازسیل بنیان کن همان کفن پوشان است این رسالت وکیهان فارس ..راولش کنید این 5درصدیها که نگرانی شکم ندارند منافع خودرادرخطردیدند وجیره انها ازبیت المال توسط دولت منتخب مردم ورییس جمهور محترم وعزیز منتخب مردم قطع شده به این خاطردارندبارای مردم مخالفت میکنند ولی مامردم ایران باشرکت صددرصدی خوددرانتخابات وحذف تمام 5درصیهاازمجلس یک باربرای همیشه به اینهامیفهمانیم که دوران کفن پوشیدن گذشت ومردم دیگه دنبال اعتدال هستند
  • ناشناس IR ۱۲:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    11 0
    خوب شما که اینقدر دم از مردم می زنید مسئله را به رفرانوم بگذارید وبدانید اکثر اصلاح طلبان به مقام معظم رهبری ارادت داشته ودارند حتی احترام به ایشان بود که موجب شد در مجلس ششم قانون مطبوعات در کشوی میز رییس مجلس وقت بماند و حتی آقا به یکی از همین دوستان در سال 88فرمودند شما حسابتان را از دیگران جدا کنید ؛یعنی آقا او را تایید ضمنی کردند ولی متاسفانه اصلاح طلبان به دلیل قضای آشفته ی آنروز هم کتک خودشان را خوردند هم کتک نفر مقابل را وسکوت کردند باز هم به حمایت از نظام ورهبری ؛والا پر کردن خیابان وراه انداختن سیل بنیان کن را که اقلیت جامعه می تواند ایجاد کند قطعا دیگران راحت تر می توانند عمل کنند .ولی براداران یادتان نرود مناظره ی مرحوم عسگر اولادی را در صدا وسیما ومجددا آنرا ببینید .
  • بی نام A1 ۱۲:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    4 20
    رسالت درست می گه موسوی و دار دستش فتنه گرند
  • فرامرز A1 ۱۹:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    23 3
    براي روزنامه رسالت متأسفم
  • حسین A1 ۰۳:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
    12 0
    هه هه هه هه هه هه هه