تسنیم نوشت:

مشاور معاون مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، گفت: بیستمین نمایشگاه مطبوعات آبان سال جاری برگزار می‌شود.
مهران عباسی انارکی در پاسخ به سؤالی درباره زمان قطعی برگزاری بیستمین نمایشگاه مطبوعات، ضمن اعلام مطلب فوق، گفت: ضوابط و نحوه برگزاری این نمایشگاه پس از مشورت و همفکری با شورای هماهنگی تشکل‌های مدیریتی مطبوعات به‌ زودی اعلام می‌شود، اما زمان قطعی برگزاری آن آبان سال جاری است.
او ادامه داد:‌ تعیین نسبت متراژهای روزنامه‌ها، مجلات موضوعی، خبرگزاری ها، سایت‌ها، نشریات محلّی و صنوف مرتبط با رسانه ها از جمله آن ضوابط است.
عباسی همچنین گفت: تعرفه‌گذاری، نحوه جانمایی بخشهای مختلف، چیدمان غرفه‌ها، تفاوت نرخ رسانه‌های دولتی با غیردولتی، برنامه‌ریزی نشست‌های تخصصی با حضور استادان، پیشکسوتان، مدیران مطبوعات و سردبیران، پانل‌های انتقال تجربه با حضور روزنامه‌نگاران برجسته خارجی، شاخص‌های انتخاب غرفه برتر و مسائلی از این دست نیز در زمره ضابطه‌هاست که از طریق سایت معاونت مطبوعاتی برای جلوگیری از اعمال سلیقه اطلاع رسانی می‌شود.
مشاور معاون مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، گفت: شورای هماهنگی تشکل‌های مدیریتی مطبوعات، از چهار تشکل مدیریتی شرکت تعاونی مطبوعات، انجمن صنفی روزنامه‌های غیردولتی، انجمن مدیران مسئول نشریات کشور و انجمن نشریات کشاورزی تشکیل شده است، از آنجا که وزارت فرهنگ در سیاستگذاری و اجرای فعالیتها و برنامه‌ها به مشارکت مؤثر و کارآمد صنوف اعتقاد دارد، طبیعی است از پیوستن انجمن‌ها و تشکل‌ها به شورای هماهنگی استقبال می‌کند تا اتکای ما به صنف و نهادهای غیردولتی، جامعیت بیشتری داشته باشد.

 


45231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 357125

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =