ایسنا نوشت:

اولین جلسه شورای شهر تهران که راس ساعت ۹:۲۰ صبح آغاز و در ساعت ۱۲:۳۵ ظهر امروز به پایان رسید، با حواشی خاصی همراه بود.

هنگام ایراد تذکرات احمد دنیامالی به استاندار تهران در خصوص نامساعد بودن وضعیت امنیتی شهر تهران با توجه به آمار، مدعی شد که دو بار ماشینش را در یک سال دزدیده‌اند. این در حالی بود که حکیمی‌پور به صورت آهسته به دنیامالی خطاب کرد که منزل وی را نیز در ایام عید خالی کرده‌اند که این مطلب را دنیامالی از تریبون اعلام کرد.

در حالی که قرار بود مرتضی طلایی و عبدالمقیم ناصحی نطق پیش از دستور اولین جلسه شورا در سال جاری را داشته باشند؛ اما به دلیل حضور حجت‌الاسلام و المسلمین ری شهری و نیز مهندس هاشمی استاندار تهران نطق‌های پیش از دستور انجام نشد و پس از صحبت‌های اولیه مسجدجامعی رئیس شورای شهر تهران هادی ساعی جای خود را به حجت‌الاسلام و المسلمین ری شهری داده تا سخنرانی خود را انجام دهد.

یکی دیگر از حواشی جلسه امروز شورا صحبت‌های استاندار تهران در پایان سخنرانی‌اش بود که گفت: بنده سید و ترک هستم بنابراین عقب نشینی نمی‌کنم.

احمد دنیامالی نیز هنگام ایراد تذکرات خود به استاندار تهران به وی گفت که با توجه به انتخاب درست شما به عنوان استاندار تهران ما از شما توقع داریم با توجه به آن‌که بامتان بیشتر است برفتان نیز بیشتر باشد.

پس از آنکه سخنرانی استاندار تهران در پاسخ به ایرادات اعضای شورای شهر تمام شد، علیرغم اینکه احمد مسجدجامعی استاندار را یکی از اعضای شورا خواند که می‌تواند در میان اعضا تا پایان جلسه حضور داشته باشد؛ اما استاندار تهران جلسه را ترک کرد.

در بین ارائه تذکرات اعضای شورا به استاندار تهران احمد مسجد جامعی نسبت به تکراری بودن سخنان اعضا تذکر داد و از آن‌ها خواست که مباحث جدیدی را مطرح کنند و نیز خواستار ارائه عرض تسلیت به خانواده شهید کاوه شد.

پس از سخنان مرتضی طلایی، احمد مسجدجامعی خطاب به حضار گفت که فرصت طلایی مهم است.

در حالی که خانم‌های اعضای شورا خواستار ارائه وقت برای سخنرانی در این جلسه شورا بودند هادی ساعی در پاسخ به آن‌ها گفت که به خانم‌ها هم مابین مریض وقت می‌دهیم.

در جلسه امروز شورا تنها صحبت به پنج الی شش نفر از اعضای شورا نرسید و در حالی که به پایان وقت جلسه شورای شهر تهران نزدیک می‌شدیم آقایان دوستی و انصاری فرد روبروی رئیس شورا در حال صحبت کردن بودند که مسجدجامعی با تذکر به آن‌ها خواست که بر روی صندلی‌های خود بنشینند، چرا که دقیقا روبروی کرسی ریاست شورا قرار گرفته بودند.

 

23503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 348174

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۲:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
    24 1
    بالاخره براي كاهش سرقت ها در تهران، كاري انجام خواهد شد يا خير؟ بارها پيشنهاد ايجاد نيروي پليس شب براي مناطق و اتوبانهاي تهران را مطرح كرده ايم ولي هيچكس توجهي نمي كند. چرا؟
  • مجید A1 ۱۳:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
    4 0
    آقا ما از شب تا صبح تو محله مون کامیون میره میاد صبح تا غروب هم دارن ساختمون می سازن تو کوچه های باریک از 9طبقه تا 13 طبقه امروز مثلا مثل یک شهروند زنگ زدم 137 ، خیلی علنی گفت همینی که هست مجوز دارن می تونن حالا اینکه ما آدمیم و داریم تو این شهر کوفتی زندگی می کنیم مهم نیست مهم اینه شهرداری فرمانروایی می کنه و ما هم هیچ غلطی نمی تونیم بکنیم
  • داش مجید A1 ۱۹:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
    2 1
    البته چیزهایی مهمتر از امنیت مردم برای نیروی انتظامی هست