ایسنا نوشت:

نماینده شهرستان‌های ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ریشه مشکلات اقتصادی، اجتماعی و سیاسی، مشکلات فرهنگی است، گفت: حل مشکلات فرهنگی به رفع تمامی مشکلات در جامعه می‌انجامد.

شهلا میرگلوبیات گفت: پیشگیری از تهاجم فرهنگی، تقویت ارزش‌ها و مسائل فرهنگی اسلامی و تربیت نیروهای متعهد از راهکارهای برطرف کردن مشکلات فرهنگی و در نهایت، همه‌ی مشکلات کشور است.

وی مشکلاتی همچون اعتیاد، طلاق، فساد اخلاقی و مالی را دارای ریشه‌ی فرهنگی عنوان کرد و گفت: مهمترین مشکل فرهنگ کشور واگرایی دستگاه‌های متولی فرهنگ است. باید این دستگاه‌ها متمرکز شوند تا با قدرت بیشتر در راه برطرف کردن مشکلات فرهنگی قدم بردارند.

او نظارت عالی بر دستگاه‌های متولی فرهنگ را یکی دیگر از راهکارهای ساماندهی فرهنگ کشور عنوان کرد و مهمترین مشکل فرهنگی شهرستان ساوه را طلاق و اعتیاد دانست و گفت: مسئولین باید تلاش خود را برای برطرف کردن این دو مشکل بیشتر کنند.

نماینده مردم شهرستان‌های ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به مسائل و مشکلات زنان، با بیان اینکه این مشکلات باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد، گفت: مجلس در خصوص برطرف کردن مشکلات زنان فعالیت می‌کند.

میرگلوبیات با بیان اینکه بسیاری از قوانین مربوط به زنان در کشور اجرایی نمی‌شود، گفت: اگر دولت خواستار برطرف شدن مشکلات فرهنگی است باید قوانین مصوب شده در خصوص زنان اجرایی شود.


23231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 354856

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام GB ۰۷:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۳
    5 0
    متاسفم براتون این مردم هستند که فرهنگ رو میسازند نه دستگاه های اجرایی که حالا بخوان هماهنگ بشن و فرهنگ بسازند