هدیه جشنواره لس آنجلس تایمز: چطور دوساعته کتاب بنویسیم؟

مدیر عامل انتشارات نکست سنچری تازه ترین کتاب خود را با عنوان «چگونه در دو ساعت کتاب بنویسیم» به صورت رایگان به بازدید کنندگان غرفه اش در جشنواره کتاب ال. ای تایمز (L.A. Times) 2014) اهدا خواهد کرد.

به گزارش ایبنا و به نقل از "پی آر وب" ،انتشارات نکست سنچری (Next Century Publishing)، امسال در جشنواره کتاب ال. ای تایمز امسال که قرار است دوازدهم تا سیزدهم آوریل برگزار شود، شرکت خواهد کرد. این جشنواره که از سال 1996 تا کنون میزبان نویسندگان، خوانندگان و ناشران فراوانی بوده ، از همان آغاز برپایی بسیار موفق عمل کرده است. ال.ای تایمز، فرصت بی نظیری برای ناشران موفق است تا از نزدیک با هواداران خود آشناشده، کتاب ها و نویسندگان خود را به آنها معرفی کرده و میزان خوانندگان خود را ارتقا دهند.

امسال کن دان، مدیر عامل نشر نکست سنچری قرار است به بازدیدکنندگان این جشنواره کتاب قطور خود "چگونه در دو ساعت کتاب بنویسیم" را به صورت رایگان هدیه دهد. نکست سنچری چندین رویداد هیجان‌انگیز دیگر را نیز در این جشنواره برگزار خواهد کرد که اهدای رایگان کتاب آقای دان، اولین آنهاست و احتمال می رود در همان ساعات اولیه 1000 بازدید کننده را به سمت غرفه نکست سنچری جذب کند.

از آنجا که جشنواره کتاب ال. ای تایمز، هر ساله بیش از 150 هزار نفر بازدید کننده دارد، نکست سنچری ، 1000 نسخه از کتاب آقای دان را آماده کرده تا سرعت عمل خود را اثبات کند. کن دان خود یک کارآفرین موفق و مدیر عامل نشر نکست سنچری است که 20 سال تجربه کارآفرینی در آستین دارد. وی این اقدام را به منظور تشویق و کمک کردن به نویسندگانی انجام داده که خیلی کند کتاب می نویسند.

البته وی قصد توهین و ترسناندن نویسندگان آینده نگر را ندارد، فقط می خواهند آنها را اندکی تشویق کند. کن دان می گوید: نوشتن کتاب، تجربه ای فوق العاده ارزشمند است که می‌تواند شما را به یک متخصص در زمینه تخصصی خودتان بدل کند. او معتقد است که کتاب "چگونه در دو ساعت کتاب بنویسیم"، می تواند به دیگران در یافتن انگیزه به اشتراک گذاری دانش شان با بشریت یاری رساند.

 

 

6060

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 348974

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =