انتقاد از طرح هتل سازی اطراف برج میلاد و  نحوه توزیع کارت های اعتباری مترو در شورای شهر

طرح میلاد 2 و کارت های اعتباری مترو توسط اعضای شورای شهر مورد انتقاد قرار گرفت.

به گزارش خبر گزاری خبرآنلاین، اعضای شورای شهر در جلسه امروز بار دیگر به طرح میلاد 2 و گودبرداری آن انتقاد کردند.

 در جلسه روز سه شنبه شورا اقبال شاکری گفت: در حال حاضر اجرای طرح میلاد 2 و گودبرداری آن انجام شده که این موضوع مورد اختلاف شورا و فرمانداری است و در واقع پروژه به صورتی رها شده است که تقاضا می‌شود هر چه زودتر در این زمینه رسیدگی شود.

شاکری همچنین گفت: شورای شهر نیز باید در کمیسیون عمران این طرح را بررسی کند و از سازمان سرمایه‌گذار و عوامل درگیر این پروژه بخواهد فعلا توقف کنند.

وی با اشاره به برگزاری همایش مادران چشم به راه در تمامی فرهنگسراهای تهران در هفته گذشته گفت: این کار بسیار پسندیده‌ای بود که جای تقدیر و تشکر از مدیریت سازمان فرهنگ و هنری شهرداری تهران دارد.

عضو شورای شهر تهران در ادامه به موضوع جمع‌آوری آب‌های سطحی در شهر تهران اشاره کرد و گفت: ما در این زمینه با عقب‌ماندگی روبرو هستیم که امیدواریم هر چه زودتر طرح جامع جمع‌آوری آب‌های سطح شهر تهران تصویب و اجرا شود.

در ادامه  این جلسه مهدی چمران دیگر عضو شورای شهر تهران با اشاره به صحبت‌های شاکری در خصوص طرح میلاد 2 گفت: این موضوع هیچ ربطی به فرمانداری ندارد. متأسفانه طرحی را برای میلاد 2 و در مجاورت برج میلاد انتخاب کردند که این طرح مورد تأیید شورای شهر نبوده و نیست.

وی  همچنین گفت: مسابقه بین‌المللی برای طرح میلاد 2 برگزار شد و این در حالی است که این موضوع بدون اطلاع شورای شهر صورت گرفت.

چمران با بیان اینکه شورای شهر با ساخت هتل‌های بلند مرتبه در مجاورت برج میلاد مخالف است، گفت: ما در این زمینه اعتراض داریم و اعتراض خود را اعلام کرده‌ایم و امیدواریم مجددا مسابقه‌ای در خصوص برگزیده شدن طرح جدید در این زمینه برگزار شود.

غلامرضا انصاری نیز ضمن موافقت با صحبت‌های چمران ادامه روند کار به این صورت را به مصلحت ندانست و گفت:‌ من با مهندس چمران موافقم و باید در این زمینه بازنگری شود.

اما الهه راستگو - عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران ساختن دو ساختمان مرتفع در کنار برج میلاد را موضوع بدی ندانست.


توزیع نامناسب کارت اعتباری مترو

در این جلسه همچنیناعضای شورای شهر تهران نسبت به نحوه توزیع و پاسخگویی مدیران شهری در خصوص کارت های اعتباری مترو تذکر دادند.

ابوالفضل قناعتی با اشاره به نحوه توزیع نامناسب کارت های اعتباری مترو برای دانشجویان و دانش آموزان گفت: این قشر همچنان سردرگم هستند و پیگیری های ما نیز بی نتیجه بوده است.: متاسفانه شیوه ثبت نام و کیفیت توزیع به شدت پایین است و مدیران معاونت حمل و نقل نه جواب رسانه ها را می دهند و نه پاسخ ما نمایندگان مردم را.

عضو کمیسیون عمران شورا در ادامه گفت: برای پیگیری این موضوع به دفتر آقای تشکری هاشمی معاون شهردار زنگ زدم که دفتر وی اعلام کرد 10 دقیقه دیگر با من تماس می گیرد اما هنوز این 10 دقیقه تمام نشده است.

وی همچنین گفت: جای تاسف است که پس از گذشت دو ماه هنوز مشکل کارت های اعتباری اقشاری مانند دانش آموزان، دانشجویان و جانبازان وجود دارد. همچنین اپراتور این شرکت ثبت نام کننده اعلام می کند شورا تخفیفی به ما ابلاغ نکرده است در حالی که این خلاف واقعیت است.

4646

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 360711

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۷:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۷
    7 0
    آقایون چرا تخفیف کارت مترو برای سربازها لحاظ نشده؟ دانش آموز و دانشجو را که پیچانده اید
  • مرتضی A1 ۰۹:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۷
    8 0
    دوستان گرامی در شورای شهر با توجه به چه معیاری تشخیص داده اند که یک شهروند تهرانی در طول یک سال تنها می تواند به میزان ۱۵۰هزار تومان از خدمات مترو و اتوبوسهای شهری استفاده کند.اگر واقعا به صرفه نیست،خیلی راحت بگین که کارت یک ساله واگذار نمی شود،اینکه بگین کارت یک ساله میدیم ولی فقط می تونی تا سقف ۱۵۰ هزار تومان استفاده کنی ...