توضیح لیلا حاتمی درباره اتفاق جنجالی جشنواره کن

لیلا حاتمی بازیگر سرشناس سینمای ایران با نگارش متن کوتاهی ماجرای اتفاقی را که در جشنواره کن برای او رخداده بازگو کرده و نوشته از اینکه احساسات کسانی را آزرده باشم، بسیار متاسفم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، او که جزو هیات داوارن شصت و هفتمین دوره جشنواره فیلم کن است، در زمانی برپایی این جشنواره در موقعیتی قرار گرفت که ناچار شد با ژیل ژاکوب رئیس جشنواره یاد شده مصاحفه کند.

متن کامل نوشته لیلا حاتمی بدین شرح است: «دراین سال ها پیشنهادات مختلفی را برای بازی در فیلم های  خارج از ایران به این دلیل نپذیرفتم که ادامه فعالیت در سینمای ایران همیشه برایم اولویت داشته است. در جشنواره های بین المللی که در طول این سال ها حضور داشته ام چه به عنوان بازیگر فیلمی که از سینمای ایران در جشنواره حضور داشته و نمایندگی ایران را برای دیگران تداعی می‌کرده و چه به عنوان داور منتخب و مدعو جشنواره ها که صرفا به عنوان شخصیتی مستقل درآن ها حضورداشته ام؛ سعی کرده ام موازین و اصول را رعایت کنم؛ به همین دلیلِ روشن که رعایت این اصول از الزامات کار در سینمای ایران است.

 این بار نیز طی مکاتباتی که با مسوولین فستیوال داشتم به تفصیل تمام نکات را توضیح داده بودم و خواستار همکاری  آن ها شده بودم، لذا در مراسم افتتاحیه و غیره؛ آن ها همه مقررات را می دانستند و با همکاری و درک متقابل هیچ مورد خاصی  پیش نیامد. اما در مورد  آقای ژیل ژاکوب که با قریب نود سال سن آخرین سال حضورش در فستیوال را می گذراند باید توضیح دهم که ایشان به علت کهولت  و از یاد بردن همه تاکیدات؛ که معمول این سن و سال است؛ ضوابط یادشده را فراموش کرد و اقدام پیشگیرانه من برای دست دادن با ایشان هم موثر واقع نشد.مسلما ایشان برای من حکم پدربزرگ کهنسالی را داشت که میزبان من هم بود. هرچند از ادای این توضیحات شرم دارم اما شاید برای کسانی  که  نمی توانستند موقعیت ناگزیر من را درک کنند ناچار شدم وارد برخی جزییات شوم. با این حال از این پیشامد و اینکه احساسات کسانی را آزرده باشم بسیار متاسفم چه خود تربیت شده پدری هستم که همه از میزان علاقه او به دین و ملیت ایرانی آگاهند.»

5757

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 356546

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 204
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام EU ۱۷:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
    شعور رو خدایی ببینید. معلومه چه خانواده اصیلی داره.
    • بدیع الزمان A1 ۱۷:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
      هم چی کهنسال هم نبود...چرا مستقیما نمی گوید به اصول ایرانی اسلامی پایبند نیستید که بعدا بخواهید این پارودکس ها را ماله کشی کنید در این صورت تکلیف مردم هم مشخص میشه و همانند افراد دیگر طردتان میکنند و شما هم به آرزوی زندگی غربی خود می رسید...بهر حال اگر ایشان میخواهد در ایران فعالیت کنه باید جوابگوی عمل ناپسند خود باشد....
    • jalal A1 ۱۷:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
      رییس جمهور سابقمون هم بابت اتفاقات مادر مرحوم چاوز اینقدر واسه کارش بازخواست نشد که این بنده خدا شده..
    • حامی IR ۱۷:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
      این حرف یعنی چی؟...سعی کرده ام موازین و اصول را رعایت کنم؛ به همین دلیلِ روشن که رعایت این اصول از الزامات کار در سینمای ایران است. یعنی اگه از الزامات نبود رعایت نمیکردید؟ شما که میگویید: خود تربیت شده پدری هستم که همه از میزان علاقه او به دین و ملیت ایرانی آگاهند.»
    • بی نام A1 ۱۸:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
      من مسلمونم، اهل نماز و دین، اما ... قابل توجه آقای حامی و بدیع الزمان و ....
    • بدیع الزمان A1 ۱۸:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
      آره به خاطر همین شعور هست که میگه شرایط بازیگران زن در سینمای ایران دشوار است ؟....این انصافه؟؟ اینهمه خانم در سینما و تلویزیون فعالیت میکنند مشهور میشوند ...همین خانم چگونه و کجا به این شهرت رسیده....آره اگر منظورت رفتار زنان غربی در سینما هست بله اینجا جاش نیست همون جا بمون ....
    • رضا A1 ۱۸:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
      شعور بسيار فوق العاده ..... يك ايراني واقعي ...... همين كه جرأت عذرخواهي داره خيلي حرفه درحالي كه بعضي ها اونقدر خودشون رو بزرگ مي دونن كه براشون كسرشأن هست كه از مردم عذرخواهي كنند اما ايشون خيلي انسان بزرگيه ..... بانوي ايران زمين ، برازنده شماست..... ممنون
    • بدیع الزمان A1 ۱۸:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
      آره واقعا به خاطر همین است که با بی انصافی گفته شرایط بازیگران زن در سینمای ایران دشوار است ؟؟ اینهمه خانم در سینما و تلویزیون فعالیت میکنند مشهور میشوند ....آره اگر منظورشان رفتار زنان غربی در سینما هست بله اینجا جاش نیست همون جا بمون ....
    • حمید A1 ۱۸:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
      اقای بدیع الزمان چرا فکر می کنی مردم همه مثل شما فکر می کنند؟ بهتره بجای کلمه مردم بگی جواب منو بده
    • بی نام A1 ۱۸:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
      بدیع الزمان وقتی که احمدی نژاد ننه ی چاوز رو بغل کرد کجا بودی؟ بعدشم شما که دانشجو هستی بهتره بری به درس هات برسی چون وقت امتحانای پایان ترم هست
    • بی نام A1 ۱۹:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
      بدیع الزمان مدتیه وارد خبر آنلاین شدی و بسیار فعالیدر هر پست چند نظر داری دست کم و خوش به حالت انقدر تایید میشه نظرت و منم نظراتت رو دنبال می کنم امیدوارم متوجه شی ک اکثریت مردم نظراتت مخالفن امیدم اینه نگرشت عوض شه:|
    • بی نام A1 ۱۹:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
      هر كاري ميكنم باورم نميشه اين نظرات در مورد يه همچين موضوعي ثبت و انقدر براي ما بزرگه. چقدر در مورد جامعه اشتباه فكر مي كردم
    • حسن صفایی A1 ۱۹:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
      ای بابا داره عمل زشتشو توجیح می کنه. شما هم حمایتش می کنید
    • مسعود IR ۱۹:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
      احمقانه اس که فکر میکنیم اگر طرفمان یک نامحرم کهنسال باشد مصافحه با او اشکال ندارد. کجای دین چنین چیزی نوشتن؟؟ ضمنا کسی نیاد بگه چرا به رئیس جمهور قبلی خرده نمیگیری، من در مقابل حرکت آقای احمدی نژاد واکنش به مراتب شدیدتری داشتم.
    • من GB ۱۹:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
      افرین به شرف و غیرتش افرین به شعورش خدا پدربزرگوارش را قرین رحمت کند
    • بی نام A1 ۱۹:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
      کسی نه تنها ایشون رو طرد نمیکنه بلکه مردم چندین برابر دوستشون خواهند داشت. شما هم اقا یا خانم بدیع الزمان از طرف خودت حرف بزن
    • بی نام IR ۱۹:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
      بدیع الزمان جان کمی فکر کنی متوجه میشی بعد از انقلاب یکی ، دو مورد از این مسائل پیش آمده آنهم در سطح خیلی بالاتر و مردم هم درک کردند که نباید زیاد سخت بگیرند ، شما هم زیاد مسئله را جدی نگیر برای مثال همین مادر چاوز که در آغوش ......
