تسنیم نوشت:

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن با بیان این‌که هدفمندی یارانه‌ها روی هزینه‌های ساخت و ساز مسکن تاثیرگذار است از پیگیری وزارت راه و شهرسازی درباره افزایش سقف تسهیلات مسکن مهر خبر داد.
سید محمد پژمان گفت: با وجود پیگیری‌های وزارت راه و شهرسازی هنوز در بخش افزایش تسهیلات مسکن مهر اتفاقی نیفتاده است، اما با این حال ما همچنان در تلاشیم تا سقف این تسهیلات را در راستای تسریع روند ساخت‌وسازها افزایش دهیم.
او با اشاره به این‌که احتمالا اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها افزایش هزینه‌های ساخت را به‌دنبال خواهد داشت، گفت: در حال گفت‌وگو با ارگان‌های ذی‌ربط هستیم تا چنانچه راهی وجود دارد برای برنامه‌های آتی وزارت راه و شهرسازی تسهیلات مناسب برای ساخت یا خرید مسکن منظور شود.
معاون وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر این‌که از دید وزارت راه و شهرسازی پروژه‌های در جریان از اولویت برخوردارند، گفت: باید برای پروژه‌هایی که با مشکل تامین منابع مالی روبرو هستند، تعدیل‌هایی منظور شود تا با تولید تعدادی خانه؛ مردم در آن ساکن شوند.
پژمان گفت: باوجود پیگیری‌های فراوان برای افزایش سقف تسهیلات مسکن مهر، تاکنون هنوز صحبت موثری در این زمینه مطرح نشده است.


17231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 354068

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۶:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۹
    1 0
    بهترین کاره ممنون
  • بی نام US ۰۶:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۹
    1 1
    با سلام بنده در یکی از شهرهای استان محروم خوزستان به عنوان یکی از مجریان طرح مسکن مهر هستم، تاکنون 2 سال است به دلیل نبود بودجه، مسکن مهر کاملا متوقف شده است و تمامی شرکتها من جمله شرکت بنده نیز بسیار متضرر شده است ، کی باید این ضررها رو جبران کنه ؟ کی باید جوابگوی تورم و ورشکستگی باشه که به ما تحمیل شده است؟ مصالحی که من خریدم قیمت سال 89 تا 93رو اینطوری پیش بینی نمیکردم که سیمان از کیسه ایی 3000 تومان به 8500 تومان برسه ، ما تمامی دارایی های شرکت و خودمون رو فروختیم که با ما اینگونه برخورد بشه ؟ آقایون در سطح اداره راه وشهرسازی استان خوزستان با ما طوری برخورد کنند که ما دزد هستیم و با برخوردهای بی ادبانه مارو از دفتر خودشون می رونن و تصمیم گیری هایی می کنند بدون پشتوانه فکری صحیح
  • علی A1 ۰۷:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۹
    1 0
    من که ازسال۸۶ثبت نام کردممسکن مهر علوم پزشکی ارومیهومبلغ یازده میلیون تومان هم واریز کردم هنوز که وامی داده نشده وفقط شم گذاری شده ونمدونم اخر چه میشود چون نهادی نیست که باتعاونیهای کم کار برخورد کند
  • علیرضا IR ۱۴:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
    3 0
    متاسفانه افزایش نرخ مصالح سبب آن شد که شرکتهای مسکن مهر به اعضای خود که از قشر کم در آمد هستنند فشار بیاورد بطوری که هموطنان ما دست به دامان فروش تلویزیون ، فرش ، حتی طلای بچه های خردسالشان شدند تا بتوانند آورده خود را افزایش دهند شاید بتوانند صاحب خانه شوند اما متاسفانه با گرانتر شدن مصالح وگویی این بندگان خدا سایه خود را تعقیب میکنند و هرگز به آرزوی خانه دار شدن خود نمیرسند حال باید دید دولت تدبیر و امید چه برنامه ای برای این مشکل دارد اگر میشد دولت برای هرخانه 10 میلیون تومان یارانه نقدی پرداخت کند و مابقی تامین مالی آن از محل آورده مردم و وام بانکی تامین میشد مشکل مسکن مهر برای همیشه حل خواهد شد اما با این روند فقط مردم شکنجه روحی میشوند