ستاره سالهای دور تیم ملی و پرسپولیس از رویکرد مسئولان ورزش کشور در قبال فوتبال انتقاد کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در نشست پیشکسوتان و صاحب نظران ورزشی که عصر پنج شنبه در مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار شد، حسین کلانی گفت: «در این جلسه درباره همه چیز صحبت شد اما چیزی که برای من مهم است این است که باید ببینیم اول هدف ما از ورزش کردن چیست. باید ببینیم این ورزش کردن چه تاثیری در سازندگی آینده کشور خواهد داشت. در حال حاضر درباره همدلی ورزش با فرهنگ صحبت می شود در حالی که متاسفانه چندین سال است فرهنگ را فراموش کرده ایم. در این میان دولت ها و وزارتخانه ها مقصر نیستند بلکه فرهنگ از بِیس خانواده ساخته می شود. البته ما در این سالها با مشکلاتی چون جنگ و تحریم هم روبرو بودیم که تا حدودی مانع از رسیدن ما به اصولی شد که کشورمان بر آن نهاد شده است.»

او ادامه داد: «تلفیق ورزش و فرهنگ بسیار خوب است به شرطی که یک برنامه ریزی دقیق هم پشت آن باشد. به نظر من وظیفه هم ما در ابتدا این است که بچه های خود را به شیوه صحیح تربیت کنیم.»

بازیکن سابق تیم ملی و پرسپولیس در پایان گفت: «ما نباید نگران این باشیم که ورزش ها از نظر جایگاه، جای دیگری را بگیرند بلکه باید همه آنها را در کنار هم داشته باشیم. بنده از عزیزان و مسئولان ورزش کشور تقاضا می کنم که تا این اندازه روی ورزش های محبوب مثل فوتبال انگشت نذارند و نگویند چرا انقدر در آنجا پول خرج می شود. همانطور که می دانید این ورزش ها تاثیر زیادی در نشاط جامعه دارند. اگر بودجه آنها به درستی خرج شود مطمئنا تاثیر مثبتی در کشور خواهد داشت.»

252 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 357561

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهران A1 ۰۶:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۹
    12 2
    عاشقتم مهندس کلانی حیف که این جوانها با فوتبال شما وبافرهنگ تحصیلاتی واخلاقی شما آشنا نیستند. من یکی از هواداران شما در کودکی بودم وراه شما را ادامه دادم هم فوتبالیست شدم هم تحصیل کردم مهندس شدم وبه جامعه خود خدمت کردم .براستی که هنوز هم الگو من هستی.
  • امیر تبریز اوغلی ضد لنگ و کیسه IR ۰۷:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۹
    3 9
    خخخخخخخخخخخخخخخخخخ
  • بی نام IR ۰۸:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۹
    4 10
    که چی بشه؟ تا هر کار دلشون خواست بکنن؟ فوتبال قبل از انقلاب هم همچین تمیز نبود، الان هم که دیگه نور علی نور شده.