۰ نفر
۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۵

ایسنا نوشت:

 

 حسین فرکی در نشست خبری پس از بازی تیمش با السد قطر اظهار کرد: ما بازی را به قانون فوتبال واگذار کردیم و این همان چیزی است که تیم حریف به دنبال آن بود.

وی ادامه داد: ما در دو بازی رفت و برگشت شایسته پیروزی بودیم اما به این صورت نشد. دو مساوی به دست آوردیم اما صعود نکردیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: عدم صعود ما به دلیل تجربه حریف، بازیکنان حرفه‌ای و بسیار گران تیم السد بود. هر کدام از بازیکنان این تیم قیمت آن معادل کل مبالغ قراردادهای بازیکنان ما است.

وی بیان کرد: ماکم‌تجربه و آماتور بودیم و به خاطر اشتباه خودمان، صعود نکردیم. بازیکنان ما خوب بودند، فرصت هم به دست آوردند اما قدر فرصت‌ها را ندانستند.

فرکی خاطرنشان کرد: ما دو گل خوردیم اما همه دیدند که آن‌ها را جبران کردیم ولی متاسفانه قانون گل در خانه حریف ما را حذف کرد. البته ناگفته نماند خودمان هم به تیم حریف کمک کردیم تا موفق شود.

وی بیان کرد: وقتی تماشاگر خودی بدون دلیل و بدون مقدمه وارد زمین می‌شود و بازی را متوقف می‌کند، آسیبش به ما می‌رسد که به همین صورت هم شد. ما در این بازی آنچه داشتیم رو کردیم و تیم من شایسته صعود بود.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: تیم جوان ما با حریف حرفه‌ای قابل مقایسه نیست و واقعیت را باید پذیرفت. همان طور که هیچ کس باورش نمی‌شد که فولاد به این مرحله برسد، همان طور هم مقابل السد شروع خوبی نداشتیم.

وی در ادامه در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره ماندنش در تیم فولاد خوزستان عنوان کرد: در مورد ماندنم در فولاد بعد جواب می‌دهم. به بازیکنانم گفتم بروید و خوب استراحت کنید و برای آینده فوتبال‌تان تصمیم بگیرید.

4141

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 355139

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 11
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • نیما IR ۱۹:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۴
    23 66
    آقای فرکی فکر کرده اینجا لیگ برتره که با پنالتی های باد آورده و کمک داور قهرمان آسیا شه.بچاپ لطفا خبر آنلاین عزیز
    • بی نام A1 ۰۶:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۶
      4 4
      دلبندم ایشون مربی فولادن . مربی استقلال نیست که. شما ایشون و تیمشون رو با یکی دیگه اشتباه گرفتی که کل یوم قهرمانیاشون حرف و حدیث داره
  • کامران IR ۲۱:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۴
    69 1
    بعلاوه تماشاگران خودی نیز با لیزر انداختن و سنگ پرانی اوضاع را خرابتر کردند. و گزارشگر تلویزیون نیز خود سانسوری کرد و یک کلمه هم از این حرکات زشت انتقاد نکرد
  • ساسان ۲۳:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۴
    26 45
    تو مربيه تيم ملي بشي فاتحه ي فوتبال ايران خوندست
  • بی نام A1 ۰۰:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۵
    98 1
    بیشتر نگران تیم ملی شدم با این دروازه بان هاش یکی از یکی بدتر
  • احسان IR ۰۲:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۵
    49 6
    جناب فرکی با تمام احترام به شما باید بگم که هم شما و هم تیمتون در این حذف مقصر هستید چرا که مصاحبه های قبل از بازی شما نشون میداد که حسابی مغرور شدید و حریفتونو دست کم گرفتید. بر خلاف بازی رفت در بازی دیشب تیم حریف بهتر از شما بازی کرد و حق تیم فولاد اصلا برد نبود. به هر حال اینم از کم تجربه بودنه امیدوارم این درسی بشه برای همه بازیکنان و مربیانمون که هیچوقت هیچ حریفی رو دست کم نگیرند
  • بی نام A1 ۰۳:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۵
    41 8
    قبلا در کامنت ها گفته بودم خیلی جو گیر نشوید برای قضاوت زود است
  • امین A1 ۰۴:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۵
    30 8
    آقای فرکی اگه شریفات از اول تو ترکیب بود فولاد نمیباخت.
  • عشقم دايي IR ۰۴:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۵
    28 12
    از اول بازيم بازيكنان فولاد با استرس و احساساتي بازي ميكردن و فقط ميخواستن خيلي زود به تيم حريف گل بزنن كه بازيكنان السد فقط با تجربه اي كه داشتن تونستن دو تا گل خوشگل به دروازه بدون دروازه بان فولاد زدن
  • بهزاد IR ۰۴:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۵
    29 17
    اون موقع که توی قطر مساوی کردید گفتید بازکنانی مثل رائول را در بازی محو کردیم و از این حرف ها. بابا از احساسات و این چیزها دست بردارید. پول حرفه ای می گیرید حرفه ای فکر کنید. اگر می بردید می گفتید طبق قانون فوتبال تیم مقابل باخت؟ می گفتید ما با بازی خوانی و محو رائول در زمین و ... تیم گرانقیمت رو بردیم. حالا امسال حال و روز استقلال و پرسپولیس نا جور بود و شما ناپلئونی قهرمان شدید به کنار.
  • بی نام A1 ۱۹:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۵
    6 0
    باسلام خدمت دوستان عزیز جناب آقای فرکی بنده شماروخیلی دوست دارم ولی اگرشماشریفات رو از اول بازی به طورثابت داخل میاوردین اینجوری نمیشد چون سمت چپ وراست تیم قوی میشد همه میگن فرکی با شریفات مشکل داره ولی من میگم حتما دلیل خاضی داشته که شریفات از اول بازی نکرده بعدش من فکرمیکنم فرکی کسی نیست که بخاطر مشکل شخصی خودش به بازیکنی بازی نده وبه ضررتیم کارکنه باتشکردربان