۰ نفر
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۷

ایسنا نوشت:

شبکه آی فیلم در نظرسنجی جدید خود قصد دارد یکی از سریال‌های «پدرسالار‌»، «میرزا کوچک خان جنگلی‌»، «تب سرد» و «سه در چهار» را به انتخاب مخاطبان بازپخش کند.

شبکه آی‌فیلم‌ از هفته آینده یکی از سریال‌های نام برده شده را جایگزین سریال در حال پخش «متهم گریخت» می‌کند؛ ضمن اینکه این شبکه قرار است از امشب - 14 اردیبهشت - هر شب ساعت 21 و 30 مجموعه «کلاه قرمزی» 93 را پخش کند.

سریال «پدرسالار» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی اکبر خواجویی محصول سال 74 تلویزیون است که بازیگرانی چون زنده یادان: جمیله شیخی‌، حمیده خیرآبادی و جعفر بزرگی و بازیگران دیگری مثل: محمدعلی کشاورز‌، سیامک اطلسی‌، کمند امیرسلیمانی‌، ناصر هاشمی‌، محمود پاک نیت‌، آزیتا لاچینی‌، کتایون ریاحی‌، اکرم محمدی‌، پرستو گلستانی‌ و... ایفای نقش داشتند.

این مجموعه قدیمی داستان زندگی پدری میانسال به نام اسدالله را روایت می‌کند که پدری مهربان‌، دلسوز و خانواده دوست ولی در عین حال سخت گیر و پرصلابت است.

همچین «سه در چهار» از دیگر سریال‌هایی است که در نظرسنجی جدید شبکه آی فیلم قرار گرفته است. این سریال طنز به کارگردانی مجید صالحی ساخته شده است و محمد کاسبی‌، مهران رجبی‌، شهره لرستانی‌، علی صادقی‌، زنده یاد نادیا دلدار گلچین‌، مریم سلطانی‌، اشکان اشتیاق‌، مجید صالحی و... از بازیگران «سه در چهار» هستند.

سریال «تب سرد» از جمله سریال‌های دهه‌ی 80 تلویزیون است که سال 83 به روی آنتن رفت.

شهاب حسینی‌، کامبیز دیرباز‌، حمید گوردرزی‌، سولماز غنی‌، سروش حمت‌، صالح میرزا آقایی، ایلیا شهیدی فر و ... از بازیگران این سریال هستند. «تب سرد» به کارگردانی علیرضا افخمی و تهیه کنندگی قاسم جعفری ساخته شده است.

همچنین «میرزا کوچک خان» سریال دهه 60تلویزیون است که به کارگردانی بهروز افخمی تهیه شده است و هنرمندانی چون علیرضا مجلل‌، مهدی هاشمی‌، زنده یاد عباس امیری‌، جهانگیر الماسی‌، داود رشیدی‌، حسین محجوب‌، هوشنگ توکلی و محمد مطیع در آن هنرنمایی کردند.

 

23231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 353125

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سید IR ۱۰:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
    31 1
    دمشون گرم.چند وقتی بود سریال خوب نداشتن. ایشالا شاهد پخش:شب های بــــــــــرره,باغ مظـفر,نقطه چین,جنگ 77 و...باشیم.
    • حمید حیدری IR ۰۸:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۹
      1 2
      دستتان درد نکنه ازتون ممنونیم