نسیم نوشت:

مدیر «سفیرفیلم» در گفتگوی اختصاصی با «نسیم» درخصوص مستند «من روحانی هستم» گفت: اتاق فکر رسانه‌ای دولت ضعف جدی در فهم رسانه دارد. اختلاف نظر مربوط به خود آقایان است، ما از شفاف شدن این ماجرا و حواشی آن استقبال می‌کنیم. سایت اصلی سفیرفیلم و فروشگاه اینترنتی، حملات بسیاری را در این چند روز تحمل کرد

مهمترین محورهای گفتگوی «نسیم» با مدیر «سفیر فیلم» به شرح زیر است:

متوسط فروش روزانه اینترنتی مستند «من روحانی هستم» در این هفته بیش از ۱۰ برابر شده است و روند فروش همچنان به صورت نمایی در حال افزایش است. این محصول به زودی در شبکه توزیع کشوری سفیر هم قرار خواهد گرفت. در این چند روز شاید به اندازه چند صد میلیون تومان تبلیغ در نشریات و فضای مجازی به صورت رایگان برای سفیرفیلم انجام شده است که ما بابت این اتفاق یک تشکر به دوستانی که تصمیم به این حمله رسانه‌ای گرفتند بدهکاریم.

به نظر بنده اتاق فکر رسانه‌ای دولت ضعف جدی در فهم رسانه دارند. در یکی از خبرها خواندم که آقایان رسانه‌ای دولت جلساتی را در روزهای چهارشنبه برای هماهنگی و طراحی اقدامات رسانه‌ای ترتیب داده‌اند و در یکی از همین جلسات این اقدام هماهنگ برنامه‌ریزی شده است. ما آماده‌ایم در همان جلسات شرکت کنیم و در حوزه طراحی و برنامه‌ریزی رسانه‌ای به دولت کمک کنیم؛ البته در جهت منافع ملی نه حاشیه‌سازی و تنش آفرینی بی مورد.

در این چند روزه مطالب غلط و نادرست بسیاری هم منتشر شده است که بعضی از آن‌ها را به حساب کم اطلاعی می گذاریم ولی نسبت به برخی دیگر اقدام قانونی انجام خواهیم داد. البته انگار دوستان فقط به سطح رسانه اکتفا نمی‌کنند و اقدامات دیگری را نیز در برنامه‌ریزی خود داشته‌اند. سایت اصلی سفیرفیلم و فروشگاه اینترنتی ما، حملات بسیاری را در این چند روز تحمل کرده است که منبع آن از داخل ایران است.

در کنار این اقدامات قابل پیش بینی، صحبت‌های آقای دکتر لاریجانی بود که بنده را بسیار متعجب کرد. البته برای چندمین بار است که ایشان صراحتا صحبت‌ها و مواضع آقای هاشمی را رد و تکذیب می‌کنند. شنیده‌ام که ناراحتی اصلی مشاورین آقای رئیس جمهور و حتی شخص ایشان، طرح ماجرای تاریخی مک فارلین است. دلیل این سطح از حساسیت آقایان را در رابطه با این موضوع را نمی‌دانم. بعد از این واکنش های تند و غیرطبیعی، ما نسبت به ابعاد ماجرای مک فارلین و احتمال ارتباط آن با مسائل امروز نگران شدیم.

به هر حال همان طور که در نامه ما به آقای هاشمی آمده است، اختلاف نظر مربوط به خود آقایان است و ما از شفاف شدن این ماجرا و حواشی آن استقبال می‌کنیم.

در انتها باید بگویم که البته ما می‌دانیم دلیل اصلی هجمه‌های ضد انقلاب داخلی و خارجی، ارائه چهره واقعی انقلابی از آقای روحانی است. امیدواریم دلسوزان ایشان و همه دوستان، در راستای حمایت از محصولات فرهنگی یک نسخه اینترنتی از این مستند را خریداری کنند و پس از مشاهده اثر، موضع بگیرند.

 

