دبیرکل فدراسیون فوتبال اعلام کرد حریفان تدارکاتی ملی‌پوشان تا پیش از آغاز جام جهانی با نفرات اصلی خود مقابل شاگردان کروش قرار می‌گیرند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مهدی محمدنبی در حاشیه تمرین امروز (جمعه) تیم ملی فوتبال ایران در مورد اردوی اتریش ملی‌پوشان گفت: اردوی اتریش می‌تواند زمینه خوبی برای اردوی برزیل باشد و می‌توانیم از این اردو کمال استفاده را ببریم.
وی در پاسخ به این سؤال که آیا حریفان تدارکاتی تیم ملی در اتریش با بازیکنان اصلی به میدان می‌روند، اظهار داشت: بلاروس، ترینیداد و توباگو، مونته‌گرو و آنگولا که در اردوهای اتریش و برزیل با ما بازی می‌کنند توافقی با فدراسیون فوتبال داشته‌اند که براساس آن در این دیدارها با بازیکنان اصلی به میدان خواهند آمد.
دبیرکل فدراسیون فوتبال در خصوص اینکه آیا حمایت رسانه‌ها و مردم از تیم ملی خوب بوده یا خیر خاطرنشان کرد: چند وقت پیش خدمت آقای ضرغامی بودیم و ایشان تأکید داشتند که از تیم ملی حمایت شود. رسانه‌ها هم در این مدت به خوبی از تیم ملی حمایت کردند اما فقط ما باید این حمایت‌ها را ساماندهی کنیم تا مشکلی ایجاد نشود و خدای ناکرده انتقاد تبدیل به سوءتفاهم نشود.
نبی درباره اینکه آیا هنوز علی کریمی و مهدی رحمتی شانسی برای حضور در جام جهانی دارند، تأکید کرد: مشخصاً کروش در مورد مسائل فنی تصمیم‌گیری می‌کند و من و کفاشیان هم در این بخش اختیار کامل را به کروش داده‌ایم ولی من به شخصه احساس می‌کنم کروش برای جام‌ ملت‌های آسیا روی این بازیکنان نظر داشته باشد. قطعاً او و کادر فنی‌اش تصمیم می‌گیرند که چطور از تمامی ظرفیت‌های فوتبال ما استفاده شود.
نبی در پاسخ به این سؤال که جواد نکونام چه زمانی به اردوی تیم ملی ملحق می‌شود، گفت: یک بازی دیگر از تیم جواد نکونام در AFC کاپ باقیمانده است. من دو شب پیش با جواد نکونام صحبت کردم. بعد از قهرمانی این تیم در امیرکاپ کویت احتمال دارد با مساعدت مسئولان باشگاه الکویت نکونام به اردو اضافه شود. در مورد دیگر لژیونرها نیز هماهنگی‌های لازم صورت گرفته است.
وی در مورد اینکه آیا کارلوس کروش با دیرتر اضافه شدن مسعود شجاعی به اردوی تیم ملی موافقت کرده است، اظهار داشت: ما این مسئله را به کروش منعکس کردیم و منتظر هستیم تا نظرش را اعلام کند.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 354173

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 10
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۵:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۹
    78 15
    جام جهانی مهم تره یا جام ملتهای آسیا؟
    • احمد IR ۰۱:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
      کیروش خودش می دونه جام جهانی مهمتره ولی می خواد رحمتی رو ادب کنه و مطمئنا اگه رحمتی تو جام جهانی بازی نکنه تو جام ملت های آسیا با مربیگری کیروش بازی نمی کنه و کیروش هم دقیقا همین رو می خواد
  • بی نام IR ۱۵:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۹
    77 6
    همین مونده که ترینیداد و توباگو بدون نفرات اصلیش بازی کنه.جمعش کنید این بازی های تدارکاتیتون رو سنگینتره..
  • امیر A1 ۱۶:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۹
    89 43
    به این میگن کار برعکسی... جام جهانی که آبروی یه کشوره و از بهترینها باید استفاده کنی، از رحمتی استفاده نمی شه... جام ملتها که محلی برای تربیت نسل جدید بازیکن هست از رحمتی و کریمی استفاده کن.. آقای کیروش داری با فوتبال ملی ما چه کار می کنی؟
    • بی نام IR ۰۴:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
      12 5
      لطفاً نظرندین . بلاخره باید فرقی بین دوغ دوشاب باشه یادش بخیر بازیکن سالاری
  • حمید رضا IR ۱۸:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۹
    74 56
    با اینکه من پرسپولیسی هستم و قبل از این با حضور رحمتی در تیم ملی مخالف بودم ، بعد از برنامه امشب و عذرخواهی رحمتی از مردم ، موافق حضور او در تیم ملی هستم.
  • سعيد A1 ۰۸:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
    15 6
    ديگه همه ميدونن كار نكونامه .
  • بی نام A1 ۱۰:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
    7 10
    من جای رحمتی باشم قبول نمیکنمتا همین جاشم نباید عذرخواهی میکرداز اولش میگفت داستان چیه ، مردم خودشون قضاوت میکردند
  • علی IR ۱۱:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
    7 3
    علی کریمی بعد این همه بزرگی کردن تو ایران و آلمان و تیم ملی حالا حتما خوشحال میشه بره جام ملتها تو جام جهانی به علی کریمی نیاز داریم به فوتبالمون اعتبار بده نه جام ملتها که مثل بازی تدارکاتیه
  • عشقم دايي IR ۱۱:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
    1 1
    چه خبر خوش ، شايدم نبي داره جوك ميگه ولي به هر حال مژده گونيش تو ذهنم هست