مهر نوشت:

فرمانده انتظامی استان مازندران از دستگیری کودک ربایان 200 میلیونی در ویلای ساحلی در فریدونکنار خبر داد.
سردار مسعود جعفری نسب دگفت: مردی هراسان و مضطرب با مراجعه به کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان آمل از ربوده شدن پسر هشت ساله اش خبر داد. این مرد در شکایتش مدعی شد، امروز صبح پسر هشت ساله ام راهی مدرسه شد. ساعتی بعد مرد ناشناسی با من تماس گرفت و ادعا کرد پسرم را ربوده و برای آزادی او باید 200 میلیون تومان بپردازم. برای بررسی صحت موضوع به مدرسه پسرم رفته اما متوجه شدم امروز به مدرسه نرفته است.
فرمانده انتظامی استان مازندران ادامه داد: پس از این شکایت و با توجه به حساسیت موضوع تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی تحقیقات در این زمینه را آغاز کرده و متوجه شدند، آدم ربایان با یک تلفن همراه اعتباری با شاکی تماس گرفته اند.
با ردیابی های پلیسی صاحب سیم کارت شناسایی و به اداره آگاهی منتقل شد. این مرد با اظهار بی اطلاعی از کودک ربایی گفت: من چندی قبل کارت ملی خود را گم کردم و به احتمال قوی فردی که کارت ملی را پیدا کرده اقدام به گرفتن سیم کارت به نام من کرده است.
این مقام انتظامی افزود: کارآگاهان که در این شاخه تحقیقات به بن بست رسیده بودند تحقیقات را بر روی اطلاعاتی مردمی متمرکز کرده و متوجه شدند، آدم ربایان با یک نیسان آبی اقدام به کودک ربایی کرده اند. ادامه ردیابی ها نیز نشان داد، آدم ربایان پس از ربودن پسر هشت ساله به سمت شهرستان فریدونکنار گریخته اند.
جعفری نسب خاطر نشان کرد؛ کارآگاهان با ردیابی نیسان سرانجام مخفیگاه متهمان را در یک ویلای ساحلی در فریدونکنار شناسایی کرده و یکی از اعضای باند که دارای سابقه کیفری است دستگیر شد. متهم در همان بازجویی های اولیه لب به اعتراف گشود و دو همدست دیگر او نیز دستگیر و کودک ربوده شده آزاد شد.
متهمان در بازجویی ها اعتراف کردند، با اطلاع از وضع مالی خوب شاکی تصمیم به ربودن پسر او گرفته و نقشه کودک ربایی را اجرا کردیم اما خیلی زود از سوی ماموران دستگیر شدیم.
فرمانده انتظامی استان مازندران تاکید کرد: متهمان در کمتر از 24 ساعت دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.
45282

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 357137

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۷:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۶
    این همه ادم ربایی شده و فقط حکم زندان دادید، یک بار هم حکم اعدام بدید، قول میدم خیلی ها میترسند و این کار را نمی کنند
    • بی نام A1 ۱۹:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۶
      7 51
      مخالف اعدامم
    • بی نام IR ۱۲:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۷
      34 1
      آقايي كه مخالف اعدامي،نكنه مي خواي هر مجرم به چند نفر بيشتر آسيب بزنه يا اينكه بقيه به خاطر سنگين نبودن عواقب جرم مرتكب اين جرم شوند و افراد بيشتري آسيب ببينند كه يك وقت آن مجرم بلايي سرش نياد و بره زندان بخوره و بخوابه بعد بياد بيرون دوباره از اول اين كار ها را شروع كنه
    • بی نام IR ۱۲:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۷
      24 0
      يعني به نظر شما جان افراد بيگناه كم ارزش تر از يك نفر هست كه هر لحظه ممكنه يك نفر را بكشه،شما ترجيح ميديد آن مجرم يك وقت اعدام نشه بعد بياد بيرون يك نفر ديگه را بكشه
  • بابک A1 ۰۵:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۹
    35 1
    به لحظه ، فقط یه لحظه خودتون و بزارین چای خانواده اون بچه اونوقت می بینین اعدام هم کمه