۰ نفر
۹ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۰۶:۱۵
بررسی امکان توسعه بومی از رهگذر علم اقتصاد

دومین نشست از سلسله نشست های مدل اسلامی - ایرانی پیشرفت برگزار می شود

دومین جلسه از سلسله نشست های اندیشه ورزی درباره ی مدل اسلامی-ایرانی پیشرفت با موضوع امکان ارائه الگوی بومی پیشرفت سه شنبه 9 اردیبهشت ساعت 17 در محل انجمن علوم سیاسی ایران برگزار خواهد شد.
از سلسله نشست های اندیشه ورزی درباره ی مدل اسلامی-ایرانی پیشرفت که توسط انجمن علوم سیاسی ایران برگزار می شود، نشست دوم به امکان ارایه الگوی بومی پیشرفت با بررسی ضرورت ها و الزامات نظری با سخنرانی آقای دکتر ابوالفضل پاسبانی عضو هیئت علمی جهاد دانشگاهی دانشگاه تهران و عضو هیئت مدیره انجمن اقتصاد اسلامی ایران برگزار می شود.
لازم به ذکر است اولین نشست با توجه به ضرورت و اهمیت رویکرد میان رشته ای در مطالعات پیرامون الگوی بومی پیشرفت، با موضوع بررسی اخلاق پیشرفت در الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت در جامعه ایرانی با سخنرانی آقای دکتر احد فرامرز قراملکی در زمستان برگزار شد.
به گفته ی سینا صابریان دبیر اجرایی این نشست ها،کلیه این سلسله نشست ها در محل انجمن علوم سیاسی ایران برگزار می شود و مجموعه سخنرانی های نشست ها در قالب یک کتاب منتشر خواهد شد. صابریان همچنین از دکترامیر دبیری مهر به عنوان دبیر علمی این سلسله نشست ها نام برد.
این نشست در تاریخ سه شنبه 9 اردیبهشت ساعت 17 در محل انجمن علوم سیاسی ایران برگزار می گردد و حضور برای عموم آزاد است.
آدرس دفترانجمن : خیابان انقلاب، خیابان لبافی نژاد، بین خیابان دانشگاه و فخررازی،پلاک 1 طبقه ی همکف.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 352100

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =