خانه ملت نوشت:

رئیس کمیته مبارزه با مفاسد اقتصادی، با اشاره به نامه این کمیته به دکتر لاریجانی رئیس مجلس، گفت: در این نامه بر تعلل دستگاه‌ها در پیگیری پرونده‌های زمین‌خواری تأکید شده است.
عزت‌الله یوسفیان ملا از ارسال نامه کمیته مبارزه با مفاسد اقتصادی به علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت: در این نامه به کم کاری دستگاه‌های برای بررسی پرونده‌های زمین‌خواری اشاره شده است.

نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به برگزاری جلسات کمیته مبارزه با مفاسد اقتصادی، گفت:علی رغم تمایل و رغبت قوا، جلسات این کمیته اندک و خروجی آن کم است و در سه ماه گذشته تنها دو جلسه ناقص برگزار شده است.

او ادامه داد: تاکنون بیش از 23 هزار پرونده درباره زمین‌خواری تشکیل شده، اما تاکنون این پرونده به سرانجام نرسیده است.

رئیس کمیته مبارزه با مفاسد اقتصادی، از حضور آخوندی و حجتی وزرای راه شهرسازی و جهاد کشاورزی در نشست دوشنبه هفته آینده این کمیته خبر داد و گفت: در این نشست پرونده‌های مذکور بررسی و راههای تعیین و تکلیف پیگیری می‌شود.

 

45231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 360767

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • آپارتمان روی آب A1 ۱۲:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۷
    0 0
    23 هزار پرونده با کمال تاسف در حوزه زندگانی خودمان بدبختانه اراضی ملی پلاک 153 کرج خورده . خریداریم وغیر مطلع از ذوق خانه داشتن سراز پا نمی شناختیم ...تا اینکه گذر پوست به دباغ رسید احضار ... اخطار و پرونده قطور با کپی سند .شاکی اداره اراضی دولت .... اوایل گفتند برای همه شکایت آمده بعد معلوم شد زمین فروشها نقد وخندان بلا معارض و مال باخته گانی امثال ما خوراک دادگاه شدند ؟ چرا ... آخه میدانی چیزه اقایان فروشنده زمین فقط پول دریافت کردند واما شما عدوانی هستید روی زمین 40 متری بنا کردید ... یعنی والله یک جای کار اشکال داره ... یا ببخشائید یا کار صواب انجام دهید