    • كرمانشانى A1 ۱۹:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
      دخترعلى حاتميه. فهميده وباشعور و بزرگ شده و تربيت شده آن پدر كم نظير. خداحفظش كنه وپايداربمونه انشاءاله
    • مهدی A1 ۱۹:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
      این بدیع آلزمان یک کامنت آماده داره پایین همه خبرا مربوط به خانم حاتمی کپی می کنه..مثل اون موقع که در تظاهرات ها با کپی کردن چند باره عکس ها سعی داشتن جمعیت را زیاد نشان بدهند،این جماعت هم می خواهند سهم حداقلی خودشان از جامعه را زیاد نشان دهند
    • بی نام FI ۱۹:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
      باز این حداقل عذرخواهی کرد احمدی نژاد که همین کارم نکرد
    • بی نام IR ۱۹:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
      مسعود عزیز آن موقع هم اشتباه کردی هر دوی اینها در شرایط خاص قرار گرفتند و نیت خاص و حرامی هم نداشته اند و نمیتوانستند داشته باشند . لذا همین اندازه هم که توضیح هم داده اند باید به دید مثبت و گذشت به مسائل نگاه کنیم . و تذکرات و سخت گیریها بماند برای افرادی که در نگاه های خود نیز نیت حرام دارند.
    • مهران IR ۱۹:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
      آقای بدیع الزمان ا رئیس جمهورت هم همین کارو کرد. اون موقع عرق دینیت جریحه دار نشد ؟ بس کنید تورو خدا اینهمه شلوغش نکن
    • ایلیا GB ۱۹:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
      جواب به بدیع الزمان ، خسته نشدید اینقدر مردم ، مردم میکنید. از همین منفی ها بفهم که همین چندنفری که منفی بهت دادن حرفهای شما را قبول ندارند پس لطف کن از مردم استفاده نکنید . خبرآنلاین این هم نظراتش درج میکنید نکنه خبری هست
    • بی نام GB ۱۹:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
      خواهرم لیلا ......
    • بی نام UA ۲۱:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
      47 10
      خانم حاتمی ،در داخل شرایط برای خیلی ها دشوار است .سالها پیش تصمیم گرفتم که برای خودم زندگی کنم ، عطای هموطنانم را به لغایشان بخشیدم و رفتم ، و امروز از دور نظاره گر آنها و دغدغه هایشان هستم .
    • بی نام A1 ۲۱:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
      91 21
      نه احمدی نژاد در مراسم چاوز کار اشتباهی کرد نه لیلا حاتمی در کن.
    • سکوت A1 ۲۱:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
      تحت هر شرایط مخالفم این خانم حداقل می تونست یه دستکش دستش کنه
    • ... A1 ۲۳:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
      82 13
      بر فرض که اصلا خانم حاتمی اشتباه کرده ...این اشتباه و گناه یه مسئله شخصیه و اصلا هم به کسی جز خودش و خدای خودش ارتباطی نداره ... واقعا احمقانه است که به جای اینکه راجع به موفقیت بزرگ ایشون که هر ایرانی به خاطرش باید افتخار کنه صحبت کنیم مدام با حواشی کار داریم ...انگار ملتی هستیم همه درستکار و بی خطا و فقط منتظر نشستیم تا یه عده بر فرض یه اشتباه کنن و ما هم بیاییم برای شلوغ کاری وسط در واقع قشنگ متن رو گذاشتیم کنار و چسبیدیم به حواشی ....من فک کنم یکی از دلایلی که الان داریم درجا میزنیم به همین حاشیه پردازی های ماست در ضمن من هم مثل بدیع زمان دانشجو هستم ...قابل توجه خبر انلاین
    • رضا A1 ۰۱:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
      این بدیع الزمان یه تنه رکور منفی ها رو در کتاب گینس بخودش اختصاص داد
    • بی نام A1 ۰۳:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
      46 9
      دیگه خیلی کش ندهید قضیه را
    • توسی IR ۰۳:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
      43 8
      افرین بر این هنرمند خوب
    • پسرشجاع IR ۰۳:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
      14 61
      با سلام اتفاق پیش آمده بسیار زشت و ناپسند بوده است. ولی لیلا حاتمی یک هنرمند وزین، باشخصیت و باناموس در کشور ما محسوب می شود. خوب است جنجال نکنیم و از کنار این ماجرا عبور کنیم و هنرمندان عزیز و محترم هموطن ما نیز از این پس دقت بیشتری داشته باشند تا احساسات مردمی را جریحه دار نکنند.
    • يكي IR ۰۵:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
      به نظر من با اين پيامش به يه مشت تند رو و آدم فضول تو كار مردم رو داد. اصلا نبايد كوتاه ميومد. بايد ميگفت بدن خودمه دوست دارم و كسي رو مجبور به اين كار نكردم. منطقي باشيد. اين بنده خدا حتي نبايد اختيار كارهاي خودشو داشته باشه؟ از طرف دولت كه نرفته.
    • محمد IR ۱۰:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
      4 5
      یعنی شما میگید مسلمان تحت شرایط خاص میتونه روبوسی و دست بده با نا محرم اشکالی نداره.........واو عجب فتوایی دادی ....
  • بی نام A1 ۱۷:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
    افرين. تمام
  • IR ۱۷:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
    ممنون ، این نوشته نشان می دهد که شما از چه فرهنگی برخوردارید باز هم ممنون
    • بدیع الزمان A1 ۱۷:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
      ...چرا مستقیما نمی گوید به اصول ایرانی اسلامی پایبند نیستید که بعدا بخواهید این پارودکس ها را ماله کشی کنید در این صورت تکلیف مردم هم مشخص میشه و همانند افراد دیگر طردتان میکنند و شما هم به آرزوی زندگی غربی خود می رسید...بهر حال اگر ایشان میخواهد در ایران فعالیت کنه باید جوابگوی عمل ناپسند خود باشد....
    • بی نام IR ۱۸:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
      اشتباه مثبت دادم ...كاش اين آپشن منفي رو مي شد هزار بار كليك كرد بخدا..
    • امير بهادر IR ۱۸:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
      شما كه به اصول پايبندي با فيلتر شكن نيا اي پي معلوم نشه يه وقت اصولت به هم نريزه
    • بی نام IR ۱۸:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
      214 6
      ایران متعلق به همه ایرانیان است
    • آزاد IR ۱۸:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
      اگه میتونستم به بدیع الزمان بیشتر منفی میدادم. آخه چرا اینقدر دنیا رو سیاه و سفید میبینی؟
    • بی نام A1 ۱۸:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
      208 7
      حسود حسود حسود
    • بی نام IR ۱۸:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
      163 6
      بدیع الزمان اصول من و تو نباید برای بقیه اصول تعیین کنیم
    • بدیع الزمان A1 ۱۸:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
      در جواب امیر بهادر..... بی سواد غرب زده من از خوابگاه دانشگاه نظر میدم و مثل خونه نیست فهمیدی؟؟......
    • بی نام A1 ۱۹:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
      132 6
      اتفاقا این نوشته نشون میده ما چقد شعور فرهنگیمون پایینه که ایشون باید همچین توضیحی بده تا خدای نکرده مردم ما فکر بد نکنن فقط به خاطر مصاحفه با پیرمرد 90 ساله
    • علی IR ۲۳:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
      87 4
      در جواب بدیع....تویی که رفتی دانشگاه فکر نکن باسواد شدی الان هر ادمی میتونه بره دانشگاه....دنیا داره رو به جلو حرکت میکنه اما دین چی؟؟یه عده مثل شماها کاری کردین ادم از دین فراری بشه....اقا اسلام این نیس که فقط سرت تو کاره همسایه باشه و فقط تو زندگیش دخالت کنی....خوردن بیت المالم حرامه،وقتی این چند وقته اینقد اختلاسا گندش درومده حرفی زدی؟؟؟یا فقط بلدی به هم وطنت گیر بدی چرا لباست.....
  • بی نام IR ۱۷:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
    والا من خجالت میکشم از این که ایشون باید توضیح بده. به سمت و سوی خوبی نمیریم با این لجبازیی که از دو طرف راه افتاده. ممنون از لیلا حاتمی که آتیش بیار معرکه نیست
    • بی نام IR ۱۸:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
      واقعا من شرمنده شدم ایشون مجبور شدن این توضیحات رو بنویسن
    • بی نام A1 ۱۸:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
      چند بار نظر بدم نظر من رو سانسور میکنی این اظهارات از زبان یک نفر دیگه هست نه لیلا حاتمی
  • بی نام A1 ۱۷:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
    به کسی ربطی نداره
  • محسنم A1 ۱۷:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
    نه لیلا جان اینا همه بهانست.اون موقع که جدایی نادر از..اسکار گرفت اینا شما رو هموطن نمیدونستن حالا لیلا حاتمی شده هموطن و نماد ملی
  • بی نام IR ۱۷:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
    ترین تریلیارد لایک
  • 021 A1 ۱۷:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
    64 7
    متانت و وقار شما برای ما ثابت شده است خانم حاتمی..
  • علیرضا IR ۱۷:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
    72 7
    درود بر لیلا حاتمی در کمال ادب و هوشمندی پاسخ این جماعت دلواپس را دادید...الحق فرزند همان پدر و افتخار ایران هستید
  • جمشیدازآبادان RO ۱۷:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
    سرکارخانم حاتمیامیداست مصلحت خویش وهم وطنان رادرنظرداشته شیدوتکرارنفرمایید.شمااگوهستیدوکوچکترین حرکت شمامی تواندتاثیرگزارباشد.متشکرم...
  • ایرانی A1 ۱۷:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
    60 7
    لذت بردم از این همه احترام ادب و نزاکت....مواردی که به نظر می رسد هوچیان این چند روز فاقد آن هستد
  • بی نام IR ۱۷:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
    85 4
    بنده خدا چه توضیحاتی باید بده ، واقعا بعضیا دزدی و اختلاس و غیره انجام میدن و توضیح که نمیدن هیچ، طلبکار هم میشن.
  • شانلی IR ۱۷:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
    توضیح دادن برای کسانی که نمیفهمن ، و یا بدتر از اون، نمیخوان که هرگز بفهمن، مثل آب در هاون کوبیدنه
  • نوید IR ۱۷:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
    182 5
    به نظرم این قضیه همینجا تموم بشه بهتره دیگه کش دادنش مسخرست چه اونا که از این کار خوششون اومده و افتخار کردن چه اونا که نشستن تا ببینن کی از این کارا میکنه تا برن خفتش کنن
  • d A1 ۱۷:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
    150 6
    درود
  • ali A1 ۱۷:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
    87 5
    بشخصه از این اینکه انسانی شریف و پاک به از طرف گروهی به چنان صفاتی منصوب شدند که شایسته آن القاب نبودند.در حالی که همه به پاکی و شرافت این بانوی ایرانی و خانواده شان را میشناسیم. باز با این تفاصیل این بانو و مادر ایرانی عذرخواهی میکند عرق شرم بر پیشانیم نقش برمیبند. ای کاش از صفات خدای رحمان و پیامبر اکرم ستار بودن رءوف بودن را می آموختیم.ای کاش به هر بهانه ای هر لقبی را بهر کس نمیدادیم.
  • حسین A1 ۱۷:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
    118 8
    خانم حاتمی واقعا توضیح شما رو لازم نمیبینم. فقط کافی بود یک جمله بنویسید." شما که باشید که درمورد من و در غیاب من قضاوت میکنید؟" لطمه ای از طرف شما به کسی وارد نشده. پس هیچ توضیحی هم لازم نیست.
  • دانشجو IR ۱۷:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
    119 5
    خانم حاتمی واقعا ممنون که به احساسات بعضی ها احترام گذاشتید در حالی که شما هیچگونه ادعای دین و ایمان هم ندارید ریس جمهور سابق همین عمل رو خیلی بدتر مرتکب شد به روی مبارک هم نیاورد و همین دلواپس ها و نگران ها مصلحت اندیشی کردند که این قضیه زیااااد بزرگ نشه و از این حرفهااا
  • بی نام A1 ۱۷:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
    75 5
    بانو حاتمی عزیز متانت و بزرگواری و منش و شخصیت فرهیخته شما بر هیچکس پوشیده نیست. ایران به وجود شما می بالد. ای کاش مغرضان هم مثل شما همه ی ایرانمان را دوست بدارند...
  • بی نام RO ۱۷:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
    63 5
    امیدوارم که قضیه همینجا تمام بشه هرچند برخی شمشیر رو از رو بستن و میخوان زنده زنده پوست این بنده خدا بکنن
  • بی نام A1 ۱۸:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
    خبرآنلاین حداقل یک کامنت اتنتقادی از این خانم منتشر کن خانم حاتمی شما باید از فاطمه زهراس احساس خجالت کنید چیزی بنام حد وسط نیست یا مسلمون باش یا سعی نکن اسلام آمریکایی ترکی رو تبلیغ کنی.
  • بی نام EU ۱۸:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
    خیلی راحت میتونستی این کار رو نکنی ، شما ها شناگر های ماهری هستید که اگه به اندازه یک چاله هم آب ببینید از شناکردن مضایقه نمیکنید
    • ناشناس IR ۱۸:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
      137 9
      بی نام...خجالت بکش
  • میلاد A1 ۱۸:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
    65 5
    درود بر شرفت
  • بی نام A1 ۱۸:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
    104 9
    خانم حاتمی با این سخنانشان بار دیگر بزرگی،متانت،تواضع و اصالت خود را به رخ بعضی ها کشیدند خانم حاتمی در یک کلمه : فدایی داری...
  • فرزاد A1 ۱۸:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
    110 4
    میگفتی از بستگان عمو چاوز بود و خلاص
  • بی نام A1 ۱۸:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
    138 7
    خانم حاتمی رو درک میکنم واقعا شرم آوره آدم مجبور بشه همچین مسئله پیش پا افتاده ای رو بتشریح کنه
  • دانشجو IR ۱۸:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
    56 7
    جالبه یک سری ها چند وقت پیش می گفتند مگر نماینده ایران بوده؟؟ خودش می گه "چه به عنوان بازیگر فیلمی که از سینمای ایران در جشنواره حضور داشته و نمایندگی ایران را برای دیگران تداعی می‌کرده و چه به عنوان داور منتخب و مدعو جشنواره ها"... جالبه بعضی ها از لیلا حاتمی هم لیلاحاتمی تر شده اند... من از توضیحات خانم حاتمی قانع شدم...
  • مهدي A1 ۱۸:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
    ليلا جان ما بهت افتخار ميكنيم...اون مرد جاي پدر بزرگت بود و ما دركت ميكنيم....هرچند بعضي ها با اين موضوع مشكل دارند و بيخود كشش ميدهند..واست آرزوي موفقيت هاي بيشتري را ميكنيم......
  • بی نام A1 ۱۸:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
    باید به نحوی تنبیه یشه تا از این کارا نکنه.والا من آلمان بودم.همه جا خواستن که با من دست بدن ولی به راحتی صرفه نظر می کردم.انقدر کار سختی نبود.
    • بدیع الزمان A1 ۱۸:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
      درود بر تو......در پناه حق
    • بی نام FI ۱۸:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
      هر کس اعتقادات خودشٌ داره شما هم همینطور اما قرار نیست شما حکم بدید. حاکم مطلق خداست و نه هیچ کس دیگه
    • بی نام A1 ۲۰:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
      تو کجا یک داور بین المللی بزرگترین جشنواره سینمایی کجا . کلا آرا این نظر مشکوکه
    • بی نام IR ۲۰:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
      بی نام جان تو یک فرشته ای ما رو دعا کن.
    • بی نام GB ۲۰:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
      85 31
      نمیخوام قضاوت کنم ، ولی مثبت و منفی ها کمی مشکوک شده
    • دادرس IR ۲۰:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
      وأي بينام جون تو خودتو با داور جشنواره كن مقايسه ميكني؟حالا كي ميخواسته به تو دست بده؟راستي يادم نبود به منم ميخواستن دست بدن ولي منم دست ندادم
    • بی نام IR ۲۰:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
      157 9
      اون آقایی هم که ۳۰۰۰ تا رو برد هم دست نمیداد.
    • مهران A1 ۲۱:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
      30 6
      به قول فردوسی بور اجازه دارم مثبتهای این نظرو باور نکنم؟ با یه مقایسه ی کوچیک با نظرات دیگه میشه متوجه شد
    • مجتبی A1 ۲۱:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
      28 8
      از همه عزیزان دلواپس انتظار داریم اجازه ندهد مفاخرمان که در دنیا شناخته شده هستند با بی مهری روبرو شوند و دلسرد شوند . امامان ما یادمان دادند که گذشت بهترین کار است برای جذب حداکثری هر چند این توضحیات نشان از شخصیت و منش والای خانم حاتمی دارد . کاش همین اندازه که به فکر روبوسی پیرمرد نود ساله هستید به این فکر بودید که با افراطی گری خیلی ها دلسرد میشوند کاش چند سال پیش دلواپس میشدید تا برخی ااز خانواده ها برای یک لقمه نان به باتلاق فساد دچار نمیشدند. کمی فکر کنید ولله بعضی کارها غیراصولی کار را خرابتر میکند . من فرزند یک جانباز شیمیایی و برادر دو شهید هستم اگر نگویید به بیراهه رفته ام
    • بی نام A1 ۰۲:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
      12 5
      شما؟
  • بی نام A1 ۱۸:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
    75 4
    اصالتت رو تكميل تر كردي
  • بی نام A1 ۱۸:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
    بدیع الزمان عزیز دقیقا مشکل شما چیست؟
    • بی نام IR ۰۳:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
      21 2
      اشتباهی منفی دادم
  • بی نام RO ۱۸:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
    حالا يك پير مرد نودساله شده مشكل دين ما
  • بی نام IR ۱۸:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
    بنظر من به هیچ وجه نیاز نبود از کسانی که براش حکم شلاق و زندان دادن عذر خواهی کنه . این کارش ناراحتم کرد
  • بی نام A1 ۱۸:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
    44 33
    خیلی هم عالی بود فقط کاش به جای اون کلاه و لباس عهد رنسانس لباس های خودش رو می پوشید.با همین روسری توی عکس چقدر زیبا دیده می شه.
  • بی نام IR ۱۸:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
    واقعا متاسفم که در مملکتی که 3000میلیارد دزدیده میشه، ....چنین اتفاقی تیتر جنجالی میگیره
  • نويد IR ۱۸:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
    98 8
    اصلا مگر ما منتظر توضيح بوديم بانو؟
  • علی A1 ۱۸:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
    من کلا از این خانم بدم میاد
  • بی نام IR ۱۸:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
    141 6
    والا من تو احكام اسلام موندم وقتي يكي تو مملكت خودمون يه زن ٨٠ ساله رو ميبوسه هيچ كي هـيچي نميگه دوباره همون به نفر تو بلاد كفر يه پيرزن رو بغل ميكنه و ميبوسه هيچي كي چيزي نميگه كه خلاف عرف و شرعه ولي وقتي تو بلاد كفر يه پير مرد ٩٠ ساله با حاتمي رو بوسي ميكنه همه كفن پوش ميشن چرا؟يعني خانم حاتمي از رييس جمهور ما معروفتره كه كارش اين همه سر و صدا كرده يا احكام اسلام عوض شده يا اصول خواهران و برادران حزب الله؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • بی نام A1 ۱۸:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
    64 8
    کارت درسته بهت افتخار میکنیم سر کار خانم لیلا حاتمی
  • آلفردو US ۱۸:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
    بدیع الزمان چقدر میگیری که اینقدر توی خبرآنلاین به این و اون می پری و این همه به هموطن هات توهین میکنی؟
    • بدیع الزمان A1 ۱۹:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
      اول مودب باش ...به کی توهین کردم ؟ اگر منطق دارید جواب بدید ....بار بعد با ادبیات خودت جوابت میدم......
    • ایلیا GB ۱۹:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
      خیلی جالبه همه نظراتش هم درج میشه ولی من باید التماس کنم تا خبرآنلاین درج کنه
    • جیم جارموش A1 ۲۱:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
      290 8
      جناب بدیع الزمان دنبال جواب منطقی هستی ؟ بفرما اینم جواب : به شما و امثال شما هیچ ارتباطی نداره مردم چه کار میکنند . شما و همفکران شما به هیچ وجه حق دخالت در زندگی مردم را ندارید.اگر در طرز فکر و منطق شما کاری بد به نظر میرسد خیلی ساده میتونید انجامش ندید حق فضولی در کار بقیه رو هم تدارید. امیدوارم در حد درکت منطقی شما صحبت کرده باشم
    • رکسانا IR ۲۱:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
      بدیع الزمان، مگه شما کار و زندگی نداری که همش داری با این و اون دعوا میکنی؟ تو یکی از کامنتهات لیلا حاتمی رو متهم به استفاده از بیت المال کرده بودی، حالا خودت هم که داری از امکانات خوابگاه البته طبق گفته خودت و دانشگاه استفاده میکنی؟ پس اول یک سوزن به خودت بزن بعد یک جووالدوز به دیگرون. بعدشم من برام سئواله که تو این همه کینه و تنفر نسبت به لیلا حاتمی رو برای چی از خودت نشون میدی؟ بنده خدا مگه چکارت کرده؟ اصلا این همه کینه و تنفر حسادت از کجا سرچشمه میگیره؟
    • الیمی A1 ۰۳:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
      319 7
      آقای بدیع الزمان ،،، منطق شما بی منطقی است... نگو منطق که نزدیک است آسمان شکافته شود...
    • هومن IR ۲۲:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۲
      0 0
      اگر جواب میخوای اول یه نگاه به تعداد منفی و مثبت ها بنداز بعد برو نظرات اونایی که مثبتاشون بیشتره رو بخون
  • آلفردو US ۱۹:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
    اینها همش بهانه ای بیش نیست. شما نگاهی به ادبیات و نوع برخورد افرادی مثل بدیع الزمان بیندازید خیلی چیزها دستتون میاد. اینها همش برنامه ریزی شده ست به خدا. اون از ماجرای اسکار و رفتارهای ناپسندی که با اصغر فرهادی شد و این هم از لیلا حاتمی. به هرحال لیلا حاتمی عزیز این رو بدون که ما شما رو دوست داریم و به شما و به خانواده ی هنرمندتون افتخار می کنیم.
    • سارا A1 ۱۹:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
      97 8
      کاملا موافقم آلفردوی عزیز
    • بدیع الزمان A1 ۱۹:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
      از پرچم و اسمت مشخصه چه جوری هستی....کاسه لیسی غرب هنر نیست.....همیشه در توهم هستید کدام برنامه ریزی ؟؟....من الان در خوابگاه هستم حتی افتخار عضویت یک گروه مقدس در جمهوری اسلامی ندارم....
    • سمانه A1 ۲۰:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
      آلفردوی عزیز اهمیتی ندارد ما اصغرفرهادی و لیلا حاتمی را دوست داریم و همیشه پشتشان خواهیم ماند.
    • دانشجوی کارشناسی سابق IR ۲۳:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
      135 2
      اخه جناب بدیع الزمان با عنوان دانشجو خدا وکیلی جان مادرت حالا جدای این مسایل آخه عزیزم ناسلامتی به گفته خودت دانشجویی چه جور وقت می کنی تمام کامنت ها رو بخونی وبراشون جواب بذاری اون هم اخر ترم که دانشجوها وقت غذا خوردن رو هم ندارند ؟عزیز دل یا علامه دهری که نباید توی این عوالم باشی یا دانشجو نیستی که خودت ادعا داری که هستی ویا و یا همین طوری کتره ای عنوان دانشجو رو داری وهمین طوری هم هر ترم قبولی رو کارنامه ات می خوره تنها با نشان دادن یک کارت ،نگو که نیست ،بارها از زبان استاد ها شنیدم که نفرین بقیه دانشجو ها و اساتید مظلوم رو هر ترم بدنبال داری .خواهشا لطف کن و به این خواهر محجبه خودت پاسخ بده .ممنون از پاسخ واقعیت .
  • پیراسته فر A1 ۱۹:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
    42 11
    ماهم خانم حاتمی را خیلی مقصرنمیدانیم،اودیده بود که رئیس جمهورکشور مادرچاوز را "بدون منظور"درآغوش میگیرد که تسلایش دهد ودیگر فیلم دست بوسی احمدی نژاد به خانم معلمش را دیده بوده،خیال کرده بوده که اینگونه ابراز احساسات بی اشکال است.
  • من EU ۱۹:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
    خدا را شکر من هم دلواپسم ولی می شود با یک نامه ساده دلواپسی ها را تبدیل به دوستی کرد درست است که شما هنرمندان بیشتر از ما مردم عادی در معرض محرومیت هستید ولی بدانید که با رعایت این تقوا اجری بزرگ تر نزد خدا دارید کلام اخر لیلا برگرد ایران و برای چشمان زخمی ملت ایران ایه امن یجیب بخوان درود بر شرف و غیرتت
  • محمد A1 ۱۹:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
    59 10
    درود بر خانم حاتمی . نیازی به عذر خواهی نیست . مشگل آنجاست که منتقدین خود را قدیس می بینند و با عینک شیشه دودی همه چیز را سیاه مشاهده می کنند .
  • ميثم A1 ۱۹:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
    55 4
    چرا بعضيا جاي خدا تصميم ميگيرن اين خانم اگر اشتباه كرده خودش بايد جواب خدا رو بده شماها هم نميخوايد جاي اون تو قبر بخوابيد
  • بانوی مردادی EU ۱۹:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
    44 4
    نباید همچین موضوعی رو اینقدم گنده کنن
  • فامیل دور IR ۱۹:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
    35 3
    چی شده..
    • بی نام IR ۱۰:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
      3 0
      از جیگر بپرس.
  • خضیراوی IR ۱۹:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
    40 6
    حساب و کتاب این اتفاق با خداست و رافت او و همه رو به نیتشون بازخواست می کنه.فاصله سنی این دو رو لحاظ کنید بعد کلی سوژه درست کنید .ملیت و اعتقادات یه سرزمین با این کار به هیچ وجه پایمال نمی شه فقط کوته نظران هستند که برای مهجور نماندن دم از حیثیت می زنند و تخریب می کنند.
  • بی نام A1 ۱۹:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
    54 6
    من متعجبم این اقایان به اصطلاح اصولی نظرات کامنتها را نمیبینند که خودشان را همه ملت میبینند خوب است که نظرات منفی به اینها چندین برابر است اگر نه چه بر سر ما می اوردند؟؟؟
  • سعید A1 ۱۹:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
    11 27
    بابا مثل اینکه همه فیلمو دیدن غیر من
  • امیر IR ۱۹:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
    19 53
    امام باقر ع : پشیمانی از گناه برای توبه کفایت می کند.
    • بی نام IR ۲۰:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
      60 8
      امیر جان کدام گناه ، عملی که در آن نیت خاصی وجود ندارد نه گناهش محاسبه میشود و نه ثوابش ، ضمنا گناه خوردن مال مردم است که فعلا رواج دارد.
  • علی A1 ۱۹:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
    76 7
    جالبه تا این لحظه 78 تا کامنت در مورد این خبر چاپ شده که 9 تاش مال یه نفره اونم به سرعت ؛طوری که طرف با خیال راحت از درج کامنتاش با دیگران درگیر هم میشه.بعد همین کامنت من عمرا قبل از 24 ساعت تایید بشه الان ساعت 12 شبه....به هر حال هر جایی سلیقه وجود داره خصوصا در مورد درج کامنت های خبر........به ویراستار خبر بابت حمایت قاطع از دلواپس دانشجوی ابته همبشه فعال خسته نباشید میگویم و البته از تفکرات متحجرانه بعضی ها تاسفی عمیق میخورم....خدا شفا بده....
    • بی نام A1 ۱۹:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
      6 41
      فکر کنم زود قضاوت کردی
  • بهداد A1 ۱۹:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
    118 5
    نمیدونم این بدیع الزمان و امیرتبریز اوغلی کین که 24 ساعت تو خبرانلاین نظر میذارن و بدجوری دلوابسن
    • ناصر میرزاخانی A1 ۲۰:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
      92 14
      یک مشت بیکارالدوله که لابد پول میگیرن کامنت بذارن
    • بی نام IR ۲۰:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
      74 3
      حالا آروم تر امیر تبریز اوغلو خوابه .
  • محمد IR ۱۹:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
    58 5
    درود بر خانم حاتمي عزيز
  • بی نام RO ۱۹:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
    50 7
    شما را ملت ایران بخاطر همه متانت و بزرگواریهایت دوست دارند....
  • کامران A1 ۱۹:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
    64 6
    اقای بدیع الزمان شما قیم مردم ویا نماینده ی مردم نیستی.بنابراین از جایگاه فردیت خودت سخنرانی کن ونه افکار عمومی.
  • امیر IR ۱۹:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
    57 6
    خانوم حاتمی بانوی دوست داشتنی سینمای ایران است و خواهد بود چه عزیزان بخواهند چه نخواهند.
  • س.س.م IR ۱۹:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
    باید دید دین بین نامحرم 90 ساله با نامرم 19 ساله فرقی قائل شده یا نه. مبنا دین است نه ادب شما یا تربیت پدرتان.
  • بی نام EU ۱۹:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
    اینا رو اگه آزاد بذارن کارهای بدتر از اینم خیلی راحت میکنند. طرف فکر نمیکرده موضوع رسانه ای بشه ، درود بر مرد شجاع سینمای ایران استاد فرج ا... سلحشور.
  • مهراد IR ۱۹:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
    38 5
    آقا من واسه بدیع الزمان منفی میدم ولی اشتباهی به مثبتا اضافه می شه....
  • بهداد A1 ۱۹:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
    51 7
    باوقارترین و باشخصیت ترین بازیگر ایرانی همین لیلا حاتمیه. الحق که دختر همون بدره. اونا که دلوابسن بازیگرای دیگه رو نمی بینن که جلو دوربین جانماز اب می کشن ولی تو خیابونای ایران با سابورت می چرخن؟ بانو حاتمی تو جشنواره کن که هیچ کس حجابی نداشت با حجاب کامل ظاهر شد. اگه کاری کرد به هیچ کسی جز خودش ربطی نداره و بهتره از هوچی گری و خاله زنک بازی دست برداریم. واقعا روبوسی یک بازیگر اونقدر مهمه که اینقدر تو سایت خبری بهش برداخته بشه؟
  • فرهنگ.ف IR ۱۹:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
    44 4
    لیلای عزیزِ سینمای ایران، درود بر تو. هرکسی از ظن خود شد یار من... آنان چون خود بیمارند تو را ماخذه میکنند، متاسفانه کافران همه را به کیش خویش پندارند. برای ما تو بانوی بی بدیل هنر هفتم، لیلای سینمای ایرانی، پاینده و برقرار باشی
  • عادل A1 ۱۹:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
    41 8
    ليلا حاتمي ، بانوي بي همتاي سينماي ايران. اينقدر راحت محكومش نكنيد شما كه تو اون موقعيت نبودين ، مهم اينه كه بين اون همه خارجي سنگيني و وقار زن ايراني و حفظ كرده . ليلا جان يه دونه اي.
  • خ. ایرانی IR ۱۹:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
    45 6
    خوبه خدا هم گفته لا اکراه فی الدین .. والا انگار ی عده از حسودی اینکه همین امکاناتو ندارن به دیگران توهین میکنن .. شماهایی که کاسه داغ تر از اش هستید .. مواظب دین داری خودتون باشید چشمان و نفس ضعیف خود را تذکیه دهید به دیگران کار نداشته باشید.. باشد خدا هدایتتان کن . خداییش اینکی رو چاپ کن .
  • ناشناس IR ۲۰:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
    38 10
    افرین لیلا
  • بی نام IR ۲۰:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
    139 8
    واعظان کاین جلوه در محراب و منبر می‌کنند چون به خلوت می‌روند آن کار دیگر می‌کنند ؛ این جور چیزا حریم مافوق خصوصی افراده ، به وزیر و وکیل چه ارتباطی داره که رفتار خصوصی افراد به چه صورته ، نهایتا به همسرش ریط داره اینجور چیزا
  • بی نام IR ۲۰:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
    47 7
    خجالت بکشید 90 سال سن داشته انقدر حرف و حدیث ... از همه ی شما که جنجال به پا کردید متنفرم
  • مهدی A1 ۲۰:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
    59 6
    بدیع الزمان، انقدر ننال، همه فهمیدن تو هم فعالی تو این قضیه
  • بی نام EU ۲۰:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
    46 5
    لیلا حاتمی دوست داریم
  • بی نام A1 ۲۰:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
    47 5
    کاری به این حرفا ندارم ولی بدیع الزمان کار کامنت گذاشتن الان ساعتی چنده میخوام نرخ بیاد دستم ببینم می صرفه یا نه به عنوان کار پاره وقت آخه دخل و خرجم به هم نمیرسه
  • محسن IR ۲۰:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
    58 4
    اگه سه هزار میلیارد دزدیده بودی اینقدر ماخذه نمیشدی حالا باید نسبت به مسایل کاملا شخصی جواب یه عده داغ تر از اش رو بدی
  • آرش A1 ۲۰:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
    57 4
    بابا شوهر طرف اینقدر شاکی نشده که بعضی از آقایون شدن...........
  • بی نام. IR ۲۰:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
    47 7
    همه مشکلات حل شده از بیکاری زیاده.جای پدربزرگشه.رفتار مردای ایرانی اینقدر زیر ذره بین نمی برن بیچاره زنها.واقعا آدم متاسف می شه.ر
  • مسعود A1 ۲۰:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
    18 3
    هیچکس در این دنیا بی عیب و اشکال نیست.ضمن اینکه هر کشور و هر مکانی قوانین خاص خودش را دارد و اگر هم قرار باشد فرد یا افرادی به این حرکت لیلا حاتمی اعتراض بکنند و تعصب نشان بدهند اولویت اصلی با خانواده و خویشاوندان نزدیک ایشان است نه کسانی که تفکرات حزبی و جناحی دارند.چون اگر بخواهد به همین منوال پیش برود که هر کس قواعد و اصول اعتقادی شخصی و جناحی اش را در مورد رفتار و کردار هموطنانش به کار ببرد که دیگر سنگ روی سنگ بند نمیشود.وانگهی کشور ما الان با مشکلات و مسائل عدیده و عمیق تری نسبت به این جور پیش آمدها دست و پنجه نرم میکند و از قدیم هم گفته اند به فکر نان باش که خربزه آب است....
  • بی نام IR ۲۰:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
    با ابراز پشیمانی شما حالا این مورد رو ما نادیده میگیرم امیدواریم که چنین اتفاقاتی دیگه تکرار نشه
    • بی نام A1 ۰۵:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
      19 5
      بابا دمت گرم،خیلی بزرگواری کردی،از قدیم گفته اند بخشش از بزرگترهاست ولی نگفنی جنابعالی کی باشی که بخوای خانم حاتمی را ببخشی؟
  • ایرانی A1 ۲۰:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
    19 1
    به اعتقاد من ما در جایگاهی نیستیم که بتونیم همچین کاری رو نهی کنیم چون در ایران نبوده این کار و کار زشتیم انجام نداده و همه کسانی که تو این چند روزه به ایشون حمله کردن از نشان دادن ایرانی به این شکل حراس دارند و همیشه به دنبال اینن که ایرانی رو فردی خشکه مزهبی و افراطی به جهان معرفی کنند و نمیتونن قبول کنند که زیبایی و فرهنگ ایرانی در خون مردم ایران نقش بسته. ما باید افتخار کنیم به خانوم حاتمی ولی افسوس
  • علی آذریان دانشجوی دانشگاه صنعت نفت A1 ۲۱:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
    24 4
    خانوم حاتمی کیا من به سخصه به شما افتخار میکنم و مطمئن هستم همه مردم به شما افتخار میکنند و آرزو میکنم ای کاش شرایط کشورم طوری بود که اجازه پیشرفت بیشتر رو به شما میداد
  • امیر A1 ۲۱:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
    25 2
    کامنت ها و رای های افراد به این کامنت ها نشون میده که اکثرا میدونن این کار عمل زشتی نبوده.
  • ش ۲۱:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
    18 4
    لازم نبود اينقدر قضيه رو بزرگش كنن!!!
  • بی نام A1 ۲۱:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
    27 3
    والا سر ما را با این جور چیزا مشغول می کنن تا اتفاق ها و اختلاس ها کاری نداشته باشیم.
  • دقت US ۲۱:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
    21 2
    بابا چرا دقت نمیکنید عذرخواهی با اظهار تاسف فرق داره. اصلا کاری نکرده که عذرخواهی کنه با این حال این قدر بزرگواره که اگر کسی ناراحت شده اظهار تاسف میکنه....دمش گرم
  • بدون نام IR ۲۱:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
    24 4
    زنده باد لیلا حاتمی عزیز
  • بهنام بهرامی IR ۲۱:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
    23 2
    افرادی مثل بدیع الزمان که میفرمایند از خوابگاه دانشجویی که البته در ایام امتحانات هم هستند و صد البته و قاعدتاً وقت سر خاراندن نباید داشته باشند با جدیت تمام ، تمامی خبرهایی رو که امکان اظهار « دلواپسی » داشته باشند رو دنبال میکنند و چه جالب که بــی محابا به عالم و آدم می تازند صرفاً جهت اطلاع بدیع الزمان و امثال ایشون میگم که مثبت و منفی ها به خوبی نشون دهنده ی سطح رضایت و نارضایتی کاربران از کامنتهاست . ای کاش خانم حاتمی قدری ملاحضه میکرد و در جهت دلجویی صحبتی نمیکرد چون افرادی که ایشون رو در تمامی این سالها شناختن و خانواده شون رو میشناسن به خوبی میدونن که چه شخصیتی دارن و این عذرخواهی و دلجویی فقط باعث شده « روووووووی » بعضی « دلواپسها » تا کره ی مریخ بالا بره و عقده گشایی کنن
  • کبوتر US ۲۱:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
    16 3
    بابادیگه ول کنین........
  • محمدرضا A1 ۲۲:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
    16 1
    سر درد گرقتم به خدا.
  • بی نام A1 ۲۳:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
    26 4
    شهامت میخواهد معذرت کردن از مردم... لیلا حاتمی شهامتش رو داشت و ثابت کرد از جنس همین مردمه
  • ناشناس تازه ه دوران رسیده IR ۲۳:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
    23 6
    به امید روزی که مردم کشور و رسانه ها بیشتر به حق الناس توجه داشته باشند نظیر اختلاس های وسیع و ...، نه حق النفس افراد. به نظر من این مساله شخصی ایشون بوده و دلیلی نداشته بیاد واسش عذرخواهی بکنه. به علاوه از نظر من و خیلی های دیگه، خیلی هم کار خوبی کرده. به هیچ کس هم مربوط نیست.
  • مسعود IR ۰۱:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    22 2
    سلام دوستان سوابق بانو حاتمی معرف شخصیت ایشان هستند در طول این سالها موردی مغایر با شرع و عرف از ایشان به یاد دارید؟ منصفانه قضاوت نماییم
  • سعيد IR ۰۲:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    36 3
    چه جالب ...نظرات بديع الزمان همش درج ميشه و نظرات من يك ساله كه درج نميشه ، درود بر تمام زنان پاك سرزمينم ... درود بر شرفت بانو حاتمي
  • بی نام US ۰۲:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    22 2
    لیلای عزیز از تو بابت بزرگی و فهم و کمالت که زمینه ارثی در خانواده ات دارد ممنونیم. نیازی به عذرخواهی نبود. آدم باید دلش صاف باشه که دل پاک تو هست و اینو همه میدونن. عذرخواهی مال کساییه که معنی عذرخواهیو بدونن
  • امیر IR ۰۳:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    24 3
    """"اینا رو اگه آزاد بذارن کارهای بدتر از اینم خیلی راحت میکنند"""" آقای بی نام شما رو هم اگر آزاد بگذارند هر تهمت و افترایی را به مردم میزنی شما که ادعای مسلمانی داری از خدا نمیترسی که اینقدر بی مهابا به یک زن مسلمان تهمت میزنی ؟ بهتر است به جای نشستن پای کامپیوتر یه کم سیرهء پیغمبر و امامانتو مطالعه کنی و یاد بگیری که با حیثیت مردم بازی نکنی
  • بی نام KR ۰۳:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    18 2
    بابا کی گفته لیلای سینمای ایران نماینده یک عده خاصیه؟
  • احمد A1 ۰۳:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    27 5
    به نظر من استدلال خانم حاتمی منطقی بود .
  • بی نام IR ۰۳:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    22 3
    درود بر لیلای سینمای ایران . ادب و شخصیت و مرام ایشون چیزی نیست که با مواردی از این دست دچار خدشه بشه .
  • بی نام A1 ۰۳:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    23 3
    افتخار میکنم که چنین بانوی با شخصیتی نماینده ایران در سینمای جهان است.
  • طاها A1 ۰۳:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    22 3
    لیلا حاتمی یکی از بهترین بانوان ایرانی.فراموش نکنید انسان جایزالخطاست.هرچند به نظر من این کار ایشون به زندگی شخصی خودشون ربط داره آقایون و خانمهایی که غیرتشون به درد اومده توی موارد مشابه کجا تشریف داشتن؟
  • سكوت IR ۰۳:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    36 3
    آقاي بديع الزمان عزيز اين مردمي كه شما از جانبشون اظهار نظر ميفرماييد در تعداد موافقين و مخالفين با نظرتون مشخصه كه چند نفرن. خواهشاً شما و دوستان شما كه ادعاي دلسوزي دين رو داريد سعي كنيد به تناسب اتفاقات افتاده واكنش نشان دهيد. با اين حرفها چهره انسانهاي ديندار رو زشت نكنيد و مفهوم دين و ديانت رو زير سوال نبريد. من هم در فضاي دانشجويي بوده ام كمي بگذاريد آتش درونتان خاموش شود بعد صحبت بفرماييد. اگر دين شما با اين كار به خطر مي افتد مشكل از ايمان شماست ما كه ذره اي لرزش در انسانيت و مهرورزي و خدادوستي خود احساس نكرديم.
  • بی نام IR ۰۴:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    16 2
    دوستانی که احساس می‌کنند باید پنج هزار تا پنج میلیون بار به خانم حاتمی یادآوری کنند که مرتکب اشتباه یا گناه شده است خودشان را جای او بگذارند و ببینند که چه احساسی به شما دست خواهد داد که با هر روشی و هر مرامی شما را این‌گونه سرزنش کنند. آری؛ اگر شخص، فهمیده باشد همان یک نصیحت در او اثر خواهد کرد و حالا هم دیدید که خودش می‌گوید منظوری نداشته است.
  • علی A1 ۰۴:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    11 99
    خانم بزرگوار توی فیلمی که از اون لحظه پخش شده ابتدا شما دست جلو بردید و آقای ژاکوب ابتدا تعجب کرد بعدشم که....
    • بی نام A1 ۰۴:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
      11 63
      جو اونجا گرفته بودتش. متاسفم واسش قبلا خیلی خوشم میومد ازش اینم اینجوری ادامه بده به جرگه گلشیفه می پیونده... اصلا منطقی نیست توجیحش
    • مهران A1 ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
      17 5
      تو اول برو طرز نوشتن توجیه رو یاد بگیر. بعد 10 دفعه از روش بنویس. بعد بیا اینجا اظهار فضل کن
  • بی نام A1 ۰۴:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    39 17
    به بدیع الزمان حامی مسعود صفایی : آقا یا خانم محترم شما اصل دین را گم کرده اید . تمام امر ها و نهی ها دین جهت تربیت اخلاقی انسانها داده شده . دزدی یک گناه است اما وقتی کسی گرسنه است اجازه دزدی برای سیر شدن شکمش دارد . گوشت مردار حرام است اما نه برای کسی که دارد از گرسنگی جان میدهد. و ...... در اینجا مصاحفه خانم لیلا حاتمی با یک پیرمرد کهنسال معذوریت اخلاقی بوده و قصد لذت جویی در آن نبوده پس نیاز به اینهمه موشکافی ندارد . لطفا به دنبال اصل دین باشید . دست از فرعیات ساختگی بردارید.
  • مصطفی A1 ۰۴:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    21 4
    از ایشان به خاطر تواضعی که داشتند و نام زن ایرانی را سر بلند کردند بدور از تعصبات کورکورانه تشکر می کنم دورد بر شجاعت ایشان
  • بی نام A1 ۰۴:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    21 3
    خانم حاتمي هميشه اينگونه آدمها در طول تاريخ ما بوده اند و اينها از نسل همان اهالي صفين هستند پس اصلا توجهي به اين عوام نکنيد باعث افتخار ايران هستيد
  • بی نام EU ۰۴:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    12 72
    خانم حاتمی ترویج 2 رویی کردید.این عمل قشنگ نیست.سکوت بهتر بود
  • مجتبی A1 ۰۴:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    11 86
    واقعا برای خودم متاسفم که یه روزی خانم لیلا حاتمی را یکی از بهترین هنر پیشه های زن میدانستم ،ایشان طوری رفتار کردنند که گویی مثل هنر پیشه ای امروزی هستند که زود جو گیر میشند و خودشون رو گم کردنن و تا به جایی میرسند اخلاق و ....رو نادیده می گیرند،ایشان باید میدانستند اگه به جایی رسیدنند بخاطر همین مردمی بوده که پایبند اخلاق و رفتار .....بودنند که الان ایشان خیلی ساده نادیده گرفتند و از همه بدتر آن را خیلی خیلی راحت توجیح میکنند
    • کوروش A1 ۰۷:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
      20 4
      با شما موافقم،من هم واسه شما متاسفم
  • بی نام IR ۰۵:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    23 3
    خانوم حاتمی ما از شما حمایت میکنیم راستش موج بی عدالتی و جرم تراشی در کشور روز به روز زیاد میشه
  • م A1 ۰۵:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    12 5
    آقاي سلطان محمود با مادر و دختر چاوز روبوسي كرد چه شد دارش زدن تاز ريس جمهور هم بود مگر ليلا حاتمي جهت خداي ناكرده هوس با ايشان روبوسي كرد . چرا خودمان نمي بينيم كه چه مي كنيم.
  • بی نام IR ۰۵:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    15 3
    باید از جامعه ای که لیلا حاتمی را بابت این اتفاق مجبور به عذرخواهی می کند اما از کنار اتفاقات وحشتناک هر روزه به راحتی می گذرد ترسید.
  • بی نام IR ۰۵:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    13 2
    خبر چرا همه کامنتای بدیع چاپ میشه؟ واقعا لزومی داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • منتقد IR ۰۵:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    13 2
    توي اين مملكت اينقدر مشكل داريم كه اين جور چيزا پيشش هيچه . از افراطيون محترم خواهش ميكنم : لطفا" بسه ديگه ...
  • کاتب IR ۰۵:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    15 7
    من اخساس میکنم بدیع الزمان {نمیدانم اقای/خانم}خیلی دوست داردمورد توجه قرار بگیرد حالا فرقی هم نمیکند در جهت مثبت باشد یا منفی چون این همه توضیحات دیگران برایش اهمیتی ندارد او به اصل موضوع کاری ندارد برایش تعداد رای مهم است باز هم فرقی ندارد که منفی باشد لیلا حاتمی سالهاست که بانوی نجیب سینمای ایران است ولی خب معصوم هم نیست انسان است وخطای او قابل بخشش.
  • بی نام US ۰۶:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    13 6
    لیلای عزیز و دوست داشتنی و محبوب دل مردم عذرخواهی برای چی؟ البته میدونیم که شخصیت و ادب خانوادگی تو بزرگ بانو اینه اما اینجا نباید اینجور باشی. اینجا همه هزارتا کار میکنن بعد با پررویی یه چیزیم طلبکار میشن. البته این شامل حال یه عده خاص میشه که ادعاشون زیاده
  • بی نام EU ۰۷:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    13 7
    هفت شهر عشق را عطار گشت ما هنوز اندر خم یک کوچه ایم. قرن بیست یکم است. ما کجاییم و دنیا کجاست. پرداختن به یک مسئله کاملا شخصی و پیش پا افتاده. وافعا که. در ضمن افرادی که دلواپس دین و اعتقادات ملت ایران هستند و در این راه انواع واقسام جانفشانی های خود جوش میکنند قبلا کجا بودند که به بدعت گذاران این مقولات اعتراض کنند؟
  • بی نام IR ۰۷:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    10 1
    پیش میاد دیگه
  • يك ايراني A1 ۰۷:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    11 28
    سلام حالا اينكه ىر شرايطی مجبور شده درست، اولا نمی‌تونست یک دستکش بپوشه تازه چه مجبوری، می‌تونست مصافحه نکنه، هیچ اشکالی هم نداشت دوم اینکه دیگه لباسهاش رو که مجبور نبود اونطوری بپوشه، خداییش تو ایران هم می‌تونه اینطوری بگرده، واقعا اینطور پوشش در شأن یک زن ایرانی است ؟ من لیلا حاتمی رو خیلی قبولش داشتم ولی با این پوششهای چند سال اخیرش یخورده دلچرکینم در مورد احمدی نژاد هم یکم تحقیق بیشتر کنید اون عکس و روبوسی که مدتهاست مشخص شده ساختگی بوده، من خودم گرافیستم و کاملا متوجه ساختگی بودن شدم
    • بی نام IR ۱۱:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
      17 2
      گرافیست جان اون جلو هستی یه بوق بزن
  • من A1 ۰۷:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    9 36
    هیچگاه متعصب نبودم.اما کارشون درست نبوده.چون فرزند آقای حاتمی هستند قرار نیست دست به هر کاری بزنند. درسته هر کسیو تو قبر خودش میذارن اما آدم های مشهور باید خیلی بیش تر از اینها مواظب رفتارشون باشن چون الگوی خیلی از افراد هستن و این الگو بودن کارشونو سخت تر میکنه. بیاید کمی هم به فکر این نسل و نسل فردا باشیم. همیشه از همین مسائل جزییه که خیلی چیزا ویران میشه. کاش کمی به خودمون بیاییم و این نظر صرفا برای حرکت خانم حاتمی نبود.موفق باشید دوستان
  • alipour RO ۰۸:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    15 2
    خانم حاتمی ما به شما اطمینان داریم و شما را صاحب برحق زندگی و رفتار خود میدانیم و ضمنا شما یادگار یکی از بهترین و مفید ترین فرزندان این میهن هستید. امیدوارم همیشه سلامت و سربلند باشید
  • مریم IR ۰۸:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    15 3
    سلام. هنرمند عزیزمان چه زیبا سخن گفتی. پایدار باشی و سرافراز.
  • بی نام A1 ۱۰:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    15 2
    اقا خارج از ایران که مجبور نیس قوانین ایرانو رعایت کنه قانون در محدوده ی جغرافیایی ایران فقط میتونه الزام اور باشه و خارج ازون به هیچ کسی مربوط نیست
  • ناصر IR ۱۰:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    9 24
    کار خانم حاتمی خوب نبود و به هیمن خاطر هم عذرخواهی کرده ولی بعضیها واقعا شورشو در میارند و خیال میکنند باید بخاطر این کار اعدام بشه. بهتره یک نظری هم به اشتباهات خودمون بندازیم. اساسا پرداختن بیش از اندازه به این اتفاق جای تاسف داره
  • بی نام IR ۱۰:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    2 31
    خانم حاتمی خودتون را با کسی مقایسه نکنید اون هم پدرتون که شخصیت خوبی بود وذهن ها بقی خواهد ماند
  • آنیل A1 ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    12 2
    من معتقدبه مسائل دینی ام و اگر خودم درهمچین موقعیتی باشم اینکارو انجام نمیدم اما به این هم معتقدم که ازاعماق قلوب و نیات ما کسی جزخودمون وخدا مطلع نیست.پس بجای اینکه دیگران رو قضاوت کنیم ونظرات رنگارنگ در موردشون اظهار کنیم به فکراعمال خودمون باشیم چون هیچکدوم نمیدونیم که اعمال ما نزد خدا مقبولتره یالیلا حاتمی یا... یا...
  • رضا IR ۱۲:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    9 34
    بگم ؟ بگم ؟ بگم ؟ عکست رو بیارم که شما دست دراز کردی ؟
  • رهگذر IR ۱۵:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    9 3
    واقعا اگرشما آنجابوديد چه ميكرديد ؟همين كه شمارانبردند ودعوت كردن زياده ميگويد
  • بی نام A1 ۰۷:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
    11 2
    به شخصه نه کار آقای احمدی نژاد رو بد می دونم نه کار خانم حاتمی رو چون با نظر بد نبوده. شاید تحت تاثیر شرایط بوده. ما که خدا نیستیم قضاوت می کنیم
  • سینا A1 ۱۰:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
    4 15
    خدا شانس بده یه فیلم ضد ایرانی بازی کرد افتخاراتش تا الان ادامه داره
    • مهسا A1 ۱۵:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
      8 0
      فیلم ضد ایرانی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • بی نام A1 ۲۰:۵۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۲
    0 0
    عالی