ایران نوشت:

یک شیاد به بهانه استخدام راننده برای مقامات کشور از مردم کلاهبرداری می‌کرد.
سرهنگ عطاءالله خالقی رئیس کلانتری 109 بهارستان گفت: ساعت17 روز نوزدهم اسفندماه سال 92، مردی 48 ساله به نام «محسن»، به معاون خدمات قضایی کلانتری مراجعه و بیان کرد زیر پل سیدخندان مردی 45 ساله به نام «حشمت» را به عنوان مسافر به مقصد میدان پونک سوار خودرو‌اش کرده‌است. در طول مسیر حشمت یک بی‌سیم دستی را از داخل جیب کت خود در آورد و روی سررسیدی که در دست داشت گذاشت و با تلفن همراه خود با مرد دیگری تماس گرفت.
حشمت خود را سرهنگ و رئیس یگان حفاظت از شخصیت‌ها معرفی کرده و در ادامه عنوان کرد به دنبال جذب چند راننده مورد اعتماد برای مقامات و مسئولان کشوری است و پیشنهاد داد در صورت تمایل من می‌تواند یک خودرو ال 90 یا سمند را در ازای دریافت نصف مبلغ آن به من تحویل دهد.
وی افزود: بنا براظهارات مالباخته ساعتی پیش حشمت با او تماس گرفته و از او می‌خواهد مدارک شناسایی خود را همراه 18میلیون تومان پول به خیابان مجاهدین اسلام ببرد که این مرد نیز با طرح این موضوع با پلیس، درخواست بررسی و کمک داشت.
سرهنگ خالقی گفت: در هماهنگی صورت گرفته، عوامل اطلاعات این یگان به همراه شاکی به محل قرار اعزام شدند که حشمت در محل شناسایی و در بازرسی بدنی از وی یک بی‌سیم کشف شد. وی‌گفت: در بازجویی‌های پلیسی از حشمت مشخص شد وی از کلاهبرداران و جاعلان مأمورنمای حرفه‌ای است که به بهانه استخدام راننده شخصی برای مقامات کشوری از شهروندان اخاذی و کلاهبرداری می‌کند.

 

17302

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 348999

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۳:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
    7 0
    دمش گرم که خام نشده و پلیس رو در جریان گذاشته و گول طمع خودش رو نخورده
  • م.خ IR ۰۶:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
    4 0
    عجب شغل شریفی ست جعل عناوین