ایسنا نوشت:

فرمانده پلیس‌راه کشور گفت: تصادف اتوبوس اسکانیا با سمند و پراید در استان فارس چهار کشته و دو مجروح بر جا گذاشت.

سردار محمدرضا مهماندار  گفت: در ساعت 17:20 دیروز سه‌شنبه اتوبوس اسکانیا به دلیل انحراف به چپ با سمند و پراید تصادف می‌کند که در پی این حادثه چهار نفر کشته و دو نفر مجروح می‌شوند.

وی افزود: محل وقوع تصادف در محور گچساران کیلومتر 10 گزارش شده است.

وی به یک تصادف دیگر اشاره کرد و گفت: در استان خراسان شمالی محور لوجلی کیلومتر 18 حوالی ساعت 14:30 دیروز سه شنبه وانت مزدا به علت عدم توجه به جلو واژگون شد که در پی آن پنج نفر مجروح شدند.

 

23282

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 355013

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۸:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۴
    5 0
    از مسئولین خواهش میکنیم روی صلاحیت و سلامت رانندگان وسایل نقلیه بزرگ بخصوص اتوبوسهای مسافربری نظازت بیشتر و سختگیرانه تری داشته باشند. درحال حاضر برخی ازین رانندگان در لاین دوم اتوبانها سپر به سپر خودرو جلویی کرده و با چراغ بالا و بوقهای ممتد وحشتناک ماشینها را تار و مار میکنند.بی هیچ اعتنایی به اعتراضات مسافران لطفا رسیدگی کنید.
    • بی نام IR ۱۴:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۴
      1 0
      هم به «صلاحیت و سلامت "رانندگان" وسایل نقلیه بزرگ به خصوص اتوبوس های مسافربری» نظارت بیشتر و سختگیرانه تری داشته باشند و هم به «صلاحیت و سلامت "خود" وسایل نقلیه بزرگ به خصوص اتوبوس های مسافربری» نظارت بیشتر و سختگیرانه تری داشته باشند. هر دو با هم. یکی فایده ندارد.
  • بی نام IR ۰۹:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۴
    2 4
    برای این که پراید چهار تا چهار به مقصد آن دنیا می برد، اسکانیا چهل تا چهل تا. ضمنا پراید خودروی شخصی است و افراد حق انتخاب دارند که برای تهیه آن پول بدهند یا ندهند. ولی اسکانیا اتوبوس است و خودروی عمومی است. یک مسافر درون شهری یا برون شهری چندان حق انتخابی برای خودرویی که سوار می شود ندارد. فکر کنید برای شهر، تاریخ و ساعت ویژه ای باید حرکت کند و هیچ گزینه ای جز اتوبوس اسکانیا برای آن زمان و شهر نیست. یا 20 دقیقه و گاهی تا نیم ساعت معطل اتوبوس در ایستگاه مانده و حالا یک اسکانیا می آید. چه کار کند؟ سوار نشود، نرود، باز هم منتظر اتوبوس بعدی بماند، هزینه چندبرابری تاکسی یا هواپیما را به دوش بکشد؟ یا در میان این همه تبلیغ و تشویق برای استفاده از حمل و نقل عمومی، از خودروی شخصی استفاده کند؟
  • بی نام IR ۰۹:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۴
    2 1
    خدا رحم کرد آتش سوزی نشد وگرنه الان به جای چهار کشته، چهل کشته بود.
  • بی نام A1 ۰۹:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۴
    4 1
    تصادفات اتوبوسهاى كارخانجات دولتى را هم بنويسيد
    • بی نام IR ۰۷:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۵
      1 0
      بحث دولتی و خصوصی یا بحث نام ها و نمادها یا بحث کارخانه ها نیست. بحث ایمنی جان و مال انسان ها است. انسان ها.