در یک برنامه زنده تلویزیونی که درباره «حجاب و عفاف، جامعه امروز و راهکارها» پخش شد بدون اینکه اسمی از دولت احمدی نژاد بیاید یکی از حامیان رئیس جمهور سابق به اهمال دولت سابق در این باره اشاره کرد.

به گزارش خبرآنلاین، فاطمه آلیا نماینده مردم تهران در مجلس و از حامیان محمود احمدی نژاد در این برنامه گفت:« از سال 84 که راهکارهای توسعه عفاف و حجاب عملی شده دستگاه های مختلف می آمدند و تعهد می دادند که این بخشنامه را در دستگاه مطبوع خود عملی نمایند. اما چرا این راهکارها عملی نمی شود؟ به دلیل اینکه برخی از مسولین می گویند خبری نیست! این در حالی است که خیلی از مسولین حتی یک بارهم این راهکارها را مطالعه نکرده اند.»

وی ادامه داد:«ما نمی توانیم بگوییم حجاب تجربی و ذائقه ای است. حجاب تعریف شده و شاخصه های آن هم توسط قرآن مشخص شده است. بنابر این یا کسی باحجاب است یا حجاب ندارد.»
پیشگاهی فر عضو شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه نیز در بخش دیگری از این برنامه تلویزیونی اظهار داشت:«از سال 84 که سیاست عفاف و حجاب صادر شد، مسائلی به دستگاه ها ابلاغ شد که باید در این راستا اقداماتی انجام می دادند اما به دلیل ناکارآمدی دستورالعمل ها این اتفاق به خوبی نیفتاد و نتوانست باعث تحکیم عفاف و حجاب در کشور شود.»

/2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 358752

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۲:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۶
    5 32
    احمدی نژاد در زمینه فرهنگ کوتاهی کرد ، پس روحانی هم باید تعلل کنه ؟؟
  • بی نام A1 ۱۲:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۶
    16 3
    این حرفا دو رو داره یکیش که بر ضد احمدی نژاده خوبه ولی اون یکیش یعنی شروع دوباره برخوردای شدید با مسئله ی حجاب که اتفاقن هزینه ش میفته بر گردن دولت روحانی
  • ایرانی A1 ۱۳:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۶
    همین چند سال پیش یکی از کارهای صدا وسیما برای نشان دادن میزان محبوبیت معجزه هزاره سوم نشان دادن زنان بدحجابی بود که در مراسم های مختلف عکس احمدی نزاد را حمل می کردند
  • ایران آزاد A1 ۰۶:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۷
    6 42
    آقا یک نفر بیاید و بگوید دولت جدید در این زمینه چیکار کرده؟ درسته که دولت قبل اهمال کرد ولی با این فرافکنی ها چه مشکلی حل میشود؟
  • فرزانه A1 ۱۷:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۷
    12 3
    تا وقتی اعتقاد مردم درست نشه حجابشون درست نمی شه. اعتقاد رو هم نمی تونید این جوری درست کنید. پس حجاب رو تا وقتی راهش رو پیدا نکردید نمی تونید توی مردم درونی کنید. غربزدگی مردم راهش این نیست که ادبیات انقلاب و پایداری رو به خوردشون بدید، بلکه باید اسلام و حجاب رو به طور یه چیز ملی و فرهنگی نشون بدید و این که کسی انتخابش کنه رو ازاد بذارید قبل این که انقلاب اسلامی، مگه کسایی که حجاب می ذاشتن مجبور شده بودند؟ نه. کسایی رو می شناسم که این رو بخاطر دلشون رعایت میکردند و کاری هم به بقیه ای که حجاب رو رعایت نمی کردند نداشتند. اعتقادشون بود و بهش عمل میکردند. و چادر رو هم تنها حجاب ممکن نمی دونستند.
  • بی نام IR ۰۹:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۸
    8 14
    بــــــــــــابـــــــــــــا این احمدی نژادو ول کنید . الان دلار چنده , زمین , مسکن , گوشت , میوه , ... ؟؟
  • رحمان IR ۱۷:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۹
    1 10
    اصلاح طلبان امتحانشان را پس دادند و مردم همه چیز را می دانند . در باره حجاب به دولتهای نهم و دهم هم انتقاد وارد است. اباحه گری بیداد می کند و هر روز بدتر خواهد شد با این تسامح و تساهل و بی خیالی ها . متدینین باید هوشیارتر باشند.
  • سعید IR ۱۲:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۵
    0 3
    احسنت بر حاج خانم آلیا