ایسنا نوشت:

اعضای تعاونی مسکن کارگران برق تهران صبح امروز به دلیل آنچه که تحویل ندادن زمین‌های خریداری شده از سوی سازمان اداره‌ی برق تهران می‌خواندند، مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کردند.

جمعی از اعضای تعاونی مسکن کارگران برق تهران که در مقابل درب مجلس تجمع کرده‌اند، می‌گویند که حدود 4 سال قبل با پرداخت وجهی زمین‌هایی را در هشتگرد خریداری‌ کرده‌اند و زمین‌هایشان سند منگوله‌دار دارد اما به دلیل استنکاف اداره برق تهران، از تحویل این زمین‌ها در تعاونی جلوگیری شده است.

تجمع کنندگان با شعارهایی از جمله" نماینده‌ی مجلس حمایت حمایت" ، " مرگ بر زمین خوار" و " مرگ بر زمین خواران" از نمایندگان مجلس شورای اسلامی خواستار رسیدگی به این موضوع شدند.

45231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 359029

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۶:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۸
    79 0
    همه با هم بگومرگ بر زمین خوار
    • بی نام A1 ۱۳:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۸
      29 2
      از مجلس می خوایم که پیگیر باشه که یک وقت زمین را ندند به یک بساز بفروش توش برج بسازه
  • بی نام IR ۱۰:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۸
    31 0
    واقعا مرگ بر این زمینخواران که از سال 81 از ما پول گرفته اند و هر سال بنا بدلائل پوچ همه ما اعضا رو جون به لب کرده اند. به وجدانتون قسم نماینده محترم مجلس، فکری بکنید.
  • بی نام US ۱۱:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۸
    21 0
    با سلام ترا بخدا یکی به دادما برسه مگه فریادرسی نیست چرا با ما اینچنین می کنند ما هرجا پناه بردیم کسی به ما پناه نداده مگر ما انسان نیستیم خدایا قربون آن کرم وبخششت مارا دریاب که دیگر بجز تو کسی را نداریم ما حرکت کردیم ولی بیشتر درگرداب فرو رفتیم
  • امیری A1 ۱۳:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۸
    25 0
    با سلام و عرض خسته نباشید از خبر آنلاین برای پوشش این خبر بسیار سپاسگزارم . در واقع 4 سال از تشکیل پرونده برای متهمان می گذرد و چند سال است که مدیر عامل و رییس هیئت مدیره تعاونی مسکن کارگران برق منطقه ای تهران در زندان بسر می برند . بعضی از اعضا بیش از 15 سال است که این زمینها را خریداری نموده اند و هنوز بلاتکلیفند و اکنون پرونده در شعبه 76 دادگاه انقلاب می باشد و ما اعضا به امید اینکه آقای مدیر خراسانی ، قاضی پرونده با صدور رای ما را از این سر در گمی و بلاتکلیفی نجات دهند .