راهنمای عملی رمان‌نویسی با چند پیشنهاد درخشان

«راهنمای عملی رمان‌نویسی» از کتاب‌های آموزشی داستان‌نویسی است که با ترجمه پدرام لعل‌بخش و ابوذر متشکری توسط انتشارات افراز به‌چاپ رسیده است.

به گزارش خبرآنلاین، «راهنمای عملی رمان‌نویسی» نوشته جورج گرین لیزی کریمر است که با موضوع داستان‌نویسی هم‌اکنون در قالب 431 صفحه در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد. بخش آغازین این کتاب به دنیای نویسندگان و چگونگی در هم تنیدن تکنیک و استعداد و آغاز نگارش اختصاص دارد.


پایه‌ریزی داستان، بررسی اجزا، تنظیم و پرداخت نهایی ازجمله بخش‌های آموزشی این اثر هستند. در پنجمین فصل کتاب راهنمای عملی رمان‌نویسی نیز چگونگی انتشار کتاب، یافتن یک ناشر از طریق واسطه‌ها - از تسلیم رمان به ویراستاران گرفته تا انعقاد قرارداد با یک انتشارات- و پرداختن به جنبه‌های تجاری تألیف آموزش داده می‌شود.

در قسمت پایانی کتاب نیز ده راهکار عمده برای نویسندگان، اشتباهات معمول و چگونگی اجتناب از آن‌ها، ده رمان خواندنی و دلایل مطالعه آن‌ها و ده توصیه از جانب مؤلفان صاحب اثر به نویسندگان گوشزد شده است.

کتاب راهنمای عملی رمان‌نویسی در 1100 نسخه و با قیمت 19800 تومان به بازار کتاب راه یافته است.

این ناشر همچنین کتاب «1001 پیشنهاد درخشان برای نویسندگی» نوشته رن شاو را با ترجمه مریم جلالی منتشر کرده است.

در شرح این کتاب می خوانیم: «یکی از مشکلات بزرگ آموزندگان در امر نوشتن، این است که نمی‌دانند باید درباره‌ چه چیزی بنویسند. کتاب 1001 پیشنهاد درخشان برای نویسندگی به مربیان، آموزندگان و حتی خالقان آثار فرصتی تازه می‌دهد تا ایده‌های تازه و نامحدود خود را برای نوشتن تجربه کنند. این مجموعه با ارائه‌ی بیش از یک‌هزار پیشنهاد برای داستان‌نویسی در ژانرها و سبک‌های مختلف ادبی، شرایط متفاوت و گسترده‌ای را برای علاقه‌مندان فراهم می‌سازد.»

این کتاب در 112 صفحه با قیمت 5500 تومان روانه بازار نشر شده است.

6060

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 360829

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =