انفجار شدید در یک کارگاه بسته بندی نمک و خشکبار، منجر به گرفتار شدن 10 کارگر و مصدومیت سه نفر دیگر شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آتش نشانی، در پی تماس شهروندان با سامانه 125 مبنی بر وقوع حادثه انفجار، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه های 59، 16 و گروه امداد و نجات 7 را در ساعت 7:35 دقیقه صبح امروز سه شنبه به محل حادثه در جاده قدیم کرج، بلوار خلیج فارس، بلوار شقایق اعزام کرد.

قدیر کارگری، معاون عملیات منطقه چهار سازمان آتش‌نشانی تهران درباره این حادثه گفت: در یک کارگاه که در زمینه بسته بندی نمک و خشکبار فعالیت می کند انفجار شدیدی رخ داد به طوری که بخشی از کارگاه و قسمت اداری آن تخریب شد.
وی افزود: به دنبال این حادثه تعدادی از کارگران این کارگاه براثر موج انفجار و تاب برداشتن چهارچوب در و پنجره ها و باز نشدن آنها در داخل اتاق ها گرفتار شدند که آتش نشانان پس از ایمن سازی محل حادثه، همه این افراد شامل 10 مرد را که هیچ گونه آسیبی ندیده بودند به سلامت خارج کردند.
کارگری در ادامه گفت: بر اثر این انفجار یک مرد دچار سوختگی شد و همچنین دو زن به علت ترس و وحشت، شوک زده شدند که این افراد سریعا تحویل عوامل اورژانس شدند.
معاون عملیات منطقه 4 آتش نشانی با اشاره به این که علت بروز این حادثه توسط کارشناسان آتش نشانی این منطقه درحال بررسی است، خاطر نشان کرد: این انفجار، آتش سوزی در پی نداشت.
17282

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 356023

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =