ایسنا نوشت:

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران معتقد است نبود مصطفی نظری و محمد کشاورز در تیم ملی تاثیری روی نتایج تیم ملی نداشت و می‌گوید تیمش بدشانس بوده است.

در مورد عدم قهرمانی ایران در جام ملتهای آسیا، اظهار کرد: من مثل همه علاقمندان به فوتسال ایران ناامید و ناراحت هستم که نتوانستیم عنوان قهرمانی را به دست آوریم. ما مطمئنا لیاقت قهرمانی را داشتیم و از ابتدا هم برای قهرمانی پا به میدان گذاشتیم.

وی همچنین درباره مسائل فنی تیم ملی فوتسال، اظهار کرد: خیلی‌ها می‌گویند ما در بازی مقابل ژاپن فقط شوت از راه دور را در دستور کار داشتیم، اما واقعا این گونه نیست. وقتی ژاپن بسته بازی می‌کند ما هم مجبور هستیم که شوت‌های از راه دور را در دستور کار قرار دهیم. در نظر داشته باشید در یک سال و نیم گذشته همین ژاپن را سه بار شکست داده‌ایم و در همین بازی‌ها هم نشان دادیم که تیم برتر میدان بودیم. اما متاسفانه شانس با ما یار نبود و توپ هایمان به گل تبدیل نشد.

وی ادامه داد: در چند روز گذشته هجمه‌ای علیه من به راه افتاده است، اما باید بگویم که ما مربیان اولین کسی هستیم که مسئول شکست تیم خواهیم بود و این کاملا طبیعی است.

کاندلاس همچنین درباره حضور نداشتن محمد کشاورز و مصطفی نظری در تیم ملی به ایسنا گفت: ما مشکل بازیکن نداشتیم، بلکه تنها مشکل‌مان این بود که توپ هایمان به گل تبدیل نمی‌شد. این دو بازیکن از بهترین بازیکنان فوتسال ایران هستند، اما ما در جام ملت‌های آسیا نیازی به وجود آنها نداشتیم.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که اگر الان به عقب برگردیم،‌ آیا باز هم کشاورز و نظری را به تیم ملی دعوت نخواهد کرد؟ گفت: منصفانه نیست که همه مشکلات تیم ملی را به نبود این دو بازیکن ربط دهیم. باید به بازیکنانی که در تیم ملی حضور داشتند احترام بگذاریم.

خسوس کاندلاس درباره آینده کاری خود و همچنین که گفته می‌شود از تیم ملی فوتسال کنار گذاشته می‌شود نیز گفت: بودن یا نبودن من را باید از افتخاری بپرسید. من نمی‌توانم در مورد این قضیه صحبتی کنم، اما مطمئنا دوست دارم در ایران کار کنم.

252 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 354703

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۸:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۲
    23 0
    نظری چرا نبود دو تا توپ آوردن هر دو تا گل شد و اون هم از پنالتی ها
    • وطن دوست IR ۰۵:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۳
      1 0
      بخاطر لجبازي همين آقا نظري غايب بود برعكس ، دروازه بان ژاپن هرچي زديم رو گرفت و سه تا پنالتي هم مهار كرد ما به خسوس باختيم وگرنه بچه ها خوب بازي كردن البته نسبت به ژاپن
  • بی نام IR ۰۹:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۲
    24 2
    ما که راضی نیستیم این بابا بمونه .....فقط آقای شمس لیاقت نشستن رو نیمکت رو داره
  • بی نام A1 ۱۵:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۲
    3 0
    فقط حسین شمس. با این خارجیا دوبار قهرمانی رو از دست دادیم
  • بی نام IR ۰۵:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۳
    2 0
    ماشالا رو كه نيست آقا دوست داره تو ايران بمونه و پول مفت بگيره آخرش گند بزنه تو فوتسال اين مملكت وقتي ما مربياي وطني بهتري داريم چرا پول بديم به يه اجنبي بي عرضه ؟
  • aliasghar A1 ۰۸:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۳
    3 0
    از وقتی که شمس رفت تیم ملی هم قدرت رفت
  • بی نام IR ۰۹:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۳
    0 4
    ژاپن بسته بازی کرد؟ ازین بازتر میشه بازی کرد؟