۰ نفر
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۲
یکی جلوی اینها را بگیرد !!!

به گزارش مشرق، "محمد العریفی" در واکنش به انتشار ویروس کرونا در عربستان گفت: "اگر به بیماری و سختی دچار شدی و بیماری تو را از کار ناتوان کرد؛ این بیماری در عین حال تو را از گناهانت و دیگر بیماری های موجود در بدنت پاک می کند." اظهارات این مبلغ سعودی درحالی مطرح می شود که رسانه‌های این کشور تقریبا هر روز در حال انتشار خبرهایی درباره بیماری و یا مرگ شهروندان عربستانی به دلیل ابتلای آنها به ویروس کرونا هستند.

اینکه عالمان این مسلک استعماری از هر دستاویزی به بهترین روش برای اثبات حقانیت خیالی خود استفاده می کنند ، جای شک و شبهه ندارد . اما اینکه در حوزه های عقلی و تبیین حوزه های مختلف نقلی ، بیکار بشینیم و تبلیغ اثر گذار نکنیم  و یا هم اندازه این دشمنان تلاش نکنیم ، نباید انتظار داشته باشیم که انچه چند سالی است در سوریه و این اواخر در عراق شدت گرفته ، کاهش یابد .

باور این که انسانهایی با حداقل بهره عقلی چگونه تسلیم این استدلالات و خرافه های دینی می شوند و خسر الدنیا و الاخرتی را با مرگ های دلخراشی برای خود می خرند و خانواده های متعددی را داغدار عزیزانشان می کنند ، سخت است . اما آنچه واقعیت دارد کتمان شدنی نیست . وظیفه تک تک حوزه های پیشرو در عرصه های مختلف فرهنگی و اعتقادی است که با آشنا نمودن مردم در نقاط مختلف منطقه و حتی جهان سعی در شناساندن حقایق موجود و تبیین واقعیت هایی از اسلام  که به جای ارزش ، ضد ارزش شده اند ، بنمایند . 

یادآوری این مهم خالی از لطف نیست که کار در عرصه اعتقادی سطح و کلاسی متفاوت از سایر سطوح علمی دارد و برای نیل به اهداف تعریف شده در این زمینه ، یکی از استراتژی های اساسی شناسایی دشمن و مقابله با حملات او از جنس خودش می باشد . سختی اینگونه کارها در طول تاریخ تشیع فراوان شاهد مثال ماست . خونهایی که در راه اثبات حقانیت اعتقادات شیعی هماره نگهدار تلاشهای عزیزانی که در این عرصه از هیچ دریغ نکرده اند ، خود گواه بر ادعای ماست . 

تلاش استعمار برای خالی کردن دین از روح واقعی آن ( نمود انسانیت تمام در انسانهای مختلف ) به تدریج دین را به جسدی تبدیل خواهد کرد که باید برای دوری از بوی تعفن آن ، کلا دفن شده و یا سوزانده شود و حاصل هرکدام این کار ها یعنی بی دینی و این یعنی برنده شدن اشرار در جدال حساس خیر و شر .

کار در عرصه های اعتقادی رسما مبارزه با شخص شیطان است . اگر شیطان برای فریب دادن ها از جنود و سربازان خود استفاده می کند ، برای انحراف افرادی که در حوزه  های اعتقادی تلاش می کنند ، خود به تنهایی با تمام توان وارد میدان شده و این عرصه به واقع محلی برای پروازی سریع  به سوی حق است . 

وظیفه ما هشدار به مسئولانی است که در این حوزه ها صاحب اختیارات و نیرو هایی هستند که هر چه دیر تر به کار گمارده شده و هرچه دیر تر جبهه این مبارزه را تشکیل دهند ، عواقبی به مراتب ناگوار و غیر قابل بازگشت و جبران گریبانمان را خواهد گرفت .

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 353400

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۴:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۵
    41 3
    چرا خودتون رو به اون راه می زنید این حرف ها تو کشور ما هم توسط مبلغین دینی اون هم از تریبون های رسمی زده میشه
    • بی نام IR ۲۱:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۹
      2 8
      فرق داره عزیزم وقتی شما مبتلا میشی توی دیدگاه ما باید درمان کنی، دولت باید کمک کنه، مردم باید کمک کنند ، همه مواردی که غرب داره باید داشته باشی. اما در طول مدت درمان اگر به فکر خدا باشی قطعا تحملش آسون تره خصوصا اینکه فکر کنی در ازاش گناهانت کم میشه. اینا فرق داره با اینکه مردم بیمرند و دولت از مردنشون شاد بشه که گناهشون کم شد
  • بی نام A1 ۱۷:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۵
    10 8
    تو رو خدا الان چه ربطی به شیعه و سنی داره۰۰۰۰پس اروپا یا شرق آسیا که نه شیعه و سنی هستند چرا از این حرف ها ندارند۰۰۰۰چرا همه چیز رو به بد بودن سنت ارتباط می دهید۰۰۰۰
  • بی نام IR ۰۴:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۶
    23 0
    لطفا قرنطینه پزشکی را در خصوص وارد شوندگان از عربستان به ایران اعمال کنید.