۰ نفر
۱۹ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۵:۱۱
باز هم دوپینگ در فدراسیون وزنه برداری

پس از اعلام شدن دوپینگ مهدی فروتن و رامین ولی پور، دو وزنه بردار جوان کشورمان، فدراسیون جهانی نام دو نفر دیگر را به این فهرست اضافه کرد.

مصطفی خلیلی و مهرشاد محمودی دو وزنه برداری بودند که به فهرست دوپینگی های ایران اضافه شدند تا این چهار نفر به مدت 2 سال از حضور از همه میادین ورزشی محروم شوند و مدال نقره محمودی که در رقابت های آسیایی به دست آمده بود به سعید رضا زاده برسد. پس از این اتفاقات حسین رضا زاده مجبور به پاسخ گویی شد. 

 

 

 

 

 

24/26

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 359110

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۶:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۹
    16 0
    بنظر شما برای چهارنفر دوپینگی، کسی نباید بازخواست و یا از کار برکنار بشه؟ به نظر شما 4 نفر دوپینگی بی اهمیت است و حالا کو تا بگن کل فدراسیون دوپینگی است آیا اعتباری برای فدراسیون ایران هم مانده؟
  • حقی A1 ۰۹:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۹
    11 1
    مسولین فدراسین ازمدیرکل راه آهن استان سمنان یادبگیرندواستعفا دهند.
  • بی نام IR ۱۲:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۹
    7 0
    جناب آقای رضا زاده من به عنوان یک مادر که با بی توجهی امثال جنابعالی و همکاران محترمتان آینده ،آرزوها و آمال فرزندان این آب و خاک به باد می رود از شما سوال می کنم . آیا یک ده آباد بهتر از صد شهر خراب نیست ؟آیاکرسی شورای شهر تهران آنقدر به شما نیاز داشته که از وقت فدراسیون و نظارت بر آن کم بگذارید و به شورا بپردازید یا برعکس؟ هرکاری اگر قرار باشد به خوبی انجام شود حتما باید یک مدیر تمام وقت بالای سرش با نظارت کافی باشد که اینقدر آبروی ورزش تنزل نکند. که شما چه کردید با این وزنه برداری .خدا وکیلی کدام مشکل اساسی در شورای شهر به دست شما حل شده که اگر نبودید مردم تهران الآن گیر و گرفتار بودند.بهتر است شما شان و جایگاه ورزش را حفظ کنید تا نام ایران با شما بلند آوازه شود و مسند دیگر را به متخصصان