۰ نفر
۲۴ فروردین ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۱

وزیر علوم طی حکمی دکتر گودرز صادقی هشجین را به سمت سرپرست دانشگاه محقق اردبیلی و دکتر محمد حسین شفیعی میم را به سمت سرپرست دانشگاه بزرگمهر قائنات منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از روابط عمومی وزارت علوم، در حکم رضا فرجی دانا برای صادقی آمده است : امید است با توکل به خداوند سبحان ، ماموریت و وظایف سرپرستی دانشگاه محقق اردبیلی را برپایه قوانین،سیاست ها وبرنامه های مصوب به انجام رسانید، بایسته است با پیروی از آموزه های اسلامی ، مبانی علمی ، راهبردهای دولت تدبیر و امید و جلب همکاری دانشگاهیان و صاحب نظران، نقشی شایسته در تحقق اهداف نظام علم و فناوری ایفا نمایید . 

وزیر علوم ، همچنین در نامه جداگانه ای از خدمات دکتر مسعود گنجی رئیس سابق دانشگاه محقق اردبیلی در زمان تصدی این مسئولیت قدردانی کرد.

گفتنی است دکتر گودرز صادقی دانشیار رشته فارماکولوژی دامپزشکی است و از سوابق اجرایی وی می توان به ریاست دانشگاه ارومیه ریاست گرایش فارماکولوژی دامپزشکی در شورای عالی برنامه ریزی و دبیر هیئت امنای دانشگاههای شمال غرب کشور اشاره کرد.

سرپرست دانشگاه بزرگمهر قائنات منصوب شد

همچنین درحکم انتصاب دکتر شفیعی آمده است : امید است با توکل به خداوند سبحان ، ماموریت و وظایف سرپرستی دانشگاه بزرگمهر قائنات را برپایه قوانین،سیاست ها وبرنامه های مصوب به انجام رسانید، بایسته است با پیروی از آموزه های اسلامی ، مبانی علمی ، راهبردهای دولت تدبیر و امید و جلب همکاری دانشگاهیان و صاحب نظران، نقشی شایسته در تحقق اهداف نظام علم و فناوری ایفا نمایید .

وزیر علوم ، همچنین در نامه جداگانه ای از خدمات دکتر عبادیان رئیس سابق دانشگاه بزرگمهر قائنات در زمان تصدی این مسئولیت قدردانی کرد.

گفتنی است : آموزشکده فنی و مهندسی قاین پس از ارتقا به دانشکده و تاسیس دانشکده های علوم پایه و علوم انسانی با موافقت شورای گسترش آموزش عالی به دانشگاه ارتقا یافت.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 349098

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۰:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
    23 3
    تغییر دانشگاه سمنان یادتون نره؟
  • میلاد A1 ۱۰:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
    10 1
    دمش گرم
  • بی نام A1 ۱۰:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
    53 5
    درود بر فرجی دانا
  • بی نام A1 ۱۱:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
    6 3
    اینقد زوم کردید رو این فرجی دانا که اگه فردا تیتر کنید فرجی دانا معاونش رو به دفترش احضار کرد هم تعجب نمی کنم
  • بی نام IR ۱۴:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
    11 3
    تغییر دانشگاه صنعتی امیرکبیر یادتون نره؟
  • حمید دهشوری A1 ۱۸:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
    6 0
    ما هم یه دانشگاه اینجا داریم تو رو خدا یادت نره