45503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 352009

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 23
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۱:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۸
    31 1
    من یک تکه کوتاه این فیلم را دیدم فکر کردم همش همینه. کاش میشد به صورت رایگان دانلود کرد.
  • بی نام IR ۱۲:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۸
    88 6
    اتفاقا الان آزمون خوبی برای قوه قضائیه و ارگان‌های دیگه که در عمل ثابت کنن خودی و غیرخودی در جامعه وجود نداره... من پیشنهاد می‌کنم مستندی راجع‌به جلیلی، آقای مصباح، بعضی شخصیت‌های حساسیت‌برانگیز جناح مقابل ساخته بشه تا معلوم شه حاکمیت در عمل آزادی بیان رو برای تمامی ایرانیان می‌پذیره یا آزادی بیان امتیازی در انحصار گروه خاصیه
    • بی نام IR ۱۶:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۹
      2 0
      چرت زدن تو اجلاس 15 و ظرفیت ظرفیت کردن که مستند ساختن نداره
  • بی نام IR ۱۲:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۸
    95 7
    ده نمكي دوم بوجود اومده
  • علی A1 ۱۲:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۸
    5 58
    آخه یه ریس جمهور یه انسان معصوم ومثل انبیای الهی . چطور میتونه یه خلاف یا گناهی ازش سر بزنه .اصلن شما چطور جرات میکنی واقعیتو عنوان کنی . فکر کردی انجا اتریش یا آلمانه آدم غرب زده یک ذره ایرانی باش برار
  • بی نام A1 ۱۲:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۸
    106 6
    آزادی این گروه که این مستند را ساختن، نشانه قدرت در سایه است. کسی یا گروهی به اینها آزاد دادند و حمایت جانانه ای از اینها دارند.
  • سامان A1 ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۸
    97 6
    این دولت مشکل داره ؟ شما هشت سال با دولتی بودید که کوچکترین انتقادی رو با کوبنده ترین روشی پاسخ میداد ، الانم دولت جبهه ی نگرفته اما ما هم از شما تشکر میکنیم که تا چه سطح اخلاقیات رو می توان زیر سوال برد انهم کسانی که متولیان دین و حکومت خود را می دانند البته کم کم داره موسسات فرهنگی که گفته شد در این سه سال اخیر بودجه های انها 200 برابر شد و متولی آنها مشخص نیست و در مجلس لابی قوی دارند ؛ خود را مشخص می کنند ، واقعا خوشحالم که درک نکردید مردم دیگه به روش های پوپولیستی شما زیاد پاسخ نمی دن و از افراط و توهین بیزار شدند و شما ها هنوز تغییر در ظاهر نداده اید ... باز هم خود را بی آبرو تر بسازید آقایون دیگه این کارها نخ نما شده ...
  • اشکان A1 ۱۲:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۸
    10 78
    مستند به نسبت تمیز و جالبی بود ... من در انتخابات 92 رأی ندادم و دولت آقای روحانی را هم صرفاً به چشم «دولت» میبینم و نه شخص روحانی ... به نظر نمیرسه فیلم دروغی گفته باشه یا از منابع غلط و غیر موثّق استفاده کرده باشه ... این انتقاد که چرا زمان احمدی نژاد این طور فیلمی ساخته نشده کاملاً بی مورده ... امیدوارم باب بشه راجع به همۀ سیاسیون همچین فیلمهایی ساخته بشه ... ناراحتی و خشم طرفداران اقای روحانی رو هم خیلی نمیفهمم ... آقای روحانی همینی است که تو فیلم دیدیم ، چرا از دیده شدن واقعیّات ترس وجود داره ... زیاد هم مهّم نیست کی فیلم رو ساخته ، تحمّل مخالف مهمّه که گویا هواداران دولت فعلی میخوان از زیرش در برن . به هر حال روحانی مچکّریم
  • بی نام IR ۱۳:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۸
    127 6
    خسته شديم از اين اراجيف بذبختمون كرديد
  • بی نام IR ۱۳:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۸
    111 7
    عوامفریب
  • بی نام IR ۱۳:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۸
    155 8
    مرد مومن درباره رییس جمهور قبلی هم اینطور میساختی
    • بی نام A1 ۱۷:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۸
      7 1
      عزیزم مستند "کدام انحراف؟" را هم همین گروه در انتقاد از احمدی نژاد ساختند.
    • بی نام IR ۱۸:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۸
      12 2
      درآستانه مذاکره ایران و 51،این فیلم فقط جوسازی علیه دولته.میخوان فضا رو مسموم کنن.
  • محمد IR ۱۴:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۸
    61 8
    خيانتي بزرگ به ملت و رهبر و كشور در جهت ايجاد فضايي تيره و با توجيهاتي مضحك. ماكياول را زنده كردن افتخار نيست.بايد بررسي كرد عقبه اينان چه كساني هستند؟
  • بی نام A1 ۱۴:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۸
    40 7
    البته در جهت منافع ملی نه حاشیه‌سازی و تنش آفرینی بی مورد؟؟؟؟تو اصلا می دونی تنش چیه؟؟؟؟تو خودت تنشی
  • بی نام A1 ۱۵:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۸
    5 0
    این فیلم دست پشت پرده داره پس چرا در مورد احمدی نژراد نساختند؟ یا سایرین که دارند افراطی گری را در کشور رواج می دهند فیلم نمی سازند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • بی نام IR ۱۶:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۸
    2 0
    وقتی اینقدر خونسرده و همه چی را یه سخره گرفته یعنی این که پشتش خیلی گرمه. این نشان دهندهاینه که این گروهک ها خیلی از خودشان مطمئن هستند.
  • بی نام IR ۱۶:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۸
    0 1
    من این فیلم از اینترنت دانلود کردم و خیلی هم چیزی بر ضد رئیس جمهور نداره فقط یک سری چیزهایی هست که قبلا هم خیلی میگفتند چیز جدیدی که نداره
  • بی نام A1 ۱۶:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۸
    1 0
    جناب اشکان خیلی تابلو هستی ها؟ تو با چند اسم در همه مطلب ها با اسمهای اصیل ایرانی مثه اشکان کوروش و آرش و .... نظر میدی و همش از تیم احمدی‌نژاد حمایت میکنی. به جای اینکه خودت نقش چند نفر رو بازی کنی برو چند نفر رو با خودت هم عقیدهدکن ٬البته بعید میدونم کسی...
  • بی نام A1 ۱۶:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۸
    9 0
    برو درباره رئیس جمهور سابق هم همینجوری بساز بعد بیا اینجوری اظهار نظر کن
  • بی نام IR ۱۷:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۸
    4 5
    حقیقت تلخه مگه نه
  • سید محمد FI ۲۰:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۹
    5 0
    در 8سال ریاست احمدی نژاد دهها بابک زنجانی به وجود آمد و هزارجور حیف ومیل بیت المال را داشتیم اما کمترين انتقادی از جانب این افراد نشد اما دولت روحانی با خزانهء خالی تا به اينجا رسید وشما روسیاهان سیاه نمائی میکنید وطلبکار هم هستید؟
  • بی نام A1 ۱۰:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۰
    0 0
    نام ایرانی بر میدارن تازه گی ها اشکان وخسرو وداریوش وشگرد جدیده من تو را می شناسم اشکان قلابی