ایسنا نوشت:

یک عضو فراکسیون محیط زیست مجلس در مورد جلسه عصر امروز این فراکسیون با مسئولان اجرایی در شهرداری و محیط زیست تهران، با اعلام اینکه بنزین تولید پتروشیمی به طور کامل از چرخه سوخت تهران حذف شده است، گفت: جای خوشبختی است که از ابتدای سال جاری تا امروز شش روز هوای پاک در تهران داشتیم.

کمال‌الدین پیرموذن عضو فراکسیون محیط زیست مجلس در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد جلسه عصر امروز این فراکسیون با مسئولان شهرداری تهران و محیط زیست گفت: آقای موسوی معاون خانم ابتکار رییس سازمان حفاظت از محیط زیست در جلسه عصر امروز با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تا امروز شش روز هوای پاک در تهران داشتیم، از استاندارد شدن سوخت در جایگاه‌های تهران خبر داده و گفتند که بنزین تولید پتروشیمی با آغاز واردات سوخت به طور کامل از چرخه تامین سوخت حذف شده است و در نتیجه می‌توانیم امسال به هوای بهتری در تهران امیدوار باشیم.

پیرموذن ادامه داد: همچنین در جلسه امروز با شهرداری در مورد علت واگذاری پارک مادر به بانک انصار بحث‌هایی مطرح شد و قرار شد این موضوع از طرف شهردار پیگیری شود.

این عضو فراکسیون محیط زیست مجلس در ادامه با اشاره به گزارش رییس کمیسیون سلامت شهری شورای شهر در مورد توسعه حمل و نقل عمومی از آمادگی مجلس برای همکاری بیشتر در این زمینه خبر داد و گفت: در تهران اقداماتی برای افزایش روزهای دارای هوای پاک و همچنین کنترل زباله بیمارستانی، توسعه فضای سبز و مبارزه و کنترل آلودگی‌ها در حال انجام است.

پیرموذن با بیان اینکه سالانه دو هزار و ۷۰۰ نفر در تهران به دلیل آلودگی تهران جان خود را از دست می‌دهند، گفت: امیدواریم همکاری‌های مشترکی بین مجلس، محیط زیست و شورای شهر در این زمینه انجام شود تا بتوانیم آلودگی هوا و سایر شکل‌های آلودگی در تهران را مدیریت کنیم.

وی با اعلام خبر دبیری محمدرضا تابش عضو دیگر فراکسیون محیط زیست مجلس در اجلاس بین‌المجالس با موضوع محیط زیست که قرار است شهریور سال جاری در تهران برگزار شود، گفت: در جلسه امروز فراکسیون مقرر شد که هر هفته سه‌شنبه‌ها جلسه‌ای با حضور فراکسیون محیط زیست مجلس، شورای شهر و سازمان محیط زیست در زمینه راه‌های برگزاری و برنامه اجلاس بین‌المجالس محیط زیست در تهران برگزار شود.

 

45503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 353207

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۵:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
    3 0
    بانک انصار مال سپاه است
  • بی نام IR ۱۷:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
    4 0
    پیگیری هاتون را دیدیم، وقتی کار از کار گذشت فقط ج یکه را میگیرید میگید توش برج بسازید