۰ نفر
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۴
اولین آنونس فیلم جدید کریستوفر نولان

شرکت برادران وارنر اولین آنونس کامل فیلم علمی تخیلی «بین ستاره‌ای» را منتشر کرد.


به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، آنونس فیلم جدید کریستوفر نولان جمعه پیش از نمایش فیلم «گودزیلا» در سینماهای آمریکا پخش و همزمان در اینترنت منتشر شد.

در حالی که اولین تیزر «بین ستاره‌ای» (Interstellar) خیلی مبهم بود، آنونس جدید تصویری روشن‌تر از وقایع فیلم ارائه می‌دهد.

داستان درباره گروهی جهانگرد است که در سفری بین ستاره‌ای از یک کرم‌چاله تازه کشف‌شده برای گذر از محدودیت‌های انسان‌ها در سفر فضایی و فتح مسافت‌های دور و فراتر از درک علمی استفاده می‌کنند. متیو ماکاناهی نقش یک مهندس به نام کوپر را بازی می‌کند که با این گروه همراه است.

در آنونس «بین ستاره‌ای» چند بار به «قانون مورفی» اشاره می‌شود که برابر با آن «اگر قرار باشد چیزی خراب شود، می‌شود». آنونس فیلم مملو از تصاویر زیباست، از همه زیباتر زمانی که تیم کوپر راهی فضا می‌شوند. هانس زیمر هم با یک موسیقی تقریبا حماسی بازگشته است.

آن هاتاوی، جسیکا چاستین، کیسی افلک، مایکل کین، دیوید اویلوو، وس بنتلی، جان لیتگو، الن برستین، تافر گریس، مکنزی فوی، بیل اروین و مت دیمن دیگر بازیگران «بین ستاره‌ای» (Interstellar) هستند.

فیلمنامه «بین ستاره‌ای» بر نظریه «کرم‌چاله» متمرکز است. کرم‌چاله در فیزیک یک پل میان‌بر فرضی در فضا و زمان است، به طوری که مسافران در فضا می‌توانند برای سفر بین ابعاد از میان‌برها استفاده کنند.

این فیلم را استودیو پارامونت در آمریکای شمالی و استودیو برادران وارنر در سطح بین‌المللی توزیع می‌کند. کریستوفر نولان «بین ستاره‌ای» را با همکاری اما تامس و لیندا آبست تهیه کرده است.

فیلمنامه «بین ستاره‌ای» تلفیقی از یک ایده اولیه از کریستوفر نولان و فیلمنامه‌ای نوشته برادرش جاناتان نولان است.

«بین ستاره‌ای» 7 نوامبر (16 آبان) روی پرده سینماها می‌رود. این فیلم اولین تجربه کارگردانی نولان پس از «شوالیه تاریکی برمی‌خیزد» در سال 2012 است.

او که متولد لندن است، در سال 2002 برای فیلم «یادگاری» نامزد اسکار بهترین فیلمنامه غیراقتباسی شد و سال 2011 برای فیلم «تلقین/آغاز» نامزد جوایز اسکار بهترین فیلم و فیلمنامه غیراقتباسی بود.

«بی‌خوابی» و «پرستیژ»، «بتمن آغاز می‌کند» و «شوالیه تاریکی» از دیگر فیلم‌های نولان است.

5858

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 355371

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۹:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۶
    10 35
    اولا که قانون مورفی یک قانون کلیشه ای هست چون پدیده های احتمالی همواره احتمالی بین صفر و یک دارند و از قبل مشخص نیستند در ضمن ساختن فیلمهای اینچنینی توسط هالیوود که خودش یکی از بنگاههای پروپاگاندا و تئوری توطئه هست توهین به بشریت وعالمان هست
  • بی نام A1 ۲۱:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۶
    17 1
    عزیزم او فیلم نولان اسمش "یادگاری" نیست. اسمش memento هست که در لاتین یعنی "به یاد می آورم" و تو فارسی معمولاً میگن "یادآوری" یا "حافظه".
  • rational US ۲۲:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۶
    24 0
    بالاخره میشه منتظر یه فیلم درست حسابی موند.
  • بی نام A1 ۰۵:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۷
    44 0
    فیلم های کریستوفر نولان محشرهواقعا عالیه