تسنیم نوشت:

رئیس امور مالیاتی استان تهران گفت: فدراسیون فوتبال به عنوان کار فرما باید مالیات برانکو و قطبی را پرداخت و نسبت به تعهداتی که به آنها داشته است، عمل کند.
محمد رضا نوری با تشکر از حضور بهرام افشارزاده مدیرعامل باشگاه استقلال در اداره مالیات درباره جلسه امروز(شنبه) با وی گفت: با توجه به اهمیت موضوع مالیات، ایشان به این اداره مراجعه کردند تا تکلیف مالیات بازیکنان و مربیان داخلی و خارجی استقلال را مشخص کنند.
وی درباره فرار بازیکنان فوتبال از پرداخت مالیات تصریح کرد: می‌توان گفت برخی بازیکنان از پرداخت مالیات فرار می‌کنند اما این مسئله تنها مختص فوتبالیست‌ها نیست. از همه افراد می‌خواهم که اطلاعات واقعی را به اداره مالیات ارائه دهند و اگر این کار صورت نگیرد، ما کار قانونی را انجام می‌دهیم. صحبت‌ امروز ما با افشارزاده در خصوص همین موضوع بود که به هنگام بستن قرارداد همه بازیکنان و مربیان شفاف‌سازی شود. در این زمینه جلساتی هم با علی کفاشیان و مهدی تاج داشتیم که قرارداد واقعی فوتبالیست‌ها به ثبت برسد.
رئیس امور مالیات استان تهران در پاسخ به این سوال که بیشترین بدهی مربوط به کدام تیم است، گفت: اکنون حضور ذهن ندارم.
نوری در مورد اینکه آیا از مدیرعامل پرسپولیس هم برای حضور در اداره مالیات دعوت خواهد شد یا نه، خاطرنشان کرد: پیش از این با مدیران عامل گذشته این باشگاه جلسه داشته‌ایم و آمادگی داریم که از رحیمی هم دعوت کنیم اما اگر ایشان حضور پیدا نکند هم ما کار خودمان را انجام می‌دهیم.
وی در خصوص بدهی مالیاتی باشگاه استقلال از سال 1349 تاکنون گفت: ظاهرا چنین چیزی وجود دارد و در صحبتی که با افشارزاده داشتیم، قرار شد همکاران ما در اداره امور مالیات با حسابداران باشگاه استقلال هماهنگ باشند تا کارها انجام شود.
رئیس امور مالیاتی استان تهران درباره مشکل مالیاتی برانکو ایوانکوویچ و افشین قطبی سرمربیان پیشین تیم ملی گفت: فدراسیون فوتبال به عنوان کار فرما باید این مالیات را پرداخت کند و نسبت به تعهداتی که به آنها داشته است، عمل کند. این مسئله برای فعالان اقتصادی هم صدق می‌کند اما چون در فوتبال گردش وجه بیشتر است، مالیات افراد بیشتر به چشم می‌خورد.
نوری در مورد تکلیف بدهی مالیاتی بازیکنان خارجی به کشورهای خود تصریح کرد: بدهی مالیات این بازیکنان به کشورهای خود به ما ارتباطی ندارد.
وی در خصوص تاریخ تکمیل فرم اظهار نامه مالیات عنوان کرد: همه مربیان و بازیکنان فوتبال از تاریخ 93/03/01 تا 93/04/31 فرصت دارند تا با مراجعه به سایت نظام مالیاتی اقدام به تکمیل فرم اظهارنامه مالیاتی کنند. خواهش ما از همه افراد این است که از این فرصت استفاده و این اظهارنامه را به صورت واقعی تکمیل کنند.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 356697

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =