۰ نفر
۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۰۴:۳۶

تیم ملی ایران با شکست کره شمالی در مسابقات مقدماتی المپیک 1972 راهی مونیخ شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛مسابقه رفت تیم ملی ایران و کره شمالی در اردیبهشت ماه 1351 در پیونگ یانگ برگزار شد و به تساوی بدون گل انجامید. مرحوم ناصر حجازی در این بازی با چند واکنش خوب مانع باز شدن دروازه تیم ملی شد.
این عکس مربوط  به همین بازی است؛ 42 سال پیش در چنین روزهایی. مرحوم پرویز دهداری سرمربی تیم ملی نفر دوم از سمت راست است و جواد قراب، مهدی مناجاتی، رضا وطن خواه، مرحوم صفر ایرانپاک، منصور رشیدی و کارو حق وردیان بازیکنان ذخیره تیم ملی هستند و مرحوم محمد رنجبر نیز دستیار دهداری نفر دوم از سمت چپ نشسته است. پس از این مسابقه تیم ملی راهی تایلند شد و در جام ملت های آسیا به مقام قهرمانی رسید. در همین مسابقات دهداری از تیم ملی کناره گیری کرد و رنجبر جای او را گرفت. پس از جام ملت های آسیا بازی برگشت ایران و کره شمالی در تهران به تساوی بدون گل انجامید و در نهایت بازی سوم در زمین بی طرف شهر روالپندی پاکستان برگزار شد و تیم ملی با دو گل پیروز و راهی المپیک 1972 مونیخ شد. 

تیم ملی ایرانتیم ملی ایران

251 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 355140

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی زاغی A1 ۱۹:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۵
    2 0
    خواهشا اطلاعات غلط ندهید این تصویر مربوط به پیکار ایران و کویت در بازی برگشت مقدماتی الپیک مونیخ 1972که دراتن برگزار شد ی باشد که دیماه1351در هوای سرد زمستان اتن انجام شد بازی با کره شمالی اردیبهشت همان سال در یک هوای بهاری انجام شد
    • بی نام A1 ۰۸:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۱
      0 0
      کاملا