تسنیم نوشت:

رییس سازمان صداوسیما گفت: شبکه جدید «افق» در چند روز آینده با لوگوی پخش آزمایشی در تهران راه اندازی شود.

عزت الله ضرغامی رییس رسانه ملی در حاشیه اختتامیه سیزدهمین جشنواره رادیو در جمع خبرنگاران درباره برنامه «سمت خدا» و استعفای تهیه‌کننده آن گفت: مساله تهیه کننده با رئیس گروه شبکه است و رئیس گروه در هر شبکه ای وظیفه دارد که تهیه کننده، مجری و عوامل دیگر را انتخاب کند.

او دلیل تغییر تهیه کننده این برنامه را به خاطر نامه انتقادی حجت الاسلام ماندگاری ندانست و گفت: در مورد آن نامه ای که آقای ماندگاری نوشتند، من از ایشان تشکر کردم و ایشان هم پاسخ تشکر من را دادند.

ضرغامی در ادامه از راه‌اندازی شبکه جدید «افق» در آینده نزدیک خبر داد و گفت: شبکه جدید، فرهنگی است که شاید در چند روز آینده با لوگوی پخش آزمایشی در تهران راه اندازی شود.

رییس سازمان صداوسیما گفت: بودجه داشتن ماهواره‌ای مستقل به مبلغ 250 میلیون دلار در طول سال‌های گذشته تصویب شده البته مشکلی در ارتباط با دولت و مجلس بود که به مجمع تشخیص مصلحت نظام رفت و چنین اعتباری در اختیار ما قرار گرفت، مطالعات زیادی انجام گرفته و کشورهای سازنده مختلفی بررسی شده اند و بخشی از کار هم جلو رفته و امیدوارم که در شرایطی که هستیم پروژه ساخت و پرتاب را در نقطه انحصاری ایران قرار بدهیم.

او ادامه داد: در حال حاضر ما ماهواره عرب ست را به صورت مشترک در نقطه 26 داریم و هزینه آن هم سازمان صداوسیما داده است و تمام شبکه‌هایی که روی عرب ست است و در دریافت کننده های ماهواره ای به نام "بدر" شناخته می شود، متعلق به خود ایران است که همه شبکه های ملی و استانی روی آن قرار دارند.
ضرغامی درباره پخش مسابقات جام‌جهانی هم گفت: انشاءالله کلیه 64 مسابقه را پخش خواهیم کرد.

 

23231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 354859

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 10
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۸:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۳
    58 5
    شک نکن راست میگه
  • بی نام US ۰۹:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۳
    2 7
    حالا یک وضعی پیش اومده که به هر بازیگری پولشو ندی یا اینکه چند ماهی بیکار باشه کارش میشه انتقاد از صدا و سیما واقعا متاسفم برای افرادی که برای اینکه منافع شخصیشون در خطر میوفته بلدن بقیه رو خراب کنن خدایا ما رو جزو این انسانها قرار نده
  • دانشجو IR ۰۹:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۳
    3 21
    آقای ضرغامی دراین ده سال صدا وسیما از هر جهت پیشرفت داشته خدا وکیلی مدیری فر هیخته وکار بلد است خداوند نگهدارش باشد
  • .... IR ۱۰:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۳
    8 0
    تو گفتی وما باور کردیم
  • بی نام IR ۱۱:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۳
    19 2
    آقای ضرغامی بسیار عزیز تو فقط شبکه تاسیس کن/ کاری نداشته باش که کسی برنامه های آبکی و سرهم بندی شده را می بیند یانه . فقط پول مفتی از جیب ملت میاد که تو فقط ماموری آتشش بزنی.
  • بی نام IR ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۳
    14 2
    بریم تو این شبکه محو بشیم
  • علویان A1 ۱۴:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۳
    10 1
    آقای ضرغامی اینطوری نمیشود از زیر بار مسئولیت شانه خالی کرد، رییس جمهور را هم به خاطر خطای وزیرش به مجلس میبرند شما که جای خود دارید. شما چرا استعفای تهیه کننده را پذیرفتید؟ چرا نمیپرسید روابط عمومیتان جواب سوال ما را چه طور داد؟؟؟؟ گفتند برکناری تهیه کننده شایعه است چرا مثل یک مسئول پیگیری نمکنید که زیردستتان چه میگذرد؟؟؟
  • reza IR ۱۰:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۴
    3 7
    کاش یکم هم یاد بگیریم به جای تخریب و کوبیدن راهکار نشون بدیم ، پیشنهاد بدیم
  • مسيح A1 ۰۵:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۵
    9 0
    كميت بدون كيفيت...
  • بی نام A1 ۱۱:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۷
    6 0
    فعلا شبکه های بی پشتوانه ای رو که زاییدید،بزرگ کنید،بعد شبکه ی جدید راه بندازید شبکه ی جدید یعنی مجموعه ای از برنامه های جدید ومتفاوت شما که برنامه ندارید،برای چه شبکه راه می اندازید؟